Перейти до змісту

Транспортний колапс у Львові


Vadimm

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
Альтернатива?

мова не про альтернативу, а про "ОБОЖЕНЬКА! У ЛЬВОВИ КОЛАПС!!11"

а якщо вже про неї, то читайте теми про велодоріжки та майбутнє подорожчання проїзду. в рамках офтопу ^_^

імхо порівнювати Луцьк і Львів в плані транспорту якось не комільфо, ібо в нас за годину-півтори з львівської можна догребти до тама без лишніх зусиль.

Опубліковано

druid, але коли під час ремонту підійде дружина і скаже "я оце хочу в зелений колір а не в червоний"...

... я їй відповідаю: "не для того ми з тобою наймали дизайнера інтерєрів за 5 тисяч євро, щоб такі глупості зараз робити"!

але наскільки мені відомо, основною метою зміни було розвантажити центр від важкого транспорту, який своєю присутністю сприяє руйнуванню історичної спадщини юнеско, якою ті ж таки львівяни дуже сильно горядься..... а дружина виявляється цого не знала, от і слухай її після того:)

Опубліковано

druid, мені по-чесному цікаво, що сильніше руйнуватиме історичну спадщину - якість чи кількість, тобто 1 великий автобус щодесять хвилин чи 3 "Богдана" за той самий термін.

не для того ми з тобою наймали дизайнера інтерєрів за 5 тисяч євро, щоб такі глупості зараз робити

Ну то у випадку Львова то був не дизайнер, а столяр :)

Насамперед, величезною помилкою був вибір генпідрядника. Адже французька компанія «Луїс Бергер» не має досвіду роботи у сфері розробки маршрутних систем громадського транспорту. Досі компанія працювала виключно з проектуванням залізничних доріг, автострад, мостів, про що йдеться на її офіційній сторінці

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...