Oksana04 Опубліковано 6 Лютого, 2012 в 16:51 #26 Опубліковано 6 Лютого, 2012 в 16:51 маршрутки все одно напханіАльтернатива?
Ko3bMa Опубліковано 6 Лютого, 2012 в 18:22 #27 Опубліковано 6 Лютого, 2012 в 18:22 Альтернатива? мова не про альтернативу, а про "ОБОЖЕНЬКА! У ЛЬВОВИ КОЛАПС!!11" а якщо вже про неї, то читайте теми про велодоріжки та майбутнє подорожчання проїзду. в рамках офтопу імхо порівнювати Луцьк і Львів в плані транспорту якось не комільфо, ібо в нас за годину-півтори з львівської можна догребти до тама без лишніх зусиль.
Driver Опубліковано 6 Лютого, 2012 в 18:32 #28 Опубліковано 6 Лютого, 2012 в 18:32 Ko3bMa, це точно) Звичайно, буде не так зручно як раніше, але з часом пристосуються.
Ko3bMa Опубліковано 6 Лютого, 2012 в 21:20 #29 Опубліковано 6 Лютого, 2012 в 21:20 здається мені, що то все до 2012 зробили. здерли десь розв*язку і вліпили. от які ми молодці
druid Опубліковано 7 Лютого, 2012 в 13:34 #30 Опубліковано 7 Лютого, 2012 в 13:34 druid, але коли під час ремонту підійде дружина і скаже "я оце хочу в зелений колір а не в червоний"... ... я їй відповідаю: "не для того ми з тобою наймали дизайнера інтерєрів за 5 тисяч євро, щоб такі глупості зараз робити"! але наскільки мені відомо, основною метою зміни було розвантажити центр від важкого транспорту, який своєю присутністю сприяє руйнуванню історичної спадщини юнеско, якою ті ж таки львівяни дуже сильно горядься..... а дружина виявляється цого не знала, от і слухай її після того
Vadimm Опубліковано 7 Лютого, 2012 в 14:48 Автор #31 Опубліковано 7 Лютого, 2012 в 14:48 druid, мені по-чесному цікаво, що сильніше руйнуватиме історичну спадщину - якість чи кількість, тобто 1 великий автобус щодесять хвилин чи 3 "Богдана" за той самий термін. не для того ми з тобою наймали дизайнера інтерєрів за 5 тисяч євро, щоб такі глупості зараз робити Ну то у випадку Львова то був не дизайнер, а столяр Насамперед, величезною помилкою був вибір генпідрядника. Адже французька компанія «Луїс Бергер» не має досвіду роботи у сфері розробки маршрутних систем громадського транспорту. Досі компанія працювала виключно з проектуванням залізничних доріг, автострад, мостів, про що йдеться на її офіційній сторінці
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.