Перейти до змісту

Проблема з Lenovo S10-3S


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Драйвера Windows не впливають на роботу комп'ютера до завантаження OC.

Ну, в принципі, логічно. Тому й не можу зрозуміти, що значить софтова проблема.  

Опубліковано

не може ) Бо він його уже юзав (ставив вінду і т.п.)

з таким підходом до клієнта, я б в тебе, мікс, нічого не купив би. крім того, ти не правий. де написано, що я не можу ставити ОС?

п.с. наше законодавство діряве, але не настільки. я думаю коли б тебе вз*бав пару раз відділ захисту прав споживачів за неповернення, ти би не був таким впертим.

Опубліковано
з таким підходом до клієнта, я б в тебе, мікс, нічого не купив би. крім того, ти не правий. де написано, що я не можу ставити ОС?

п.с. наше законодавство діряве, але не настільки. я думаю коли б тебе вз*бав пару раз відділ захисту прав споживачів за неповернення, ти би не був таким впертим.

Спочатку вчимо закони, потім качаємо права. Селяві.

Ставити ОС кажеш? А я звідки знаю як ти її будеш ставити? Може в тебе Диск кривий і лазера в ДВД поб"є, а ти потом скажеш - хочу вернути, бо не паше. А може в тебе там вірусні купа, яка біос запоре. Знов продавець винуватий? А може флеха твоя попалить ЮСБ порти? І таких "а може" є сотні!

Не тре бути таким хитрожопим і відношення до тебе, як до покупця зміниться кардинально. Закон, то палка о двух кінцях і захищає він не тіко покупця, а й продавця, від шибко умних талінтів типу тебе, Bit.

Опубліковано

Законом передбачено можливість повернення покупцем товару належної якості протягом 14 днів з моменту покупки. В даному випадку ноутбук є несправним, відповідно під цю статтю закону даний випадок не підпадає.

Таким чином покупець може вимагати:

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного

строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені

законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Розірвання договору і повернення сплаченої за товар грошової суми можливе у випадку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, і неможливості їх усунення в законом визначені терміни.

Опубліковано

to Venom, робиш в BIOSі "Restore default settings" тобто скидаєш на заводські настройки або "Load Optimized Settings"...

якщо екран в біосі всеодно "обрізаний" несеш в СЦ, який є в Луцьку

"Робим Гуд" 43000, г. Луцк, пр. Воли, 43 і нехай не 3,14здять шо це софтова проблема...

Опубліковано

to  Venom, робиш в BIOSі "Restore default settings" тобто скидаєш на заводські настройки або "Load Optimized Settings"...

якщо екран в біосі всеодно "обрізаний" несеш в СЦ, який є в Луцьку

"Робим Гуд"  43000, г. Луцк, пр. Воли, 43 і нехай не 3,14здять шо це софтова проблема...

Все так і зроблено. Спілкувався сьогодні з СЦ, сказали, що проблема може бути з відяхою. Але ремонтувати нет ще не користувавшись ним, неприємно. СЦ ріспект, приємно поспілкувались, вислухали, обіцяли допомогти. А АЛЛО -. Їх робота - втюхати товар. 

Тим більше, що його вже було отримано в такому стані, тобто в такому, що не відповідає умовам договору. Те, що при перевірці цього відразу виявити не вдалося - це не тільки моя провина. Нет був розпечатаний, тобто вони мали його при відправці перевірити. 

Опубліковано

Кривий VideoBIOS - це софтова проблема чи апаратна?

Софтова,але як встановлений мною віндовс міг на це вплинути? 

П.С. Тему можна закрити.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...