Перейти до змісту

Therion

Учасники
  • Постів

    642
  • Зареєстровано

  • Відвідування

Репутація

32 Байдужий

1 Підпищик

Відвідувачі профілю

7 389 переглядів профілю
  1. Зараз все гаразд, на Коновальця, працює, але інету майже добу не було. А взагалі особливих проблем не має. Був період, про який я згадував, але все гаразд зараз. Доречі, хотів запитати: коли вимикають інет за неоплату, то перейти на my.domtele.com майже неможливо. Завжди переходжу в особистий кабінет, активую послугу "робота в кредит" та олпачую відразу. Але щоб попасти в особистий кабінет, потрібне просто нелюдське терпіння? Можна якось це виправити?
  2. Два дні лагає інет на Коновальця. Телефонував два рази, перший раз сказали, що все ок, проблем не має. Другий раз що, проблема в луцьких електромережах, поломка в них, не дають електрику на обладнання. Взагалі Датагруп цікаве підприємство. За весь час користування жодного разу не визнало трабліа з своєї сторони. Був період, коли регулярно розривало сессію. За вечір могло два, три рази. Телефонував - в нас все ок, у вас галімий роутер. А що з роутером, щл без, що з іншим роутером, все рівно лишалась. Зараз сиджу на тому самому галімому роутері, все ок, все чудово працює. При чому навіть прошивку не міняв. П.С. за помилки соррі, тапаю з телефона.
  3. Піпєц. Я холодний з Датагрупа. В п"ятницю підключили тобто 8.06, в суботу закинув на рахунок 200 грн. Сьогодні вже вівторок, вечір інтернет не працює. Дзвоню кожен день - годують завтраками. В суботу дзвонив сказали в понеділок зроблять. В понеділок подзвонив, сказали шо з вами з"яжеться наш спеціаліст, ніхто не зв"язався. Сьогодні перетелефонували десь біля обіду з відділу продажу, сказали , що все гаразд - користуйтесь. Прийшов ввечері додому - а голяк, ніфіка так і не працює. Дзвоню знов на службу підтримки - Вас не активували з відділу продажу, зв"язуйтесь з ними завтра з 9-ї до 18-ї. Просто якийсь піпєц, таке враження , що шарашкіна кантора, відділи якої між собою ніразу не взаємодіють, а функціонують як окремі організми.... Просто не має слів.
  4. був присутній. таврія на обгон пішла _Ця таврія за мною неадекватно з Карпенка-Карого їхала: шатався по дорозі то вліво то вправо, потім виїхала на міст, де стала відразу в лівий ряд, так, що позаду їдуча машина змушина була гальмувати, після цього висів в мене на хвості до повороту на Кузнєцова. При кожному гальмуванні дивився в дзеркало, чи встигає воно гальмувати, там їхало двоє чи п"яні, чи хзн. На кузнєцова він почав мене обганяти, я навіть пригальмував, шоб йому місце дати, але вертатись на свою полосу, він судячи з усього не збирався і вирішив виїхати наліво на Грушевського з зустрічної полоси, де і зіштовхнувся зі швидкою.
  5. Цікаваить "привокзальний". Коли чи планується підключення даного району? А саме вулиця Є.Коновальця
  6. Залишив заявку на підключення на сайті - 0. Подзвонив по номеру (дав знайомий, він по ньому дзвонив, щоб себе підключити) - там сказали, що заявка обробляється з сайта 5 днів. Попросив, щоб він оформив мою заявку, щоб якось пришвидшити... Сьогодні вже 6-й день - 0. Заявку залишав 25.10.2010
  7. Пінг гіршим ні в кого не став. Бо в мене в БФБК 2 виріс: раніше був 120-140-160, зараз 190-200-220.
  8. Народ, така проблема. Лопнув ланжерон на ВАЗ 2109 - потрібно витягнути та приварити, де якісно можна зробити таку роботу? Зарання дякую.
  9. Вранці дома був інет, зараз пропав. Дзвоню на підтримку ОГО - каже , що всі оператори заняті і відключає автоматом.....
  10. Магазин на сигналці, проте достатньо навіть 1-ї хвилини, забігти всередину, взяти 3 ноута, і втекти. І чесно кажучи, я не вірю в те, що ДСО приїхало через 2.5 хвилини. Скоріш за все приїхали вони не за 2.5 хвилини, а сказали так, щоб до них ніхто претензій не мав.
  11. Поцупили з вітрини, з магазину по вул. Лесі Українки, при чому вже другий раз підряд... Перший раз вибили скло, другий раз через вхідні двері. П.С. Просто кожен ранок ходжу біля того магазину.
  12. Ну чого ж ні Ось пости 3х різних людей:
  13. І знову ж таки, чому ніхто не читає примітки..... Хочеться процитувати "Нашу Рашу":" ОЙ, а что это у нас тут такое, а а а а кто это сделал" Далі про Зірочки: А зважаючи на те, що в теперішній період кожен рахує кожного клієнта, то я на на 80% впевнений що ДАТАГРУП, і ОГО, і Візор відреагують на конкурента, можливо не відразу, але відреагують.
  14. Перечитав всі пости, таке враження, що ОГО, Датагруп всіх так задовбали... Я наприклад користуюсь ОГО, жодних нарікань на якість послуг не має. Інколи бувають глюки, але в порівнянн із Візором ( Колись був від них інет на роботі) то якість послуг на порядок вища. З ОГО тікати не збираюсь, думаю, можливо не відразу, але на появу нових тарифів від нових конкурентів вони відреагують. А ті хто міняють оператора, то буде БІЛАЙН, Датагруп, ОГО, і як замайоріє на горизонті ще хтось, то відразу ж почуть парафінити вже існуючих, і кричати "сервіс гамно". А старий добрий принцип , що безкоштовний сир буває тільки в мишоловці, народ почав забувати. І згідний з Командором, що, напевно, якість прокладки кабелю по дахах будинків буде на "вищому" рівні. Особливо до такої прокладки доступ не будуть мати жеківці з ломами і сокирами, яким потрібно буде щось відремонтувати н тому самому даху. Дах є загальнодоступний, отож не забувайте в якій країні ви живете
×
×
  • Створити...