Перейти до змісту

Законопроект про відміну техогляду


D@ve

Рекомендовані повідомлення

Законодавчим актом скасовується обов'язковий технічний огляд для легкових автомобілів, що не використовуються у комерційних цілях

Хочу звернути увагу що в тексті прийнятого закону мова йде не про "автомобілі, що використовуються в комерційних цілях", а про "таксі та автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку", а ето, как гаварят в Адессє - двє бальшиє разніци. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 117
  • Створено
  • Остання відповідь

Провів тут невеличкий аналіз документу, що прийняли в другому читанні. Результатами хочу поділитись.

Отже:

1.

Керування водієм транспортним засобом... з номерним знаком, закріпленим у не встановленому для цього місці, закритим іншими предметами чи забрудненим, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцяти метрів

Якщо не помиляюсь, раніше ця норма була прописана тільки в інструкції 111. Тепер все чітко в законі.

2. Людям, які не люблять давати в руки інспекторам своє посвідчення водія, присвячується наступний пункт. Зміна в КпАП, стаття 126:

Керування транспортним засобом особою, яка не має при собі або не пред'явила для перевірки посвідчення водія

Фразу "або не передала" виключили.

3. На продовження п.2 також змінили й ЗУ Про дорожній рух.

Було:

мати при собі та на вимогу працівників міліції... передавати для перевірки посвідчення,

Стало:

пред’являти для перевірки посвідчення водія, реєстраційний документ на транспортний засіб

що, погодьтесь, суттєво змінює ситуацію :)

4. Далі. Причини зупинки. Раніше були прописані в ЗУ про міліцію 3 причини для зупинки. Всі інші перераховані в інструкції 111. Тобто, існувала ситуація, що внутрішній наказ МВС розширював повноваження працівника міліції, що, погодьтесь, не зовсім законно. Тепер ці додаткові причини винесли напряму в закон, скасувавши неоднозначність.

Було:

зупиняти транспортні засоби в разі порушення правил дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища, а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою

Стало:

зупиняти транспортні засоби лише в разі: порушення правил дорожнього руху водіями; якщо характер руху транспортного засобу викликає підозру щодо спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму); відсутності номерного знака на транспортному засобі або наявності номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцяти метрів; наявності ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу; наявності даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або вантажу до вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення; перебування транспортного засобу в розшуку; наявності даних про використання транспортного засобу з протиправною метою; необхідності опитування водія чи пасажирів про обставини вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли бути; необхідності залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції чи як свідка при оформленні протоколів про адміністративні правопорушення чи матеріалів дорожньо-транспортних пригод; проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб; виконання рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на це державними органами; якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху; порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв. Працівник підрозділу міліції повинен повідомити водію про причину зупинення транспортного засобу, суть вчиненого правопорушення

Тобто, по суті, у інспектора тепер в кишені дохрєнельйон причин вас зупинити :(

5. Основні зміні щодо техогляду, якщо коротко, виглядають так.

Не проходять ТО:

- легкові авто, причепи, мотоцикли, бурчики і дирчики незалежно від віку та марки;

- легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні до 3.5т - віком до 2-х років;

6. Щодо доручення я щось так і не вчитався. Наскільки я зрозумів, для керування потрібно мати посв. водія, техпаспорт на машину та страховку. Причому страховка повинна бути така, яка б дозволяла вам управляти цим ТЗ (тобто або ви туди вписані, або страховка вигляду "управляє хто захоче").

Ось такі спостереження. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що там про цивілку? На скільки я розумію, щоб отримати цивілку потрібне ТО, а цивілку видають лише на 1 рік, тобто мали ТО раз в 2 роки тепер кожен рік. Ура таваріщі, ура.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дивний висновок ти робиш. Завжди так було: ТО раз на 2 роки, цивілка раз на рік. Закінчилась цивілка - пішов, продовжив її ще на рік. Які проблеми.

Питання в іншому, чи будуть давати цивілку тим, хто звільнений від ТО?..

"Договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю відповідно до Закону України "Про дорожній рух", укладаються страховиками за умови проходження транспортними засобами обов'язкового технічного контролю, якщо вони згідно з протоколом перевірки технічного стану визнані технічно справними. Договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів укладаються на строк, що не перевищує строку чергового проходження транспортним засобом обов'язкового технічного контролю відповідно до вимог Закону України "Про дорожній рух".
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тілько чув по радіо що тепер права і техпаспорт можна не давати інспекторам, достатньо показати через скло

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Питання в іншому, чи будуть давати цивілку тим, хто звільнений від ТО?..
В тому то і питання, так як без цивілки не маєш права виїхати.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наскільки я пам"ятаю, то інспектор має право вимагати страховку лише в разі складення протоколу. А так, лише водійське посвідчення та техпаспорт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наскільки я пам"ятаю, то інспектор має право вимагати страховку лише в разі складення протоколу. А так, лише водійське посвідчення та техпаспорт.
Якщо він тебе зупинив, має право перевірити всі документи.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо він тебе зупинив, має право перевірити всі документи.

Але від сьогодні давати йому в руки документи не обовязково (на розсуд водія), тобто можна привідкрити вікно і тицьнути через скло :lol:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Закон вступает в силу через 30 дней со дня его опубликования, то есть уже в августе талончик техосмотра на лобовом стекле станет анахронизмом.

©

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повністю погоджуюсь з D@ve. Тепер у даїшників більше прав ніж було, можуть перевіряти наявність всіх документів, плюс технічний стан ТЗ прямо на дорозі. Будуть повзати навколо машини і шукати на яку б то несправність виписати штраф. Я і не знав що вони ще й автомеханіки:D Зразу видно, що закон не полегшить життя автолюбителям, а тільки ускладнить. Тепер потрібно буде через кожні 20 метрів зупинятися і дивитися чи не забруднився часом номер,особливо взимку, чи горять стопи і підсвітка заднього номера... Коротше те саме, тільки в два рази більше геморою, особливо для власників стареньких авто, бо наворочені авто, а ще й з крутими номерами - даїшники зупиняти бояться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що до нового закону, то чув що мають бути роз'яснення для автовласників. От коли і де - невідомо. Так що слідкуємо за ЗМІ, а ще краще, доживемо до серпня і самі все побачемо, і відчуємо:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Закон підписано. Через 30 днів, тобто з понеділка 8-го серпня усьо буде по-новому.

Тим часом сайт ВРУ говорить, що:

Повернуто з підписом від Президента (08.07.2011)

Документ з системним номером 3565-17 готується до введення!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

плюс технічний стан ТЗ прямо на дорозі

На підставі чого? В існуючу статтю 11 ЗУ "Про міліцію" додано пп.211, в якому написано: "зупиняти транспортні засоби лише в разі: ... наявності ознак, які прямо свідчать про технічну несправність транспортного засобу;". В ст.16 ЗУ "Про дорожній рух" пише що "Водій зобов'язаний: виконувати розпорядження працівників міліції, ... що даються в межах їх компетенції, передбаченої чинним законодавством, Правилами дорожнього руху та іншими нормативними актами;". Тим часом як з пп. б) ст.2.4. ПДР ще у 2009 році виключили слова "технічний стан," і з того часу водій не зобов'язаний згідно ПДР "дати можливість перевірити технічний стан транспортного засобу".

Я розумію так: якщо вашае авто їде і, вибачте, пердить, коптить і свистить, то вас зупинять за наявності явних ознак (теж саме, наприклад, з відсутнім переднім бампером, чи неробочій лівій фарі в темну пору доби) і оштрафують на 20-25 мінімумів, а зупинка авто і перевірка справності його вузлів, наприклад, як була не дозволена, так і лишилась.

Поправте мене, якщо я щось пропустив. :0011:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Закон підписано. Через 30 днів, тобто з понеділка 8-го серпня усьо буде по-новому.

Я писав так: Закон підписано. Через 30 днів, тобто з понеділка 8-го серпня усьо буде по-новому. Чекаємо публікації............ Хоча б на сайті ВРУ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Dream, все правильно. Зупинка для перевірки технічного стану, й сама така перевірка незаконна!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цікаво, а що робити з ген дорученнями? зараз авто можу зняти з обліку по дорученню, а після вступання в силу цього закону як буде? і скільки вартуватиме переоформлення?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і скільки вартуватиме переоформлення?

Про це зараз точно ніхто не скаже.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доверенность на право управления транспортным средством отменили

С принятием закона №8397 от 15.04.2011 года «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно устранения избыточного государственного регулирования в сфере автомобильных перевозок» был ликвидирован техосмотр, а также отменены доверенности и другие «лишние» документы.

Помимо упразднения техосмотра закон №8397 также упростил и порядок использования ТС. Как сообщает «Автоцентр», для управления транспортным средством уже не нужно оформлять нотариальную доверенность на право управления ТС и временный регистрационный талон. Отныне водителю для управления чужим транспортным средством достаточно будет получить у его владельца техпаспорт, а также иметь при себе удостоверение соответствующей категории и страховой полис. Если на ТС выдана страховка I типа (застрахована конкретная машина) ей может управлять любой водитель. В противном случае, лицу, которому захочется управлять чужой машиной, прежде всего, необходимо будет оформить полис II типа (застрахован конкретный человек). Никакого документального подтверждения, что ТС передано хозяином законно (расписки, письменного разрешения, доверенности) уже не нужно. Вместе с тем, так называемые генеральные доверенности на право распоряжения чужим ТС, не отменены, и по-прежнему у владельцев есть возможность передать свои права на ТС другому лицу, оформив у нотариуса данный документ.

Кроме того, не нужно будет водителям при себе иметь дорожные, маршрутные листы и документы на перевозимый груз. Все вышеперечисленные документы будут являться для водителя уже «лишними» и работники ГАИ не вправе требовать их предъявить. В свою очередь напомним, что приказом МВД Украины №131 от 8 апреля 2011 года, вступившим в силу в конце мая текущего года, работникам ГАИ разрешено просить у водителей предъявить для проверки только три документа: водительское удостоверение, техпаспорт и полис «автогражданки».

С отменой доверенности и других «лишних» документов упразднена и ответственность за их не предоставление гаишникам - законом №8397 внесены соответствующие изменения в Кодекс Украины «Об административных правонарушениях» (ст.121 и 126). Напомним, что вышеупомянутый закон вступает в силу спустя 30 дней с момента его опубликования. То есть, он заработает уже где-то в начале августа текущего года.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я все гадав: "А як наша рідна держава хоче нас з цим законом кинути???" А ось відповідь - ГАИ готовится повысить собираемость штрафов за «техосмотр». Чудес не буває! :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я все гадав: "А як наша рідна держава хоче нас з цим законом кинути???" А ось відповідь - ГАИ готовится повысить собираемость штрафов за «техосмотр». Чудес не буває! :(

просто зашибісь :mdr:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гарний аналіз в статті:

Подводные камни отмены техосмотра

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну якщо вони закупляють автолабораторії, то мусять узаконити їх використання. Отже, чекаємо нових змін в закони.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чи можна довіряти результатам тех.стану ТЗ на дорозі?, Спочатку, може, треба повчитись виявляти хоча б стан світлофорів (невіть банальних ламп у них).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...