RePlay
Учасники-
Постів
572 -
Зареєстровано
-
Відвідування
Репутація
-274-
-
-
Стосовно акумів. Можливо, комусь пригодиться. - на Набережній не знайшов магазина з акумами; - в магазинчику біля Нової Лінії продають акуми Дніпропетровської фірми: 100 А*г - 1900 грн з копійками. Також там приймають б/у акуми в будь-якому стані. Розцінки: 2,25 грн за 1 А*г; - Бош і Варта є в АТЛ на Рівненській, правда, не всіх номіналів (з Києва везуть під замовлення протягом доби, але треба давати завдаток). По цінам. Бош Сільвер: 100 А*г - 2900 грн з копійками; 85 А*г - 2600 грн з копійками; 74 А*г - 2200 грн.
-
-
-
-
-
Суть не в тому скільки їх побудують, тисячу чи 50 тисяч, а в тому, що той говноексперт починає розказувати як і кому модернізувати літаки, яку використовувати конструкцію і яке АКБ цим має займатися. Яке йому діло, хто і як що робить в Росії. Як мінімум це рух вперед, розвиток галузі. В нас і такого нема. От про що треба переживати - чому в нас нічого подібного не робиться, а не постійно спостерігати, що там у сусіда. Надіюсь, доступно пояснив.
-
-
А ви не задумувались, що цього достатньо в рамках тих завдань, що ставляться перед літаком? Недаремно ж його попередник внесений в книгу рекордів Гінеса і являється найбільш масовим літаком в світі, правда? Можна пруф де преподносять саме росіяни, а не так подають наші ЗМІ? Якщо це стьоб, то дуже недолугий, бо серед кукурузників ніхто не веде гонку озброєнь.
-
Обидва літака в одному екземплярі - це раз. Український п’ятимісний, відповідна вантажепід’ємність - це два. Одне будували за державні кошти, український за приватні - це три. Для літака с/г призначення потрібна менша швидкість, з такими задачами досить успішно справляється мотодельтаплан та літаки середини 20-го сторіччя - це чотири. 1. Кукурузник планується випускати серійно. Те що тестова модель в одному екземплярі - це доволі логічно. 2. Запитайте у розробника 5-місного літака його цільове призначення і будете здивовані. 3. Це ще раз доводить, що в серію він не піде, а буде використовуватись для розваг. 4. От ви ж і самі погодились, що архаїчна конструкція літака Ан-2 дуже добре підходить для виконання завдань, що перед ним ставляться.
-
-
-
-
Ну от чому інтернет-блогери-поцреорети такі дибіли? Чому вони вважають, що АКБ, яке працює не оборонку не може паралельно проектувати цивільну авіацію? Мабуть вони не в курсі, але розробка і запуск в виробництво нового літака обходиться набагато дорожче, ніж модернізація старого. А, і ще оце постійне приплітання Америки. На х*єра воно сюди? Кукурузник, КАРЛ, кукурузник!!! Не винищувач і навіть не бомбардувальник, а всього лише літак для потреб хазяйства.