Перейти до змісту

ГАЗ-20 "Побєда" (реставрація)


MishaLutsk

Рекомендовані повідомлення

Даний автомобіль купив в Рівному, за сміші гроші. Машина в першу для себе, планую в оригіналі, але як вийде.

В даний момент машину шпаклюємо

Потрібні запчастини!!!!!!!

post-2962-0-88344800-1328092562_thumb.jp

post-2962-0-92613500-1328092571_thumb.jp

post-2962-0-49769000-1328092593_thumb.jp

post-2962-0-37088900-1328092602_thumb.jp

post-2962-0-38657100-1328092640_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 80
  • Створено
  • Остання відповідь

О_о Міша ти ще її мучиш!))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вот это я понимаю СЕКАС :smile3:

не совсем ясен смысл фразы "машина для себя". допустим с потрахаться реставрацией все сложится успешно, но ездить на ней комфортно в городе будет просто нереально - будешь портить нервы и себе и окружающим. причины : совершенно другие стандарты безопасности (точнее их полное отсутствие в пятидесятых - кто в машине, тот и прав), разгон и торможение оставляющее желать лучшего (на светофорах будут постоянно гудеть сзади, а на следующем хорошо если успеешь оттормозить свое двухтонное детище), я уже молчу про управляемость. еще момент, грамотная дефектовка железяк 60-летней давности в гаражных условиях невозможна, а значит постоянно ездить на пороховой бочке - хз когда что отвалится. учитывая отсутствие активной и пассивной безопасности, уповать стоит только на крепкое сталинское железо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Shkoder, ти велосепедист якщо я не помиляюсь? На світлофорах 60 км/год через скільки метрів набираєш? Безпека в тебе буде ще менша ніж в тєлєжці! На світлофорах і не тільки тобі сигналять? "Хз когда что отвалится" ))) так і в тебе тросік може лопнути, цеп за штаніну замотатись і т.д. Людина має бажжання, натхнення і час то чому б ні?

Літати він на ній все рівно не буде, а сигналити йому будуть тільки тоді коли проїжаючи мимо/на зустріч водії з сусудніх машин підніматимуть великий палець у верх!

ТС, маладца, частіше апай тему і вдалої тобі зборки конструктора :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як на мене:

Реставрація в оригіналі - це тільки в тому випадку, якщо дійсно є багато часу і грошей + потім наприклад продати ретро автомобіль.

Дана реставрація займає дуже багато часу і грошей + потрібний колектив професіоналів, зате і ціна такого шедевру буде відповідна. Але постійно користуватись таким авто не можна - це вже музейний експонат.

Це ваша звісно справа. а ви не думали про донора (FORD, BMW, MB ....)

Тобто - ви реставруете кузов, а решта (мотор. трансмісія,..) - з донора. Таке авто і вигляд буде мати. і їздити буде зручно.

А велосипеди, мопеди, підводи, нетверезі люди - корінь зла українських доріг. ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для реставрації "під оригінал" треба мати значний фінансовий ресурс. Раджу зразу вибрати шлях роботи - потім легше буде. Або 100% оригінал, або "реставруємо, що можемо" а інше під заміну/тюнінг. Я пам"ятаю, як із своїм намучився, та й то ще не до закінчення всі роботи дійшли.

П.С. Для цього кузова вже був пройдений варіант встановлення повністю підвіски, двигуна, трансмісії від БМВ Е34. Себто грубо кажучи кузов "Побєди" надягався на днище з ходовою і силовим агрегатом від БМВ.

А взагалі - респект..Аби тільки не закинули і не опустили руки. бо проблем у вас буде й буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вот это я понимаю СЕКАС :smile3:

не совсем ясен смысл фразы "машина для себя". допустим с потрахаться реставрацией все сложится успешно, но ездить на ней комфортно в городе будет просто нереально - будешь портить нервы и себе и окружающим. причины : совершенно другие стандарты безопасности (точнее их полное отсутствие в пятидесятых - кто в машине, тот и прав), разгон и торможение оставляющее желать лучшего (на светофорах будут постоянно гудеть сзади, а на следующем хорошо если успеешь оттормозить свое двухтонное детище), я уже молчу про управляемость. еще момент, грамотная дефектовка железяк 60-летней давности в гаражных условиях невозможна, а значит постоянно ездить на пороховой бочке - хз когда что отвалится. учитывая отсутствие активной и пассивной безопасности, уповать стоит только на крепкое сталинское железо.

це мене не цікавить. Мені подобаються такі машини і я буду на них їздити і по місту і за містом

Як на мене:

Реставрація в оригіналі - це тільки в тому випадку, якщо дійсно є багато часу і грошей + потім наприклад продати ретро автомобіль.

Дана реставрація займає дуже багато часу і грошей + потрібний колектив професіоналів, зате і ціна такого шедевру буде відповідна. Але постійно користуватись таким авто не можна - це вже музейний експонат.

Це ваша звісно справа. а ви не думали про донора (FORD, BMW, MB ....)

Тобто - ви реставруете кузов, а решта (мотор. трансмісія,..) - з донора. Таке авто і вигляд буде мати. і їздити буде зручно.

А велосипеди, мопеди, підводи, нетверезі люди - корінь зла українських доріг. ))

Якщо не вийде оригінал, то на слідуючу зиму планую установку V8 з ГАЗ-53

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Shkoder, ти велосепедист якщо я не помиляюсь?

кроме прочего, еще автомобилист с 13-летним стажем и высшим инженерным образованием. на тазиках типа Passat B2 или Ford Scorpio поездил достаточно, а также достаточно в них покопался, так что поверь, я знаю о чем говорю.

На світлофорах 60 км/год через скільки метрів набираєш? Безпека в тебе буде ще менша ніж в тєлєжці! На світлофорах і не тільки тобі сигналять? "Хз когда что отвалится" ))) так і в тебе тросік може лопнути, цеп за штаніну замотатись і т.д.

начнем с того, что я на байке не занимаю полосу, а со светофора в 90% случаев стартую быстрее машин.

далее,описанные тобой проблемы не имеют никакого отношения к упомянутым мной. например, старение металла, деформация под нагрузкой, коррозия, некачественный сплав..

Людина має бажжання, натхнення і час то чому б ні?

я высказал свое мнение и сводится оно к тому, что оригинальный ГАЗ-20 в современных реалиях годится на выставку или для покатушек по двору. использовать ее для ежедневных поездок - бред.

если у топикстартера цель - получить машину для города, то есть смысл взять подходящее шасси от современной машины и на ней соорудить кузов "Победы". если же цель - собрать оригинальную машину, то ее предназначение - выставки.

imho, разумеется.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А звісно радий за тебе, що водійський стаж маєш, що копаєвся... Але автор робить її для себе, він ж тебе не вчить як крутить підалі? Ну от і сам вирішить чи по виставкам їздити чи по місту.

Якщо вже вкрай брати сьогоднішній день, то і шассі аля форд скорпіо теж не вихід. Настає час "зелених" моторів і т.п. На вєліках і тролейбасах пересуватись потрібно.

А якщо і ти твоєю логікою, то твій вибір авто теж можна оспорити. Скажімо хоча б з тої сторони що почекавши ще рік ти взяв би тойже Акцент у новому кузові...

Скільки людей, стільки думок, чи не так?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

автор теми молодець. хоть і мені 19 років но я обожнюю такі машини в оригіналі. так як вони дуже комфортні. а те що там буду "гудіти в спину" бред. сам багато раз їздив на волзі 21 так ніхто не гудів. навіть наоборот підтримували. не всім подобається БМВ мерседети АУДі і так далі...

а нащот деталей пропоную поїздити по селах. можливо там гниють де не де можна щось і купити в дідусів. я так сам купляв до 21 волги)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тема достойна уваженія.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Оригінальну машину не вийде зробити,треба дуже великі гроші,щоб все було в оригіналі.А клепати с *новодєлов*-то вже буде*фейк*.Специ відразу побачуть.Ось приблизні ціни на запчастини http://avtoclassika.com/cars/m20/#ctg-1 ,всі ціни в доларах.Тільки решітка радіатора реставрована коштує 1800$.Ось собі і порахуйте.З тої машини,що я бачу на фото,вже все на аукціонах продали,а що залишилося,те спихнули.Однозначно-кузов+сучасне начиння.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

mykola,та що вони допоможуть?Це бізнес і якщо 4 колеса (новодєл) коштують 1400$,то буть ти в спілці,чи не буть-стільки і заплатиш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

любопытное чтиво мастеру в руки :ok2:
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо на машині плануєш їздити - на оригінал навіть не заморочуйся. Кузов, зовнішній вигляд, то ще варто зробити лялю, а от начинку треба сучаснішу. Варіант з BMW E34 досить непоганий. Ставити двигун ГАЗ-53 не варто. Краще вже на рахунок мерсівського дизеля типу OM603 подумати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зАДУМКА стоящая, НО наверное ты не эксплуатировал такие авто :( под твои поставленные цели. наилучший вариант это такой:

48ceac0a30d4e368-large.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зАДУМКА стоящая, НО наверное ты не эксплуатировал такие авто :( под твои поставленные цели. наилучший вариант это такой:

48ceac0a30d4e368-large.jpg

Так це ж, якщо я не помиляюсь, БМВ Е-39. А вони навіть без документів дорожче, ніж Е-34. Нащо платити більше?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

найкращий варіант на наші дороги це передні лонжерони з підвіскою, наприклад мерс 123, і задній міст Volvo 740

нарахунок запчастин ніхто допомогти не може?????

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зАДУМКА стоящая, НО наверное ты не эксплуатировал такие авто :( под твои поставленные цели. наилучший вариант это такой:

48ceac0a30d4e368-large.jpg

Так це ж, якщо я не помиляюсь, БМВ Е-39. А вони навіть без документів дорожче, ніж Е-34. Нащо платити більше?

я показал смысл общей концепции а не конкретной модели, неважно какая эта будет бэха или мерс, смысл на несущую часть современного авто поставить кузов победы, что избавит от многого-многого гемороя! уж поверьте я знаю что это такое.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

найкращий варіант на наші дороги це передні лонжерони з підвіскою, наприклад мерс 123, і задній міст Volvo 740

нарахунок запчастин ніхто допомогти не може?????

Невже ти не розумієш,що тільки на аукціонах можна знайти ці запчастини?Та якщо хто і знайдеться,то ціни не набагато будуть різнитися.Оригінали ДУЖЕ! дорогі.Твій варіант покупки кузова нагадує мені аналогічний з м.Рівне.Там ,правда 21*Волга*, стояла в одного пана в сараї.Він їздив на сучасних машинах,а його синок в той час надибав аукціони і попродавав усі*цяцькі*.І коли батько кинувся до*Волгі*там картина була така як і в тебе на фото.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

найкращий варіант на наші дороги це передні лонжерони з підвіскою, наприклад мерс 123, і задній міст Volvo 740

нарахунок запчастин ніхто допомогти не може?????

Невже ти не розумієш,що тільки на аукціонах можна знайти ці запчастини?Та якщо хто і знайдеться,то ціни не набагато будуть різнитися.Оригінали ДУЖЕ! дорогі.Твій варіант покупки кузова нагадує мені аналогічний з м.Рівне.Там ,правда 21*Волга*, стояла в одного пана в сараї.Він їздив на сучасних машинах,а його синок в той час надибав аукціони і попродавав усі*цяцькі*.І коли батько кинувся до*Волгі*там картина була така як і в тебе на фото.

за цих декілька днів я знайшов 2 Побєди, перша в Лцьку на Лазо, друга в Жабці.

це я ще не шукав дальше

в мене ще Волга 21 так там з запчастинами взагалі не проблем, маю на увазі в Луцьку, крім оленя

хто шукає той завжди найде)))))

post-2962-0-52942700-1328196033_thumb.jp

post-2962-0-98249900-1328196045_thumb.jp

post-2962-0-52942700-1328196033_thumb.jp

post-2962-0-98249900-1328196045_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так я тільки за те,щоб ти ії до ума довів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я показал смысл общей концепции а не конкретной модели, неважно какая эта будет бэха или мерс, смысл на несущую часть современного авто поставить кузов победы, что избавит от многого-многого гемороя! уж поверьте я знаю что это такое.

Повірте, я теж чудово знаю, що це таке. Тож топікстартеру і пропоную таке ж саме.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я показал смысл общей концепции а не конкретной модели, неважно какая эта будет бэха или мерс, смысл на несущую часть современного авто поставить кузов победы, что избавит от многого-многого гемороя! уж поверьте я знаю что это такое.

Повірте, я теж чудово знаю, що це таке. Тож топікстартеру і пропоную таке ж саме.

а хто в Луцьку може таке зробити і скількі це буде коштувати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а хто в Луцьку може таке зробити і скількі це буде коштувати?

???

Ти сам можеш. Бо як не можеш - нащо то все було починати...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...