Перейти до змісту

порадьте авто


PEACH

Рекомендовані повідомлення

знайомий шукає авто для себе до 5000у.о.

вимога - для села північних районів нашої області, багатодідна сім"я.

дивилися на AUDI 100 і WV PASAT B3 універсал, MERCEDES 124 85-...р.в

хто що порадить?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вимога - для села північних районів нашої області, багатодідна сім"я.

УАЗ для північних районів. або НИВА. ІМХО, звичайно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є WV PASAT B3 універсал 1,8бенз свіжий з Німеччини, не їв нашого масла і бензину. Правда, ціна буде дещо більшою, але воно того варте. Цікавить? - в ПМ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

для села північних районів нашої області, багатодітна сім"я.

Треба брати шоб помістились всі, і ще щось можна було положити. Седан точно не піде.ІМХО

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

їздю на мазді. Дуже зручна і комфортна машина, величезний багажник,куда там тим седанам. Набагато краща за ауді 100, при купівлі вибирав як раз між цими моделями. З мінусів - дещо низькувата, імхо. Хоча проблем це мені не створювало.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

AUDI 100 quattro, для села і багатодітної сім'ї саме то - повний привід, оцинкований кузов, великий салон, надійність, доступність запчастин. Якби в мене стояв вибір між вищеперечисленими авто, то мабуть би брав саме Audi 100 quattro

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є WV PASAT B3 універсал 1,8бенз свіжий з Німеччини, не їв нашого масла і бензину. Правда, ціна буде дещо більшою, але воно того варте. Цікавить? - в ПМ.

хочу поцікавитись, як ви збираєтесь "розтаможити" "свіжого" пасата б3, якщо йому буде більше 15 років? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є WV PASAT B3 універсал 1,8бенз свіжий з Німеччини, не їв нашого масла і бензину. Правда, ціна буде дещо більшою, але воно того варте. Цікавить? - в ПМ.

хочу поцікавитись, як ви збираєтесь "розтаможити" "свіжого" пасата б3, якщо йому буде більше 15 років? :)

Тепер при розмитненні авто , вік не грає ролі (Україна вступила в СОТ), буде велика вартість першої реєстрації в ДАЇ. ось і все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тепер при розмитненні авто , вік не грає ролі (Україна вступила в СОТ), буде велика вартість першої реєстрації в ДАЇ. ось і все.

Ящо вірити тому новому кодексу (податковому) то , перша реестрація 2-х літрової машини старше 8-ми років вакурат виходить штука баксів (8000гр.) ,чи може ще є якісь підводні камні :rolleyes:,і я не правильно считаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є WV PASAT B3 універсал 1,8бенз свіжий з Німеччини, не їв нашого масла і бензину. Правда, ціна буде дещо більшою, але воно того варте. Цікавить? - в ПМ.

хочу поцікавитись, як ви збираєтесь "розтаможити" "свіжого" пасата б3, якщо йому буде більше 15 років? :)

Тепер при розмитненні авто , вік не грає ролі (Україна вступила в СОТ), буде велика вартість першої реєстрації в ДАЇ. ось і все.

вступлення в СОТ - не є законом України, а про новий митний кодекс тигіпко тілько щось нове бурмотів в грудні, але толком нічого не сказав...

перша реєстрація автомобіля - це не розмитнення...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хто що скаже про надійність і ціни на запчастини Ауді 100, які найчастіше проблеми з повним приводом?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хто що скаже про надійність і ціни на запчастини Ауді 100, які найчастіше проблеми з повним приводом?

Я конечно незнаю достатка МНОГОДЕТНОЙ СЕМЬИ , но первая проблема это ДЕНЬГИ. И поверь ремонтировать бэушную НИВУ, гороздо дешевле, чем бэушную-полноприводную-АУДИ. Разве что дети станут меньше есть :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нива - не сильно зручно для багатодітної сім'ї. Там не багато місця для задніх пасажирів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хто що скаже про надійність і ціни на запчастини Ауді 100, які найчастіше проблеми з повним приводом?

Власне і сам повний привід є глобальна проблема. Дорого трохи як та таку машинку його ремонт, а якщо робочий то "доведения до ума" і підтримка його "роботоспособності".

Утримання Пасата буде дешевше, але штатний кліренс низькуватий.

Нарахунок оцинкованого кузова: літери ZZZ не являються признаком оцинковки, то просто зарезервовані символи які не несуть ніякої інформативності. В рідких кузовах лиш окремі елементи цинковані.

Що до вказаних вимог напевно краще шукати хетчбек чи універсал.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Власне і сам повний привід є глобальна проблема. Дорого трохи як та таку машинку його ремонт, а якщо робочий то "доведения до ума" і підтримка його "роботоспособності".

Утримання Пасата буде дешевше, але штатний кліренс низькуватий.

Нарахунок оцинкованого кузова: літери ZZZ не являються признаком оцинковки, то просто зарезервовані символи які не несуть ніякої інформативності. В рідких кузовах лиш окремі елементи цинковані.

Що до вказаних вимог напевно краще шукати хетчбек чи універсал.

Є власний досвід експлуатації Ауді квадро?

А ось що думає по цьому приводу журнал Автоцентр:

При покупке «сигар» не стоит остерегаться полноприводных модификаций Quattro. Автомобили, оснащенные такой трансмиссией, весьма надежны. Более того, при движении на высоких скоростях или на скользкой дороге они обеспечивают более уверенную и безопасную езду, чем переднеприводные Audi 100/200. Кроме того, благодаря наличию в трансмиссии Quattro блокировки дифференциала заднего моста полноприводные Audi превращаются в «паркетные» внедорожники, способные вывезти своего хозяина из небольшой грязи. Блокировка дифференциала автоматически выключается, если скорость движения превысит отметку 25 км/ч.

Повна версія статі про Ауді 100 тут

В сентябре 1985 года Audi 100 обрела полностью оцинкованный кузов. Кроме того, уже в середине 1980-х годов, компания экспериментировала с кузовами из алюминиевого сплава, на основе которого были изготовлены некоторые прототипы Audi 100. тем не менее, переход к серийному производству произошёл только в более поздних Audi A8.

wikipedia

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сам з села північних районів) Якщо близько Білорусі живеш і є доступ до дешевої і часто неякісної соляри, то дивись в сторону дизелів, але не турбодизелів (у їх всіх ресурс давно вичерпатий). Основним критерієм для мене було високий кліренс; можливість поставити високу гуму; як мінімум універсал (однозначно), надійність вузлів авто, дешевизна обслуговування.

У свій час взяв VW Passat B2 1.6 ТД 87 р.в. - дуже надійна і економічна машинка, але старість давала про себе знати. Деякі вузли важко знайти по шротах - авто старі, вже рідко на розбірках бувають. Але все ж порівнюючи з ВАЗ 2109, яку взяв знайомий, - ВАЗ ремонтують вдвічі дешевше, але втричі частіше. Не сказав би, що тут плюс вітчизняних авто.

Потім здуру взяв свіжого Ford Escort 1.8 TD 97 р. в. - чистий салон, економний надійний двигун. Це все хороше в ній. Продав через кілька місяців - почала гнити, розтрясатись, бампери пластикові розбиті в перший же місяць (в селі по дорозі не вдається всі ями об'їхати), кліренс дууже низький - чіпляв усе підряд.

Зараз шукаю мінівен або бус - дизель, високий, з обробленим кузовом, з металевими бамперами :)

Ауді не радив би, тим паче повнопривідний (в селі повний привід не потрібний, а для їзди по бездоріжжю є трактор),

Вибирай Passat B3, бажано 92-93 років (думаю найкращий варіант). Якщо дизель, то однозначно оглянь авто перед покупкою у моториста!! До речі, як на мене, то кліренс у них цілком прийнятний для села.

Мерседес - хороша машина, але дорога в обслуговуванні. БМВ - понтовоз, обслуговувати дожче, ніж Мерседес.

Форди, Опелі - машини хороші, але гниють жахливо. Якщо брати на 2-3 роки, то можна з французів за ці гроші дивитись на Рено Кангу 99-2000 р.

Вітчизняні авто взагалі до уваги не беру.

Дивись на термін пробігу по Україні, скільки власників і т.д...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хто що скаже про надійність і ціни на запчастини Ауді 100, які найчастіше проблеми з повним приводом?

Мав Audi 100 QUATTRO в універсалі 2,3 1988р. За 3 роки володіння в машині не було ЖОДНОЇ поломки (і це в авто 1988р.!). Від повного приводу тільки море радості і переваг і всього один мінус - витрата пального більша на 1-2 літра ніж в моноприводі. Гниль там відсутня в принципі (днище в місцях пошкодженого ЛКП так і залишилось сірим), двигун - рядна5-ка дуже добре ходить і тягя +++, але найбільша засада це вприск KE-III Jetronik. Варіанти до 1989 року навіть не дивися там ще страшніший вприск. Ходова - передня проста як дрова, задня може потягнути пару сотень доларів, але і ходить до 100тисяч.

По цінах: капремонт двигуна до 800уе, двигун б/в 300-400 уе, амортизатор 60уе стільки ж і нова пружина, опорний підшипник від 70грн (маю пару), КПП 300уе(б/у). Комплект ГРМ в районі 600 грн.

З повним приводом тільки резонатор важко знайти (на моїй машині стояв ще рідний) і за гумою треба слідкувати (при різних колесах висока ймовірність смерті міжосьвого диференціала в КПП(там самоблокуючий торсен)).

До речі продав машину в вересні за 3500.

ОСНОВНЕ ДИВИСЬ ДОКУМЕНТИ І №№ КУЗОВА,

над лівою фарою має бути табличка з дублікатами номерів, приклепана на заклепки, але не не такі, як зараз бляху до заборів кріплять (то самопал).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Passat B3 надійна машина :) Дійсно можна шукати 92-93 рр. але до 5000 наврятчи знайдете. Звертаєте увагу на тип двигуна, їх є багато. Бажано брати не повний інжектор а моно, буде менше бензину їсти, без АБС та кондиціонерів, бо то лишній та непотрібний геморой. Зваертайте увагу на стан електрики, так як від неї залежить стабільність їзди, витрата палива. Щодо двигуна там надійні апарати, в мене на спідометрі вже 500 000 але не факт що його до мене ніхто не скручував. Інші вузли, підвіска та рульове там доволі надійні. Головне не робити колхозу, і все що виходить зі строю не міняти на деталі від ТАЗів та інших нашинськах автопромів.

Про те що не буде ламатись сказати ніяк не можу. Для прикладу, візьміть зайдіть на таматичні технічні форуми: фольців, мерсів, бмв, мазд, фордів і всіх всіх всіх. ... тоди ви побачите що всіляки негаразди є у абсолютно всіх автомобілів починаючи із старезних колимаг закінчуючи чучаснимим престижними автівками.

Бажаю вибрати гарне авто, успіхів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є WV PASAT B3 універсал 1,8бенз свіжий з Німеччини, не їв нашого масла і бензину. Правда, ціна буде дещо більшою, але воно того варте. Цікавить? - в ПМ.

хочу поцікавитись, як ви збираєтесь "розтаможити" "свіжого" пасата б3, якщо йому буде більше 15 років? :)

Тепер при розмитненні авто , вік не грає ролі (Україна вступила в СОТ), буде велика вартість першої реєстрації в ДАЇ. ось і все.

вступлення в СОТ - не є законом України, а про новий митний кодекс тигіпко тілько щось нове бурмотів в грудні, але толком нічого не сказав...

перша реєстрація автомобіля - це не розмитнення...

Перша реєстрація при теперішніх тарифах буде 5400 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Навіть невелике маневрування з блокованим деференціалом приводить до поломки останнього. Прошу неплутати повний привід і блокування диференціала.

Щодо вказаних вимог можливих автівок я б краже звернув увагу на кліренс.

Про повний привід і АКПП мене аргументовано на конкретних прикладах відмовляли знайомі.

VIN можна перевірити тут

Все вище сказене особисте ІМХО. В кожного автовласника найкраще авто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тепер при розмитненні авто , вік не грає ролі (Україна вступила в СОТ), буде велика вартість першої реєстрації в ДАЇ. ось і все.

вступлення в СОТ - не є законом України, а про новий митний кодекс тигіпко тілько щось нове бурмотів в грудні, але толком нічого не сказав...

перша реєстрація автомобіля - це не розмитнення...

Перша реєстрація при теперішніх тарифах буде 5400 грн.

ну а розмитнення - кілька тисяч доларів (орієнтовно 5000дол.) і вік - це один із головних важелів (дуже старі автомобілі - не "розмитнюють")... чи ви щось знаєте таке, що ніхто не знає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як щодо Fiat Doblo або чогось подібного? ;)

5 - 6 людей сідає вільно... І місця в багажнику огого :) Столик комп’ютерний можна перевести)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є WV PASAT B3 універсал 1,8бенз свіжий з Німеччини, не їв нашого масла і бензину. Правда, ціна буде дещо більшою, але воно того варте. Цікавить? - в ПМ.

хочу поцікавитись, як ви збираєтесь "розтаможити" "свіжого" пасата б3, якщо йому буде більше 15 років? :)

Я й не казав що йому буде більше 15років. Авто розмитнене, є техпаспорт і всі доки, повторюю - НЕ їздило по Україні, пробіг десь 200 з чимось тис.(точніше не памятаю). Ще в продажу....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Навіть невелике маневрування з блокованим деференціалом приводить до поломки останнього.

Є власний досвід? Я особисто їздив з увімкненим блокуванням немало, і крім "впирання" на поворотах(машина просто не хоче повертати аж гума рипить) більше ніяких проявів.

Прошу неплутати повний привід і блокування диференціала.

Ніхто і не плутає.Для тих хто не в курсі поясню AUDI quattro до 1988р мав постійний з трьома звичайними диференціалами(не відключаємий) повний привід з примусовими ручними блокуваннями центрального і заднього диференціалів (на фото нижній перемикач: 1- блокування центрального диференціала, 2- блокування центрального і заднього диференціалів ). Після рестайлінгу в 1988р на ауді почали ставити центральний диференціал торсен, який на відміну від звичайного перерозподіляє обертаючий момент на вісь, яку важче крутити (тобто не пробуксовуючу), при однаковому ж опору на обох осях момент ділиться 50/50. Ще торсен ставили на ФАУ8 ззаду, але то інша історія.

А як щодо Fiat Doblo або чогось подібного? ;)

5 - 6 людей сідає вільно... І місця в багажнику огого :) Столик комп’ютерний можна перевести)

Там бюджет 5000(

post-4778-0-03221600-1295172798_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...