artur4ik Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 17:52 #1 Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 17:52 Интересует вопрос по роторному двигателю . Скажите пожалуйста может кто то знает , может узнавал , как по обслуживанию и ремонту роторного двигателя ? стоит ли брать автомобиль с роторным двигателем ? ( автомобиль Mazda RX8 ) , как часто возникают поломки и какие ? и где тут ( в Луцке или поблизости ) обслуживание даной модели автомобиля.Спасибо. Только без сторонних фраз и т.д.
EleKtrik Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 18:01 #2 Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 18:01 Знаю таке- ресурс значно менший чим в звичайного двигуна внутрішнього згоряння,потребують специфічного обслуговування, навряд чи в нас хтось іх якісно ремонтує, хоча декілька раз бачив на ремнті в Поліводи. Чув що мотор проще замінити чім відремонтувати. Катався на такій машині: враження позитивні, майже як від байка)
artur4ik Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 18:11 Автор #3 Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 18:11 та знаю )) Просто те обслуговування мене торбує (( чи варто , чи ні ((
EleKtrik Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 18:18 #4 Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 18:18 Взагалі то вважається RX8 купується як 2 авто ( тобто це машина не на щодень) Звісно що варто, якщо гроші позволяють)
artur4ik Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 18:20 Автор #5 Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 18:20 Взагалі то вважається RX8 купується як 2 авто ( тобто це машина не на щодень) Звісно що варто, якщо гроші позволяють) Просто за ідентичну ціну є досить велика кількість варіантів
gonschik Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 18:37 #6 Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 18:37 по РХ-8 можу сказати точно, ресурс двигла 150 тис, і він не ремонтується, а міняється, як правило замовляють на ебеї б/в з мінімальним пробігом
artur4ik Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 18:40 Автор #7 Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 18:40 Дякую за інформацію , мдаа.. такий геморрой , за такі гроші.
BanderaLutsk Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 18:50 #8 Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 18:50 Немає там страху з тим дригуном, просто є ущільнення ротора, які потрібно міняти за регламентом, здається через 60 тик. Засада може бути коли власник не поміяняє вчасно - тоді так, корпус секції не розточиш . Ну і на маслі економії не повинно бути, якщо історія пепелаца прозора і не страхає витрата пального - може це доля? До антомобільки має душа лежати - тоді є сенс купляти.
Mykola81 Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 18:53 #9 Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 18:53 Двигун міняли , ремонтуеться тільки в заводських умовах .Я би не брав цю мазду . Якщо хочеш драйву --- купи заряджену Імпрезу або Еволюшн
artur4ik Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 19:20 Автор #10 Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 19:20 Ясно. Просто до Імпрези або Еволюшн уваги не приділяв , бо не подобаються мені
Davids Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 19:41 #11 Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 19:41 який взагалі бюджет?)
gonschik Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 19:53 #12 Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 19:53 Ясно. Просто до Імпрези або Еволюшн уваги не приділяв , бо не подобаються мені підтримую, дизайн RX-8 це просто секс
EleKtrik Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 20:07 #13 Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 20:07 Лише одна проблема - ресурс двигуна теж Сєкас, притому водій пасивний))
Vadimm Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 20:09 #14 Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 20:09 Родичка катається на МХ-6 і на RX-8 одночасно - на останній тільки по місту - робота-будинок-спортзал... вже 4й рік, особливих нарікань на обслуговування не було - більше нарікали на Mersedes MLхз. При тому що купувала за океаном з пробігом.
gonschik Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 22:26 #15 Опубліковано 27 Грудня, 2011 в 22:26 Родичка катається на МХ-6 і на RX-8 одночасно - на останній тільки по місту - робота-будинок-спортзал... вже 4й рік, особливих нарікань на обслуговування не було - більше нарікали на Mersedes MLхз. При тому що купувала за океаном з пробігом.а ніхто не казав шо мазда буде сипатись, мова про загальний ресурс мотора
artur4ik Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 01:14 Автор #16 Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 01:14 Просто мені RX-8 і зовні , і в салоні досить гарна. Так як буде купуватись автомобіль на кожен день , зробив висновок ,що ротор всетаки не для мене Машина бомба , але туди грошей потрібно буде вкладата , ой немало. Принаймі тепер маю уявлення , чи варто з цим зв"язуватись , чи ні ! Усім дуже вдячний !
Vadimm Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 08:06 #17 Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 08:06 мова про загальний ресурс мотора Зрозуміло, та якщо кататись тільки по місту і не дуже інтенсивно то років на 5 має вистачити ресурсу... Але це явно не машинка на кожен день їздити по справам, та й "фаршу" всередині порівняно з МХ-6 немає.
STIHL Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 09:53 #18 Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 09:53 Ясно. Просто до Імпрези або Еволюшн уваги не приділяв , бо не подобаються мені Просто никто наверно не катал. Можем устроить, вдруг мнение поменяешь.
Davids Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 14:55 #19 Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 14:55 дуже радив би звернути увагу http://auto.ria.ua/auto_subaru_impreza_4961350.htmlтільки замінена оптика нерадує. звісно це не sti, але по словам власника вона прокачана до 230+ HP.ось така ж, але sti, має 265 HP. Не набагато більше, але це плюс. Звісно тут є свої мінути, вона дорожча на 4к $, і там знос турбіи буде швидший ніж в простої, потяне ще дещо до заміни швидше, відповідно дорожча в обслуговувані.Артур, дивись сам. Але якщо ти на такій не катав, то не кажи що вона тобі не подобається) При агресивній їзді за містом або на грунтовій дорозі, затягує ппц)По Львову зроблю безвозмездну екскурсію по доставці до машини )
artur4ik Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 00:16 Автор #20 Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 00:16 Машина , якщо буде купуватись , то не в цілях якогось " форсажу " у кого , що під капотом і т.д.Вибрав Мазду бо сподобався : дизайн , ціна , дизайн салону зокрема , часто дивився відео на youtube про неї. Ось і зацікавило питання по роторному двигуну , чи варто мати справу.А тут дивлюсь вже Subaru STI пропонують , я " ПОКИ " не мав на меті вибирати щось подібне. Але дуже дякую , принаймі тепер знаю , якщо будуть якісь питання по авто , то тут завжди дадуть розумну пораду. На даний момент я взнав все , що мені було потрібно " навіть більше " дякую !
STIHL Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 07:29 #21 Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 07:29 Смотри сам расход по городу 16-18 л. За городом 13-14. Масло 0,5-1,2 на 1000 км. Очень требовательна к качеству бензы. На счёт ресурса движка: Это зависит от манеры езды. Можно и на 20 тис. уложить, знаю есть роторы которые и по 170 тис отходили (Большая редкость). Так как ты (я так понял) собираешься брать БУ, неизвестно, как дал ей под зад прошлый хозяин. Двигло не ремонтируется, новое стоит 5к зелени. Машинка низкая с жёсткой подвеской и острым рулём, так что на дальних расстояниях будешь постоянно начеку. дуже радив би звернути увагу http://auto.ria.ua/a...za_4961350.htmlтільки замінена оптика нерадує. звісно це не sti, але по словам власника вона прокачана до 230+ HP.ось така ж, але sti, має 265 HP. Не набагато більше, але це плюс. Звісно тут є свої мінути, вона дорожча на 4к $, і там знос турбіи буде швидший ніж в простої, потяне ще дещо до заміни швидше, відповідно дорожча в обслуговувані. - Этот пост просто не читай. Молодой человек просто посты набивает. Написал и сам не понял что он написал.
SOAD Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 07:38 #22 Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 07:38 ресурс двигуна більший чим 150 тис. це точно бо друзі в києві вже 200 накатали)пс. машина дуже класна, але бензин має бути ідеальним, в луцьку мало такогорадив би еволюшен))) + якщо це 9 то тюнінг на нього не дорогий
STIHL Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 08:00 #23 Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 08:00 в луцьку мало такогорадив би еволюшен))) + якщо це 9 то тюнінг на нього не дорогий - почему Вы это решили, только богу известно.тільки замінена оптика нерадує. звісно це не sti, але по словам власника вона прокачана до 230+ HP - тут базе 250 коней и при чём тут оптика.Звісно тут є свої мінути, вона дорожча на 4к $, і там знос турбіи буде швидший ніж в простої, потяне ще дещо до заміни швидше, відповідно дорожча в обслуговувані. Тут я ваще потерялся. Парни ну есть же гугл, зачем нести ахинею. З.Ы. Артур не ищите достойных ответов тут, гугл вам в помощь. З.Ы.Ы. Если есть желание понять что такое ВРХ, готов прокатить.
slk35 Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 08:02 #24 Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 08:02 Ось що роблять кулібіни, коли помирає рідний двигун RX-8: http://s4.images.drive2.ru/user.blog.photos/x6/0400/000/000/1b8/3a5/88ce57304228afb8-main.jpg http://s4.images.drive2.ru/user.blog.photos/x6/0400/000/000/1b8/3a3/88ce573033b0d28d-main.jpg http://s4.images.drive2.ru/user.blog.photos/x6/0400/000/000/1b8/3a4/88ce57303b746f92-main.jpg P.S. Хто не зрозумів, то сюди всунули двигун від ВАЗ 2108 . Так значно дешевше...
Davids Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 12:14 #25 Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 12:14 - тут базе 250 коней и при чём тут оптика.це НЕ sti. а 230++ hp тому, що машина з віком втрачає потужність. Про оптику: малось на увазі дармова трата грошей, але машині +.Ненабиваючий постав пан stіhl, робити з себе розумного, це не означає ним бути. Наполягаю прочитати це пару разів і зрозуміти! Бо Ви тут, бачу, Тут я ваще потерялся. "патеряні"...Писав швидко, вибачаюсь за можливу неясність і безграмотність, якщо кому цікаво (STIHL) можу пояснити.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.