Саня Опубліковано 22 Грудня, 2011 в 19:05 #26 Опубліковано 22 Грудня, 2011 в 19:05 а я скажу просто, некомпетентны.Вас просили заменить микрофон, вы поагакали и все.Потом начали всплывать, "пидсылювач аудио", "програмный сброс".Ваши слова разошлись с Вашими действиями, это профессионализм и компетентность!? увы.Соррі, випадково нажав кнопочку "Підтримати"Якщо розділити технічну сторону питання і організаційну, то перед тим, як судити про компетентність спеціалістів СЦ ви б мали знати, що в даній моделі телефону не один мікрофон, а їх там 4 штучки стоїть. ЧОТИРИ цифрових мікрофони, взаємозв'язок між якими не такий очевидний, як може здаватися на перший погляд.Для того, щоб здійснити якісний ремонт, для початку потрібно встановити несправність, виявити її причини. Це не той випадок, що розібрав, зняв старий мікрофон, поставив новий і все працює. Міняти всі три мікрофони в даному випадку є не доцільно, тим більше, що цілком ймовірно, несправності це не усуне.Бувають випадки, що системи покращення якості звуку, придушення шумів реагують на голос абонента і душать голос, а не шуми. Це пов'язано з тим, що в кожної людини голос різний і буває, що тембр звучання алгоритмом програми оброки сприймається як шум. Причому ця несправність часто є періодичною і важко діагностується. В інженера голос інший і все працює просто чудово. Інколи допомагає оновлення версії програмного забезпечення.З організаційної точки зору такі проблеми досить типові, на жаль (((. Пообіцяли одне, сказали передзвонять, потім друге щось розкажуть...
VeryFate Опубліковано 23 Грудня, 2011 в 08:08 #27 Опубліковано 23 Грудня, 2011 в 08:08 Взявся робити, роби на совість. Не в силах зделать - віддай + презент за втрачений час, збереже стосункі.На отєпісь любий рем ларьок робить.
AlexeyValerevich Опубліковано 23 Грудня, 2011 в 09:28 #28 Опубліковано 23 Грудня, 2011 в 09:28 а я скажу просто, некомпетентны.Вас просили заменить микрофон, вы поагакали и все.Потом начали всплывать, "пидсылювач аудио", "програмный сброс".Ваши слова разошлись с Вашими действиями, это профессионализм и компетентность!? увы.Соррі, випадково нажав кнопочку "Підтримати"Якщо розділити технічну сторону питання і організаційну, то перед тим, як судити про компетентність спеціалістів СЦ ви б мали знати, що в даній моделі телефону не один мікрофон, а їх там 4 штучки стоїть. ЧОТИРИ цифрових мікрофони, взаємозв'язок між якими не такий очевидний, як може здаватися на перший погляд.Для того, щоб здійснити якісний ремонт, для початку потрібно встановити несправність, виявити її причини. Це не той випадок, що розібрав, зняв старий мікрофон, поставив новий і все працює. Міняти всі три мікрофони в даному випадку є не доцільно, тим більше, що цілком ймовірно, несправності це не усуне.Бувають випадки, що системи покращення якості звуку, придушення шумів реагують на голос абонента і душать голос, а не шуми. Це пов'язано з тим, що в кожної людини голос різний і буває, що тембр звучання алгоритмом програми оброки сприймається як шум. Причому ця несправність часто є періодичною і важко діагностується. В інженера голос інший і все працює просто чудово. Інколи допомагає оновлення версії програмного забезпечення.З організаційної точки зору такі проблеми досить типові, на жаль (((. Пообіцяли одне, сказали передзвонять, потім друге щось розкажуть...странно, может мы о разных телефонах говорим? для спеца перепаять четырехбаксовый цифрик станцией не сложнее, чем заварить кофе.
vampirich Опубліковано 23 Грудня, 2011 в 09:53 #29 Опубліковано 23 Грудня, 2011 в 09:53 є підозра що в "Робим Гуд" так само як і в більшості сервісів де є кілька майстрів. Є спеціалісти - а є студенти.І як повезе - часом зроблять якісно і швидко, а часом будуть мурижити непонятно скільки.У мене з даним сервісом був як позитивний так і негативний досвід ремонту.в моїй N95 вони швидко найшли поломку, але так як ремонт був надто дорогий, я відмовився.Ніби нічого незвичного - тільки от в мене дисплей був ідеально чистим (телефон до того ніразу не розбирався), а опісля діагностики він чомусь був поцарапаний, як ніби на ньому таргани на ковзанах каталися. не захисне скло, а сам дисплей...Так само з братовим ноутом - вилетіла відяшка. прогріли (судячи з усього). Хватило на 2 тижні, при тому, що дали 3 місяці гарантії на роботу. Заніс знову - знову прогріли... ну це можна було б їм і здогадатися, що раз прогрів не поміг то треба щось інше робити... не здогадалися. хватило на кілька днів.Хоча були позитивні вирішення проблем. у двох ноутах по гарантії без питань замінили двд привід. кілька дрібних телефонних ремонтів теж було...
nicolay Опубліковано 23 Грудня, 2011 в 17:53 Автор #30 Опубліковано 23 Грудня, 2011 в 17:53 Професійних паялок рівня Ersa, Martin і т.п. в нашому селі нема і не будеА на чому тоді працював Мікс і кому він то всьо спулив? Судячи з відгуків в нього були хороші результати.як би Мікс був доступний то я б і не створював цю тему , але склались обставини так що він зараз не зможе відремонтувати мій ноут. Але сьогодні перезвонили з Робим Гуд і вони відремонтували мій ноут : заміна зарядної фішкі, термопровідна паста, і вс це 100 грн. я незнаю як на такий ремонт трохи дорого хоч головне ,що головна кнопка Power вони не замінили бо нема. і включається з 6-7 разу.
Sub_Sys Опубліковано 23 Грудня, 2011 в 18:14 #31 Опубліковано 23 Грудня, 2011 в 18:14 як би Мікс був доступний...Мікс вже доступний
nicolay Опубліковано 7 Січня, 2012 в 20:45 Автор #32 Опубліковано 7 Січня, 2012 в 20:45 зробили в робим гуд за 100 грн. все працює ок.
nicolay Опубліковано 11 Січня, 2012 в 15:37 Автор #33 Опубліковано 11 Січня, 2012 в 15:37 vже деякі клаіvши переsтали працюvати піsля ремонтy
vampirich Опубліковано 11 Січня, 2012 в 15:48 #34 Опубліковано 11 Січня, 2012 в 15:48 а як юсб клавіатуру впихнути - працюють?
nicolay Опубліковано 8 Лютого, 2012 в 10:15 Автор #35 Опубліковано 8 Лютого, 2012 в 10:15 а як юсб клавіатуру впихнути - працюють?незнаю, але вже відав ноута Міксу на доработку .
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.