BIKTOP1970 Опубліковано 3 Серпня, 2010 в 19:57 #1 Опубліковано 3 Серпня, 2010 в 19:57 Сьогодні отримав СМС від свого оператора (Київстар):Шановний абоненте! З 01.08.10 у зв'язку зі змінами у програмі "КИЇВСТАР КЛУБ" припиняється її дія для Вашого тарифного плану.Користуюсь безмінним номером мобільного оператора Київстар більше 5 років (біля 5 років в так званій програмі лояльності "КИЇВСТАР КЛУБ" - 16% використаних коштів минулого місяця повертається бонусами в наступному). Свій тарифний план досить давно не змінював. Виходить так, що просто тупо "витурили"...Цікаво така СМС прийшла лише мені, чи ще комусь?І чи не означає це, що почнуться більш кардинальні зміни негативного характеру. Ососбливо в світлі збільшення податкового тиску на операторів.Принаймі раніше ніколи такого плану СМС не отримував.
Frooom Опубліковано 3 Серпня, 2010 в 21:00 #2 Опубліковано 3 Серпня, 2010 в 21:00 я отримав таку ж смс(( дуже прикро ....
Doctor Опубліковано 3 Серпня, 2010 в 22:18 #3 Опубліковано 3 Серпня, 2010 в 22:18 І я таку отримав ;(Зовсім не радує
Zevs_Isver Опубліковано 4 Серпня, 2010 в 05:23 #4 Опубліковано 4 Серпня, 2010 в 05:23 а я всегда говорил, сотовые операторы, как и банки - не хорошие люди
la20 Опубліковано 4 Серпня, 2010 в 06:05 #5 Опубліковано 4 Серпня, 2010 в 06:05 Мені таке СМС не приходило. В системі мій київстар глянув - все підключеноДоречі знижка максимальна не 16%, а 15%
b0rg Опубліковано 4 Серпня, 2010 в 06:15 #6 Опубліковано 4 Серпня, 2010 в 06:15 а я всегда говорил, сотовые операторы, как и банки - не хорошие людиугу. а ще провайдери, юристи та даїшники
SysR Опубліковано 4 Серпня, 2010 в 06:24 #7 Опубліковано 4 Серпня, 2010 в 06:24 В мене КС-контракт. Абоненський стаж 80 місяців, СМС не отримував, на МійКиївстар все підключено.До оператора не пробували звонити за розясненнями?
BIKTOP1970 Опубліковано 4 Серпня, 2010 в 07:09 Автор #8 Опубліковано 4 Серпня, 2010 в 07:09 Мені таке СМС не приходило. В системі мій київстар глянув - все підключеноДоречі знижка максимальна не 16%, а 15%Сорі, помилився. так - 15%.А в системі мій київстар в мене навіть згадувань ніяких немає про "програму лояності". Мій поточний тарифний план: ЄДИНА ЦІНА.Та і не так шкода тих місячних бонусів, як просто морально неприємно. Можна сказати - плюнули в душу...
Songoku Опубліковано 4 Серпня, 2010 в 07:28 #9 Опубліковано 4 Серпня, 2010 в 07:28 в корпорації все ще є.
SysR Опубліковано 4 Серпня, 2010 в 08:02 #10 Опубліковано 4 Серпня, 2010 в 08:02 Мій поточний тарифний план: ЄДИНА ЦІНА.В мене також цей тарифний план, і все ОК. Та і не так шкода тих місячних бонусів, як просто морально неприємно. Можна сказати - плюнули в душу..Замість того щоб соплі розпускати зателефонуй 466 до оператора.
SysR Опубліковано 4 Серпня, 2010 в 08:10 #11 Опубліковано 4 Серпня, 2010 в 08:10 Знач так. З клубу викидають, але тільки тим в кого послуга передплаченого звязку. Контрактників це не стосується.Відключають програму лояльності тому що в тарифі "ЄДИНА ЦІНА" нараховуються бонуси за вхідні, і щоб урівняти всі тарифи знижку відключають.Детальніше телефонуйте до оператора по кожному конкретному виапдку.І слід уважніше читати умови використання тарифу. Там є пунктик що компанія може змінювати умови послуг у будь-який час.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.