madkot Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 08:00 Поділитися #1 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 08:00 Президент Віктор Янукович поставив задачу ліквідувати нічні поїзди. ДжерелоПро це повідомив віце-прем'єр - міністр інфраструктури Борис Колесніков, повідомляє пресс-служба Кабінету міністрів."Задача, яку поставив президент - дістатися з одного великого міста України за 4-5 годин", - зазначив віце-прем'єр.Він уточнив, що до 2016 року в Україні не повинно бути нічних поїздів взагалі."До 2016 року поїздів з усією білизною та іншими відголосками давніх часів, не повинно бути - окрім поїздів, що йдуть через Україну транзитом", - сказав Колесніков.Він уточнив, що після Євро-2012 Міністерство інфраструктури розгляне можливість купівлі ще 25-30 швидкісних поїздів."Зараз ведуться переговори щодо виробництва поїздів Hyundai в Україні", - зазначив Колесніков.Українська правдаP.S. Здається вони там всі вже давно з глузду з"їхали і не дружать ні з головою ні з класичною наукою, котра легко допоможе вирахувати який час треба для переміщення, наприклад, між Ковелем та Сімферополем при швидкості потягу 150 км/год - а це швидкості які на наших дорогах і не снились, я вже не кажу за 300-500 км/год Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Demeter Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 08:10 Поділитися #2 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 08:10 Колесніков починає народу розказувати про Нью Васюкі: "Відмінити", "Швидкісні", "4-5 годин"?. Постіль звичайно це дійсно відголоски, але мені дуже цікаво як можна наприклад у тому ж поїзді Ковель-Сімферополь виспатись в кріслі. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
madkot Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 08:12 Автор Поділитися #3 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 08:12 Колесніков починає народу розказувати про Нью Васюкі: "Відмінити", "Швидкісні", "4-5 годин"?. Постіль звичайно це дійсно відголоски, але мені дуже цікаво як можна наприклад у тому ж поїзді Ковель-Сімферополь виспатись в кріслі.не знаю як іншим, а мені і на Київ проїхатись потягом нічним, поспати, прокинутись - привести себе в порядок і по справам піти набагато краще ніж сидячи в автобусі Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Tolik_lt Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 08:23 Поділитися #4 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 08:23 а я поїздом у київ сто літ не їздив. Мене 6 год дороги не надто втомлють, і вигляжу я після них хорошо(нєсмотря на возраст, хе-хе), а по динаміці мені більше підходить, ніж звечора всідатись, всю ніч калатати Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
BIKTOP1970 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 09:44 Поділитися #5 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 09:44 Ця влада просто фонтанує утопічно-фантастичними ідеями. Да хоч би ще й 300 поїздів прикупили - а толку. Гадаю, проблема в мережі допотопних залізничних колій, а не в наявності на них швидкісних поїздів. І це вже набагато серйозніше ніж просто щось прикупити.p.s. Не факт, що при покупці таких дорогостоячих речей, не будуть задіяні схеми відкатів. p.p.s. З рухом потягів на великі дистанції (типу Ковель-Симферопiль) можуть взагалі просто поступити - ВІДМІНИТИ одним "розчерком пера". Була проблема і не стало. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Tolik_lt Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 09:57 Поділитися #6 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 09:57 колеги, влада фонтанує фантастичними ідеями, а опозиція весело роздмухує ці проекти до надфантастичних.давайте не додумувати новин. поїзд Ковель-Сімферополь не є нічним. він іде добу. так само як не є нічними поїзди Львів-Донецьк і тому подібні. якщо будуть відкати, то що- нічого не треба робити?чим погано, якщо Луцьк-Київ з підмарафеченого дизеля перетвориться на нормальну швидкісну електричку?навряд чи боротися з відкатами треба шляхом зупинки розвитку. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Smith Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 09:59 Поділитися #7 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 09:59 Гадаю, проблема в мережі допотопних залізничних колій, а не в наявності на них швидкісних поїздів. І це вже набагато серйозніше ніж просто щось прикупити. Во-во. Можна купити останню модель Ферарі, але їздити зі швидкістю Запорожця, бо дороги більшого не дозволяють. Вони, що, народ взагалі за дебілів тримають чи що? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Tolik_lt Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 10:10 Поділитися #8 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 10:10 Вони, що, народ взагалі за дебілів тримають чи що? ну як такий народ можна тримати за дебілів?на наших очах фотограф-айтішник, юрист і, Віктор, не знаю Вашого заняття, показують, що вони прекрасно орієнтуються у питаннях транспортної інфраструктури, вагонобудування, стану залізничних шляхів та темпів їх ремонту-апгрейду Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Demeter Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 10:35 Поділитися #9 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 10:35 поїзд Ковель-Сімферополь не є нічним. він іде добу. так само як не є нічними поїзди Львів-Донецьк і тому подібні. Каюсь, я зовсім не зрозумів що ж всетаки хоче зробити ця влада. Ну крім того що хочуть накупляти швидкісних поїздів і зрозуміти "Бля, місцями колія застаріла і ну ніяк не розрахована на швидкості щоб вкластись в 4-5 годин". Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Tolik_lt Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 10:53 Поділитися #10 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 10:53 поїзд Ковель-Сімферополь не є нічним. він іде добу. так само як не є нічними поїзди Львів-Донецьк і тому подібні. Каюсь, я зовсім не зрозумів що ж всетаки хоче зробити ця влада. Ну крім того що хочуть накупляти швидкісних поїздів і зрозуміти "Бля, місцями колія застаріла і ну ніяк не розрахована на швидкості щоб вкластись в 4-5 годин".а що, поїзди уже завтра купляють? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Smith Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 11:02 Поділитися #11 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 11:02 ну як такий народ можна тримати за дебілів?на наших очах фотограф-айтішник, юрист і, Віктор, не знаю Вашого заняття, показують, що вони прекрасно орієнтуються у питаннях транспортної інфраструктури, вагонобудування, стану залізничних шляхів та темпів їх ремонту-апгрейду Щось ти, Толік, трохи сплутав. Я говорив за здоровий глузд, а не за спеціалізовані питання. Ах да, я ж забув, що пан банкір має настільки широкий світогляд та досвід, що може спокійно говорити про те, хто де помиляється в спеціалізованих питаннях різних галузей. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Demeter Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 11:04 Поділитися #12 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 11:04 а що, поїзди уже завтра купляють?Думаю це "завтра" затягнеться ще на десяток років. Треба ж рительно "обдумати" владцям це питання. Тепер прохання до всіх хто зрозумів міністра: поясніть мну що означає відмінити "нічні поїзди" і постіль. Що буде з поїздами далекого слідування(24+ год) Ковель-Сімферополь, Львів-Маріуполь ітд.? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Tolik_lt Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 11:07 Поділитися #13 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 11:07 ну як такий народ можна тримати за дебілів?на наших очах фотограф-айтішник, юрист і, Віктор, не знаю Вашого заняття, показують, що вони прекрасно орієнтуються у питаннях транспортної інфраструктури, вагонобудування, стану залізничних шляхів та темпів їх ремонту-апгрейду Щось ти, Толік, трохи сплутав. Я говорив за здоровий глузд, а не за спеціалізовані питання. Ах да, я ж забув, що пан банкір має настільки широкий світогляд та досвід, що може спокійно говорити про те, хто де помиляється в спеціалізованих питаннях різних галузей. пан банкір уникає категоричних суджень у питаннях, у яких не надто глибоко розуміється, на відміну від юриста Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oktar Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 11:37 Поділитися #14 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 11:37 А хтось взагалі орієнтується у ціні питання?Принаймні 2 ідеї Колесникова.1) Сполучити всі обласні центри з Києвом авіасполученням. (датується приблизно груднем минулого року)2) Власне "ліквідувати нічні поїзди" зі всім звідси витікаючим.Скільки це тягне у.о.? За який термін планується реалізувати? В скільки разів треба буде збільшити бюджет міністерства транспорту т.д.? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oksana04 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 11:43 Поділитися #15 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 11:43 Ах да, я ж забув, що пан банкір має настільки широкий світогляд та досвід, що може спокійно говорити про те, хто де помиляється в спеціалізованих питаннях різних галузей. пан банкір уникає категоричних суджень у питаннях, у яких не надто глибоко розуміється, на відміну від юриста Якщо ви з цим закінчили, то після ствердження поїзд Ковель-Сімферополь не є нічним. він іде добу. так само як не є нічними поїзди Львів-Донецьк і тому подібні. хотілося б почути щось на: поясніть мну що означає відмінити "нічні поїзди" і постіль. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Smith Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 11:44 Поділитися #16 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 11:44 пан банкір уникає категоричних суджень у питаннях, у яких не надто глибоко розуміється, на відміну від юриста Ой, Толік, не хвакт, не хвакт. Все, досить оффтопити та флудити. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Tolik_lt Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 11:55 Поділитися #17 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 11:55 Оксана, нічні поїзди- це зазвичай поїзди між столицею і обласними центрами. Як от Київ-Луцьк, Київ-Ковель, Київ-Полтава, Київ- Тернопіль, Київ-Рівне, Київ-Кіровоград, Київ-Чернівці, Київ-Івано-Франківськ, чи міжобласні: Черкаси-Львів, наприклад. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oksana04 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 11:59 Поділитися #18 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 11:59 Оксана, нічні поїзди- це зазвичай поїзди між столицею і обласними центрами. Як от Київ-Луцьк, Київ-Ковель, Київ-Полтава, Київ- Тернопіль, Київ-Рівне, Київ-Кіровоград, Київ-Чернівці, Київ-Івано-Франківськ, чи міжобласні: Черкаси-Львів, наприклад.Не зовсім те, що я хотіла почути...Яка різниця між нічним і "цілодобовим" (якщо і той і той їдуть вночі)???Чому відміняють (якщо так) тільки НІЧНІ? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Tolik_lt Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 12:04 Поділитися #19 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 12:04 Оксан, ну хіба не логічно замінити поїзд, який їде порівняно невелику відстань 8-12 годин, на такий, що подолає її швидше? при тому не буде мороки з постілями-матрасами, а рівень комфорту буде й кращим?? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oksana04 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 12:10 Поділитися #20 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 12:10 Оксан, ну хіба не логічно замінити поїзд, який їде порівняно невелику відстань 8-12 годин, на такий, що подолає її швидше? при тому не буде мороки з постілями-матрасами, а рівень комфорту буде й кращим??ЛОГІЧНО.Тоді я зовсім запуталась з відміною поїздів...Виїжджав в 01.00 - приїжджав в 06.30.який варіант має стати:1. виїжджатиме в 15.00 - приїжджатиме в 20.30. перенесуть рейс на день і, може, зроблять швидшим2. виїжджатиме в 01.00 - приїжджатиме в 03.30. зроблять швидкісним??? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
P4elovek Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 12:29 Поділитися #21 Опубліковано 8 Квітня, 2011 в 12:29 Я бачу таку реалізацію:деребаносвоювання держкоштів на наступні президентськікупівлю потягів,деребаносвоювання держкоштів на наступні президентськішвидкісні шляхи,беруть другий термін, мутять нову темку зміна інвестиційної програми,у зв"язку із зміною мікроекономічних показників в макроекономічній ситуації Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zeuss Опубліковано 18 Квітня, 2011 в 19:29 Поділитися #22 Опубліковано 18 Квітня, 2011 в 19:29 Во у нас народ.Деребан, ділЬош, корупція, відкати-відкати-відкати, дайтє мнє таблєтАк аТ жадосці!!!Я в тематику ж/д сполучення вклинюватись не буду. Мене взагалі завжди лякав факт білизни (ходили чутки що навіть нова запакована в цілафанчик це добре випрана б/у) про одіяла і подушки я взагалі мовчу...Але з ймовірністю в 99% можу сказати точно - дядя Боря дєребанчиком аля тряпочкі, салфєточкі, постєлька і прочєє брєзгує. Так у нього Бентлі яких 5 штук на всю Україну, але джерела доходів у нього віддалені від сфери міністерства. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.