MishaLutsk Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 10:36 #1 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 10:36 Даний автомобіль купив в Рівному, за сміші гроші. Машина в першу для себе, планую в оригіналі, але як вийде. В даний момент машину шпаклюємо Потрібні запчастини!!!!!!!
sergik Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 10:47 #2 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 10:47 О_о Міша ти ще її мучиш!))
Shkoder Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 11:18 #3 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 11:18 вот это я понимаю СЕКАС не совсем ясен смысл фразы "машина для себя". допустим с потрахаться реставрацией все сложится успешно, но ездить на ней комфортно в городе будет просто нереально - будешь портить нервы и себе и окружающим. причины : совершенно другие стандарты безопасности (точнее их полное отсутствие в пятидесятых - кто в машине, тот и прав), разгон и торможение оставляющее желать лучшего (на светофорах будут постоянно гудеть сзади, а на следующем хорошо если успеешь оттормозить свое двухтонное детище), я уже молчу про управляемость. еще момент, грамотная дефектовка железяк 60-летней давности в гаражных условиях невозможна, а значит постоянно ездить на пороховой бочке - хз когда что отвалится. учитывая отсутствие активной и пассивной безопасности, уповать стоит только на крепкое сталинское железо.
Ha3aP Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 11:30 #4 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 11:30 Shkoder, ти велосепедист якщо я не помиляюсь? На світлофорах 60 км/год через скільки метрів набираєш? Безпека в тебе буде ще менша ніж в тєлєжці! На світлофорах і не тільки тобі сигналять? "Хз когда что отвалится" ))) так і в тебе тросік може лопнути, цеп за штаніну замотатись і т.д. Людина має бажжання, натхнення і час то чому б ні? Літати він на ній все рівно не буде, а сигналити йому будуть тільки тоді коли проїжаючи мимо/на зустріч водії з сусудніх машин підніматимуть великий палець у верх! ТС, маладца, частіше апай тему і вдалої тобі зборки конструктора
nemo Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 12:18 #5 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 12:18 Як на мене:Реставрація в оригіналі - це тільки в тому випадку, якщо дійсно є багато часу і грошей + потім наприклад продати ретро автомобіль.Дана реставрація займає дуже багато часу і грошей + потрібний колектив професіоналів, зате і ціна такого шедевру буде відповідна. Але постійно користуватись таким авто не можна - це вже музейний експонат. Це ваша звісно справа. а ви не думали про донора (FORD, BMW, MB ....)Тобто - ви реставруете кузов, а решта (мотор. трансмісія,..) - з донора. Таке авто і вигляд буде мати. і їздити буде зручно.А велосипеди, мопеди, підводи, нетверезі люди - корінь зла українських доріг. ))
fedot Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 12:30 #6 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 12:30 Для реставрації "під оригінал" треба мати значний фінансовий ресурс. Раджу зразу вибрати шлях роботи - потім легше буде. Або 100% оригінал, або "реставруємо, що можемо" а інше під заміну/тюнінг. Я пам"ятаю, як із своїм намучився, та й то ще не до закінчення всі роботи дійшли.П.С. Для цього кузова вже був пройдений варіант встановлення повністю підвіски, двигуна, трансмісії від БМВ Е34. Себто грубо кажучи кузов "Побєди" надягався на днище з ходовою і силовим агрегатом від БМВ.А взагалі - респект..Аби тільки не закинули і не опустили руки. бо проблем у вас буде й буде.
MishaLutsk Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 12:51 Автор #7 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 12:51 вот это я понимаю СЕКАС не совсем ясен смысл фразы "машина для себя". допустим с потрахаться реставрацией все сложится успешно, но ездить на ней комфортно в городе будет просто нереально - будешь портить нервы и себе и окружающим. причины : совершенно другие стандарты безопасности (точнее их полное отсутствие в пятидесятых - кто в машине, тот и прав), разгон и торможение оставляющее желать лучшего (на светофорах будут постоянно гудеть сзади, а на следующем хорошо если успеешь оттормозить свое двухтонное детище), я уже молчу про управляемость. еще момент, грамотная дефектовка железяк 60-летней давности в гаражных условиях невозможна, а значит постоянно ездить на пороховой бочке - хз когда что отвалится. учитывая отсутствие активной и пассивной безопасности, уповать стоит только на крепкое сталинское железо. це мене не цікавить. Мені подобаються такі машини і я буду на них їздити і по місту і за містом Як на мене: Реставрація в оригіналі - це тільки в тому випадку, якщо дійсно є багато часу і грошей + потім наприклад продати ретро автомобіль. Дана реставрація займає дуже багато часу і грошей + потрібний колектив професіоналів, зате і ціна такого шедевру буде відповідна. Але постійно користуватись таким авто не можна - це вже музейний експонат. Це ваша звісно справа. а ви не думали про донора (FORD, BMW, MB ....) Тобто - ви реставруете кузов, а решта (мотор. трансмісія,..) - з донора. Таке авто і вигляд буде мати. і їздити буде зручно. А велосипеди, мопеди, підводи, нетверезі люди - корінь зла українських доріг. )) Якщо не вийде оригінал, то на слідуючу зиму планую установку V8 з ГАЗ-53
Shkoder Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 16:34 #8 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 16:34 Shkoder, ти велосепедист якщо я не помиляюсь?кроме прочего, еще автомобилист с 13-летним стажем и высшим инженерным образованием. на тазиках типа Passat B2 или Ford Scorpio поездил достаточно, а также достаточно в них покопался, так что поверь, я знаю о чем говорю.На світлофорах 60 км/год через скільки метрів набираєш? Безпека в тебе буде ще менша ніж в тєлєжці! На світлофорах і не тільки тобі сигналять? "Хз когда что отвалится" ))) так і в тебе тросік може лопнути, цеп за штаніну замотатись і т.д.начнем с того, что я на байке не занимаю полосу, а со светофора в 90% случаев стартую быстрее машин. далее,описанные тобой проблемы не имеют никакого отношения к упомянутым мной. например, старение металла, деформация под нагрузкой, коррозия, некачественный сплав.. Людина має бажжання, натхнення і час то чому б ні?я высказал свое мнение и сводится оно к тому, что оригинальный ГАЗ-20 в современных реалиях годится на выставку или для покатушек по двору. использовать ее для ежедневных поездок - бред.если у топикстартера цель - получить машину для города, то есть смысл взять подходящее шасси от современной машины и на ней соорудить кузов "Победы". если же цель - собрать оригинальную машину, то ее предназначение - выставки.imho, разумеется.
Ha3aP Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 16:48 #9 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 16:48 А звісно радий за тебе, що водійський стаж маєш, що копаєвся... Але автор робить її для себе, він ж тебе не вчить як крутить підалі? Ну от і сам вирішить чи по виставкам їздити чи по місту.Якщо вже вкрай брати сьогоднішній день, то і шассі аля форд скорпіо теж не вихід. Настає час "зелених" моторів і т.п. На вєліках і тролейбасах пересуватись потрібно.А якщо і ти твоєю логікою, то твій вибір авто теж можна оспорити. Скажімо хоча б з тої сторони що почекавши ще рік ти взяв би тойже Акцент у новому кузові...Скільки людей, стільки думок, чи не так?
Foross Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 17:02 #10 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 17:02 автор теми молодець. хоть і мені 19 років но я обожнюю такі машини в оригіналі. так як вони дуже комфортні. а те що там буду "гудіти в спину" бред. сам багато раз їздив на волзі 21 так ніхто не гудів. навіть наоборот підтримували. не всім подобається БМВ мерседети АУДі і так далі...а нащот деталей пропоную поїздити по селах. можливо там гниють де не де можна щось і купити в дідусів. я так сам купляв до 21 волги)
VeryFate Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 17:07 #11 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 17:07 Тема достойна уваженія.
igrok Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 17:07 #12 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 17:07 Оригінальну машину не вийде зробити,треба дуже великі гроші,щоб все було в оригіналі.А клепати с *новодєлов*-то вже буде*фейк*.Специ відразу побачуть.Ось приблизні ціни на запчастини http://avtoclassika.com/cars/m20/#ctg-1 ,всі ціни в доларах.Тільки решітка радіатора реставрована коштує 1800$.Ось собі і порахуйте.З тої машини,що я бачу на фото,вже все на аукціонах продали,а що залишилося,те спихнули.Однозначно-кузов+сучасне начиння.
igrok Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 17:23 #13 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 17:23 mykola,та що вони допоможуть?Це бізнес і якщо 4 колеса (новодєл) коштують 1400$,то буть ти в спілці,чи не буть-стільки і заплатиш.
Shkoder Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 21:20 #14 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 21:20 любопытное чтиво мастеру в руки
Саня Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 21:28 #15 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 21:28 Якщо на машині плануєш їздити - на оригінал навіть не заморочуйся. Кузов, зовнішній вигляд, то ще варто зробити лялю, а от начинку треба сучаснішу. Варіант з BMW E34 досить непоганий. Ставити двигун ГАЗ-53 не варто. Краще вже на рахунок мерсівського дизеля типу OM603 подумати.
AlexeyValerevich Опубліковано 2 Лютого, 2012 в 10:44 #16 Опубліковано 2 Лютого, 2012 в 10:44 зАДУМКА стоящая, НО наверное ты не эксплуатировал такие авто под твои поставленные цели. наилучший вариант это такой:
fedot Опубліковано 2 Лютого, 2012 в 11:39 #17 Опубліковано 2 Лютого, 2012 в 11:39 зАДУМКА стоящая, НО наверное ты не эксплуатировал такие авто под твои поставленные цели. наилучший вариант это такой: Так це ж, якщо я не помиляюсь, БМВ Е-39. А вони навіть без документів дорожче, ніж Е-34. Нащо платити більше?
MishaLutsk Опубліковано 2 Лютого, 2012 в 12:12 Автор #18 Опубліковано 2 Лютого, 2012 в 12:12 найкращий варіант на наші дороги це передні лонжерони з підвіскою, наприклад мерс 123, і задній міст Volvo 740нарахунок запчастин ніхто допомогти не може?????
AlexeyValerevich Опубліковано 2 Лютого, 2012 в 12:52 #19 Опубліковано 2 Лютого, 2012 в 12:52 зАДУМКА стоящая, НО наверное ты не эксплуатировал такие авто под твои поставленные цели. наилучший вариант это такой: Так це ж, якщо я не помиляюсь, БМВ Е-39. А вони навіть без документів дорожче, ніж Е-34. Нащо платити більше? я показал смысл общей концепции а не конкретной модели, неважно какая эта будет бэха или мерс, смысл на несущую часть современного авто поставить кузов победы, что избавит от многого-многого гемороя! уж поверьте я знаю что это такое.
igrok Опубліковано 2 Лютого, 2012 в 14:42 #20 Опубліковано 2 Лютого, 2012 в 14:42 найкращий варіант на наші дороги це передні лонжерони з підвіскою, наприклад мерс 123, і задній міст Volvo 740нарахунок запчастин ніхто допомогти не може?????Невже ти не розумієш,що тільки на аукціонах можна знайти ці запчастини?Та якщо хто і знайдеться,то ціни не набагато будуть різнитися.Оригінали ДУЖЕ! дорогі.Твій варіант покупки кузова нагадує мені аналогічний з м.Рівне.Там ,правда 21*Волга*, стояла в одного пана в сараї.Він їздив на сучасних машинах,а його синок в той час надибав аукціони і попродавав усі*цяцькі*.І коли батько кинувся до*Волгі*там картина була така як і в тебе на фото.
MishaLutsk Опубліковано 2 Лютого, 2012 в 15:15 Автор #21 Опубліковано 2 Лютого, 2012 в 15:15 найкращий варіант на наші дороги це передні лонжерони з підвіскою, наприклад мерс 123, і задній міст Volvo 740 нарахунок запчастин ніхто допомогти не може????? Невже ти не розумієш,що тільки на аукціонах можна знайти ці запчастини?Та якщо хто і знайдеться,то ціни не набагато будуть різнитися.Оригінали ДУЖЕ! дорогі.Твій варіант покупки кузова нагадує мені аналогічний з м.Рівне.Там ,правда 21*Волга*, стояла в одного пана в сараї.Він їздив на сучасних машинах,а його синок в той час надибав аукціони і попродавав усі*цяцькі*.І коли батько кинувся до*Волгі*там картина була така як і в тебе на фото. за цих декілька днів я знайшов 2 Побєди, перша в Лцьку на Лазо, друга в Жабці. це я ще не шукав дальше в мене ще Волга 21 так там з запчастинами взагалі не проблем, маю на увазі в Луцьку, крім оленя хто шукає той завжди найде)))))
igrok Опубліковано 2 Лютого, 2012 в 18:23 #22 Опубліковано 2 Лютого, 2012 в 18:23 Так я тільки за те,щоб ти ії до ума довів.
fedot Опубліковано 2 Лютого, 2012 в 20:20 #23 Опубліковано 2 Лютого, 2012 в 20:20 я показал смысл общей концепции а не конкретной модели, неважно какая эта будет бэха или мерс, смысл на несущую часть современного авто поставить кузов победы, что избавит от многого-многого гемороя! уж поверьте я знаю что это такое.Повірте, я теж чудово знаю, що це таке. Тож топікстартеру і пропоную таке ж саме.
MishaLutsk Опубліковано 4 Лютого, 2012 в 10:03 Автор #24 Опубліковано 4 Лютого, 2012 в 10:03 я показал смысл общей концепции а не конкретной модели, неважно какая эта будет бэха или мерс, смысл на несущую часть современного авто поставить кузов победы, что избавит от многого-многого гемороя! уж поверьте я знаю что это такое.Повірте, я теж чудово знаю, що це таке. Тож топікстартеру і пропоную таке ж саме.а хто в Луцьку може таке зробити і скількі це буде коштувати?
fedot Опубліковано 4 Лютого, 2012 в 10:14 #25 Опубліковано 4 Лютого, 2012 в 10:14 а хто в Луцьку може таке зробити і скількі це буде коштувати???? Ти сам можеш. Бо як не можеш - нащо то все було починати...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.