Перейти до змісту

Вопрос по роторному двигателю


artur4ik

Рекомендовані повідомлення

Интересует вопрос по роторному двигателю . Скажите пожалуйста может кто то знает , может узнавал , как по обслуживанию и ремонту роторного двигателя ? стоит ли брать автомобиль с роторным двигателем ? ( автомобиль Mazda RX8 ) , как часто возникают поломки и какие ? и где тут ( в Луцке или поблизости ) обслуживание даной модели автомобиля.

Спасибо. Только без сторонних фраз и т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знаю таке- ресурс значно менший чим в звичайного двигуна внутрішнього згоряння,потребують специфічного обслуговування, навряд чи в нас хтось іх якісно ремонтує, хоча декілька раз бачив на ремнті в Поліводи. Чув що мотор проще замінити чім відремонтувати. Катався на такій машині: враження позитивні, майже як від байка)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:) та знаю )) Просто те обслуговування мене торбує (( чи варто , чи ні ((
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі то вважається RX8 купується як 2 авто ( тобто це машина не на щодень) Звісно що варто, якщо гроші позволяють)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі то вважається RX8 купується як 2 авто ( тобто це машина не на щодень) Звісно що варто, якщо гроші позволяють)

Просто за ідентичну ціну є досить велика кількість варіантів :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

по РХ-8 можу сказати точно, ресурс двигла 150 тис, і він не ремонтується, а міняється, як правило замовляють на ебеї б/в з мінімальним пробігом

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за інформацію , мдаа.. такий геморрой , за такі гроші. :0157:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Немає там страху з тим дригуном, просто є ущільнення ротора, які потрібно міняти за регламентом, здається

через 60 тик. Засада може бути коли власник не поміяняє вчасно - тоді так, корпус секції не розточиш :0157: .

Ну і на маслі економії не повинно бути, якщо історія пепелаца прозора і не страхає витрата пального - може це доля?

До антомобільки має душа лежати - тоді є сенс купляти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Двигун міняли , ремонтуеться тільки в заводських умовах .

Я би не брав цю мазду . Якщо хочеш драйву --- купи заряджену Імпрезу або Еволюшн

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ясно. Просто до Імпрези або Еволюшн уваги не приділяв , бо не подобаються мені :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

який взагалі бюджет?)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ясно. Просто до Імпрези або Еволюшн уваги не приділяв , бо не подобаються мені :(

підтримую, дизайн RX-8 це просто секс

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лише одна проблема - ресурс двигуна теж Сєкас, притому водій пасивний))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Родичка катається на МХ-6 і на RX-8 одночасно - на останній тільки по місту - робота-будинок-спортзал... вже 4й рік, особливих нарікань на обслуговування не було - більше нарікали на Mersedes MLхз. При тому що купувала за океаном з пробігом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Родичка катається на МХ-6 і на RX-8 одночасно - на останній тільки по місту - робота-будинок-спортзал... вже 4й рік, особливих нарікань на обслуговування не було - більше нарікали на Mersedes MLхз. При тому що купувала за океаном з пробігом.

а ніхто не казав шо мазда буде сипатись, мова про загальний ресурс мотора

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просто мені RX-8 і зовні , і в салоні досить гарна.

Так як буде купуватись автомобіль на кожен день , зробив висновок ,що ротор всетаки не для мене :(

Машина бомба , але туди грошей потрібно буде вкладата , ой немало.

Принаймі тепер маю уявлення , чи варто з цим зв"язуватись , чи ні !

Усім дуже вдячний ! :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мова про загальний ресурс мотора

Зрозуміло, та якщо кататись тільки по місту і не дуже інтенсивно то років на 5 має вистачити ресурсу... Але це явно не машинка на кожен день їздити по справам, та й "фаршу" всередині порівняно з МХ-6 немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ясно. Просто до Імпрези або Еволюшн уваги не приділяв , бо не подобаються мені

Просто никто наверно не катал. Можем устроить, вдруг мнение поменяешь. :0159:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дуже радив би звернути увагу http://auto.ria.ua/auto_subaru_impreza_4961350.html

тільки замінена оптика нерадує. звісно це не sti, але по словам власника вона прокачана до 230+ HP.

ось така ж, але sti, має 265 HP. Не набагато більше, але це плюс. Звісно тут є свої мінути, вона дорожча на 4к $, і там знос турбіи буде швидший ніж в простої, потяне ще дещо до заміни швидше, відповідно дорожча в обслуговувані.

Артур, дивись сам. Але якщо ти на такій не катав, то не кажи що вона тобі не подобається) При агресивній їзді за містом або на грунтовій дорозі, затягує ппц)

По Львову зроблю безвозмездну екскурсію по доставці до машини )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Машина , якщо буде купуватись , то не в цілях якогось " форсажу " у кого , що під капотом і т.д.

Вибрав Мазду бо сподобався : дизайн , ціна , дизайн салону зокрема , часто дивився відео на youtube про неї. Ось і зацікавило питання по роторному двигуну , чи варто мати справу.

А тут дивлюсь вже Subaru STI пропонують , я " ПОКИ " не мав на меті вибирати щось подібне. Але дуже дякую , принаймі тепер знаю , якщо будуть якісь питання по авто , то тут завжди дадуть розумну пораду. На даний момент я взнав все , що мені було потрібно " навіть більше " дякую !

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Смотри сам расход по городу 16-18 л. За городом 13-14. Масло 0,5-1,2 на 1000 км. Очень требовательна к качеству бензы. На счёт ресурса движка: Это зависит от манеры езды. Можно и на 20 тис. уложить, знаю есть роторы которые и по 170 тис отходили (Большая редкость). Так как ты (я так понял) собираешься брать БУ, неизвестно, как дал ей под зад прошлый хозяин. Двигло не ремонтируется, новое стоит 5к зелени. Машинка низкая с жёсткой подвеской и острым рулём, так что на дальних расстояниях будешь постоянно начеку.

дуже радив би звернути увагу http://auto.ria.ua/a...za_4961350.html

тільки замінена оптика нерадує. звісно це не sti, але по словам власника вона прокачана до 230+ HP.

ось така ж, але sti, має 265 HP. Не набагато більше, але це плюс. Звісно тут є свої мінути, вона дорожча на 4к $, і там знос турбіи буде швидший ніж в простої, потяне ще дещо до заміни швидше, відповідно дорожча в обслуговувані.

- Этот пост просто не читай. Молодой человек просто посты набивает. Написал и сам не понял что он написал.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ресурс двигуна більший чим 150 тис. це точно бо друзі в києві вже 200 накатали)

пс. машина дуже класна, але бензин має бути ідеальним, в луцьку мало такого

радив би еволюшен))) + якщо це 9 то тюнінг на нього не дорогий

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в луцьку мало такого

радив би еволюшен))) + якщо це 9 то тюнінг на нього не дорогий

- почему Вы это решили, только богу известно.
тільки замінена оптика нерадує. звісно це не sti, але по словам власника вона прокачана до 230+ HP
- тут базе 250 коней и при чём тут оптика.
Звісно тут є свої мінути, вона дорожча на 4к $, і там знос турбіи буде швидший ніж в простої, потяне ще дещо до заміни швидше, відповідно дорожча в обслуговувані.
Тут я ваще потерялся.

Парни ну есть же гугл, зачем нести ахинею.

З.Ы. Артур не ищите достойных ответов тут, гугл вам в помощь.

З.Ы.Ы. Если есть желание понять что такое ВРХ, готов прокатить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ось що роблять кулібіни, коли помирає рідний двигун RX-8:

http://s4.images.drive2.ru/user.blog.photos/x6/0400/000/000/1b8/3a5/88ce57304228afb8-main.jpg

http://s4.images.drive2.ru/user.blog.photos/x6/0400/000/000/1b8/3a3/88ce573033b0d28d-main.jpg

http://s4.images.drive2.ru/user.blog.photos/x6/0400/000/000/1b8/3a4/88ce57303b746f92-main.jpg

P.S. Хто не зрозумів, то сюди всунули двигун від ВАЗ 2108 <_<. Так значно дешевше...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

- тут базе 250 коней и при чём тут оптика.

це НЕ sti. а 230++ hp тому, що машина з віком втрачає потужність. Про оптику: малось на увазі дармова трата грошей, але машині +.

Ненабиваючий постав пан stіhl, робити з себе розумного, це не означає ним бути. Наполягаю прочитати це пару разів і зрозуміти! Бо Ви тут, бачу,

Тут я ваще потерялся.
"патеряні"...

Писав швидко, вибачаюсь за можливу неясність і безграмотність, якщо кому цікаво (STIHL) можу пояснити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...