-
Постів
768 -
Зареєстровано
-
Відвідування
-
я ходила на офіс АБ, написала заяву ( так як в мене передплата ) мені дали нову карточку де вказаний мій договір і ними згенирований пароль для входу в мій кабінет номер договору майже не змінився на початку добавились 444 і дальше той самий договір що був в АБ , я думаю щоб отримати доступ до свого кабінету теба сходити або в офіс АБ або в офіс Волі , хоча нічого нового ви у своєму кабінеьі не побачити крім суми яку маєте заплатити і повний "0" на рахунку Такий депресняк сьогодні, чи то планети не так стали , чи щось інше
-
от цікаво, буде в мене завтра інет чи ні, вчора була на офісі АБ написала заяву на перекидку коштів , мене завірили що до 13 серпня в мене інет буде без проблем. Дали новий номер договору пароль в лічний кабінет, ну вроді все як годиться, сьогодні заходжу в кабінет, на рахунку повний "0" звоню в офіс АБ вже не відповідають, з третьої спроби дозвонилась на Волю, там сказали що кошти ще не перекинули і ХЗ коли перекинуть і велика ймовірність того , що в мене завтра просто небуде інтернету, на запитання що мені робити в даній ситуації, мені порадили поповнити рахунок , але ж в мене на рахунку було більше 200 грн.............. більше вони нічого порадити не можуть . от така історія, може вже хтоось якось вирішував подібні фінансові питання , напишіть.
-
я тільки що дзвонила на офіс Аірбайтс, зі мною ввічливо поспілкувалась дєвушка , сказала щоб я не переймалася, все буде добре, і передплата залишиться до повного використання, і обладнання яке поставлене на будинку також залишається, просто буде інший провайдер до якого прийдеться звертатися у разі потреби після 1-го числа, ну і відповідно оплату вже робити на Волю . Ну поживем побачим
-
-
-
Я заню де собака порилась, це на наші роутери напав якийсь вірус . Цілий тиждень наблюдаю таку проблему що десь приблизно після першого тайму футболу переставали загружатися любі сторінки, хоча телебачення і скайп працювали (користувачі в онлайн виходили і заходили) а потім після закінчення футболу все нормалізувалось, вчора та сама ситуація, але я плюнула і пішла спати , зранку нічого не помінялося, подзвонила в тех підтримку, відповіли десь через хв 5, перезагрузили роутер не допомогло, підключились на пряму, все запрацювало. В мене це взагалі перший дзвінок в тех підтримку від дати підключення. Ha3ik,SaShurik, мені сказали що якщо відключаю роутер і підключаюсь на пряму то потрібно зайти на свою сторінку і натиснути на кнопку авторизуватись після цього все запрацювало.