gavman Опубліковано 18 Червня, 2010 в 16:35 #1 Опубліковано 18 Червня, 2010 в 16:35 Обєм 150 куб.см Волинська реестрація,сигналізація. Проблем з електричною та механічною частинами нема. Пластмаса потребує косметичного ремонту. Пробіг 10000 км. Масло щойно поміняне. Ціна 800 у.о. Тел. 8-068-658-10-47 (з 18-00 до 20-00) Двигатель скутера viper F1 Тип: Четырехтактный Охлаждение: Воздушное Объем: 150 см. куб. Система пуска: Электростартер/кикстартер Максимальная мощность: 7 Квт \ 7500 об.мин. Трансмиссия: Клиноременной вариатор Шасси скутера viper F1 Передняя подвеска скутера viper F1: Телескопическая вилка Задняя подвеска скутера viper F1: Маятниковая, с двумя амортизаторами Тормоза скутера viper F1 (передний / задний): Дисковый / дисковый Размер колес скутера viper F1 (переднее / заднее): 130/60-13
gavman Опубліковано 23 Червня, 2010 в 15:02 Автор #2 Опубліковано 23 Червня, 2010 в 15:02 Наголошую - мопед з номерним знаком!!! Постановка на облік коштуватиме 200-300 у/о!!! Раджу почитати - http://autonews.rbc.ua/firstlook/8359/ З мотором проблем нема, ремонтів та регулювань не проходив, сайлентблоки поміняв. Проблемою є тілки китайська пластмаса. Займатись ремонтом не хочу. Вважаю за краще придбати новий мопед тієїж марки!!!
popskiller Опубліковано 26 Червня, 2010 в 06:42 #3 Опубліковано 26 Червня, 2010 в 06:42 Наголошую - мопед з номерним знаком!!! Постановка на облік коштуватиме 200-300 у/о!!! Раджу почитати - http://autonews.rbc.ua/firstlook/8359/ З мотором проблем нема, ремонтів та регулювань не проходив, сайлентблоки поміняв. Проблемою є тілки китайська пластмаса. Займатись ремонтом не хочу. Вважаю за краще придбати новий мопед тієїж марки!!!Вы зачем , уважаемый , народ дурите ?? Регистрация 150 куб. скутера + страховка + техосмотр = 1000 ГРН !!! Откудава сумма в 200-300 у.е.?? Да и просите Вы за лошадку , которая пробежала 10400 км столько , что можно купить новый за такие деньги ! Я видел Ваш сктер , и реально за него получить в Луцке 4000 , 4500 если очень повезёт !
gavman Опубліковано 26 Червня, 2010 в 14:28 Автор #4 Опубліковано 26 Червня, 2010 в 14:28 Сума взята з власного досвіду!!! Документи необхідні для оформлення скута (більше 50 куб.): 1. Довідка-рахунок. 2.Сертифікат відповідності. 3. Митна накладна. 4. Дилерський договір. 5. Видаткова накладна.Підійдіть на ринку до продавців мопедів і попросіть показати ці документи (можливо навіть пообіцяють підвезти завтра)!!! Можливо шановний Walkie-talkie зможе оформити скут за 1000 грн., а тим хто не відірваний від реальності раджу запасатись у/о в вказаних мною сумах!!!
popskiller Опубліковано 26 Червня, 2010 в 17:42 #5 Опубліковано 26 Червня, 2010 в 17:42 Сума взята з власного досвіду!!! Документи необхідні для оформлення скута (більше 50 куб.): 1. Довідка-рахунок. 2.Сертифікат відповідності. 3. Митна накладна. 4. Дилерський договір. 5. Видаткова накладна.Підійдіть на ринку до продавців мопедів і попросіть показати ці документи (можливо навіть пообіцяють підвезти завтра)!!! Можливо шановний Walkie-talkie зможе оформити скут за 1000 грн., а тим хто не відірваний від реальності раджу запасатись у/о в вказаних мною сумах!!!Я свой скутер , в апреле сего года , поставил на учёт за 700 грн. , 65 Грн - страховка , 150 Грн - техосмотр . А = Документи необхідні для оформлення скута (більше 50 куб.): 1. Довідка-рахунок. 2.Сертифікат відповідності. 3. Митна накладна. 4. Дилерський договір. 5. Видаткова накладна. = выдаются продавцом скутера новому владельцу - безплатно ! Если у Вас взяли деньги за ещё что-то , походу Вас надурили ! Я напрямую связан с продавцом мототехники , и Вам , как форумчанину , БЕЗПЛАТНО могу помочь с регистрацией 150 куб. скутера за 1000 ГРН ! Если - же Вы оторваны от реальности , тогда проходите мимо и не морочьте голову баснословными суммами !
gavman Опубліковано 26 Червня, 2010 в 18:49 Автор #6 Опубліковано 26 Червня, 2010 в 18:49 Документи на цей скутер чекав з Одеси ТРИ місяці. В результаті, коли руки дійшли дооформлення, виявилось що просрочений сертифікат відповідності. Звернувся до Волинського центру сертифікації (точну назву не пам'ятяю (район м'ясокомбінату)) пообіцяли провести сертифікацію з виїздом спеціалістів на завод-виробник!!!Коли вам хтось каже, що поможе з документами НЕ ВІРТЕ, або звертайтесь до Walkie-talkie!!! Я звертався до багатьох напрямую связаньіх с продавцами мототехники, і до самьіх продавцов, в результаті мені допомогли за 200 у.о. (це через рідного кума, а так просили 250-300), але я не шкодую, бо вибираючи між штрафом за керування неоформленого техзасобу (есь 400 грн.), з послідуючою постановкою на штрафмайданчик до постановки на облік (не знаю скільки зараз коштує 1 доба простою там, але трохи накапає!!!) вирішив що дешевше заплатити!!!
popskiller Опубліковано 26 Червня, 2010 в 20:56 #7 Опубліковано 26 Червня, 2010 в 20:56 Документи на цей скутер чекав з Одеси ТРИ місяці. В результаті, коли руки дійшли дооформлення, виявилось що просрочений сертифікат відповідності. Звернувся до Волинського центру сертифікації (точну назву не пам'ятяю (район м'ясокомбінату)) пообіцяли провести сертифікацію з виїздом спеціалістів на завод-виробник!!!Коли вам хтось каже, що поможе з документами НЕ ВІРТЕ, або звертайтесь до Walkie-talkie!!! Я звертався до багатьох напрямую связаньіх с продавцами мототехники, і до самьіх продавцов, в результаті мені допомогли за 200 у.о. (це через рідного кума, а так просили 250-300), але я не шкодую, бо вибираючи між штрафом за керування неоформленого техзасобу (есь 400 грн.), з послідуючою постановкою на штрафмайданчик до постановки на облік (не знаю скільки зараз коштує 1 доба простою там, але трохи накапає!!!) вирішив що дешевше заплатити!!!Попридержи коней , проходящий мимо ! Где я писал , что помогу с доками на мототехнику ?? Я могу помочь с регистрацией мототехники ! Не путайте регистрацию с получением справки счёта ! Просто вам продали скутер от фирмы , которой даавно нет , поэтому у Вас были проблемы с бумагами на данный аппарат ! Совет : прежде чем покупать что-нибудь , удостоверьтесь в наличии всей требуемой документации , вплоть до расчёта за аппарат при получении справки-счёта ! В Вашем случае - Вы Лицо Обманутое Хулиганами , которые живут на таких как Вы !P.S. Неужели чуваки из Волынского центра сертификации ездили в Китай , на завод изготовитель ????!!!Помоему - полная лажа !
gavman Опубліковано 27 Червня, 2010 в 05:56 Автор #8 Опубліковано 27 Червня, 2010 в 05:56 Звичайно не їздили (я намагався писати короткими фразами, але бачу, що декому потрібно роз'яснювати більш детально). Це була спроба вирішити питання в рамках закону, просто сертифікаційний центр поставив на ній хрест. Справа вирішувалась напряму у відділі реєстрації. Я пишу для 90% щасливих власників б/у мопедів, які взагалі не мають ніяких документів - чи вдасться вам поставити їх на облік за 1000 грн, якщо посадовій особі прийдеться йти на фактичну підробку документів (а реально в ході реєстрації спілкуєтесь з 3-4 посадовцями)??? Можливо вам допоможе popskiller, пряма мова: БЕЗПЛАТНО могу помочь с регистрацией 150 куб. скутера за 1000 ГРН ! У всіх інших випадках вам прийдеться переплатити. Повторюю: ситуація описана з власного досвіду!!! Для щасливих власників нових мопедів з документами шлях їх оформлення та ціни наведені в http://autonews.rbc.ua/firstlook/8359/ (це посилання я навожу вдруге бо дехто закипає раніше ніж переварить всю отриману інформацію)!!!
popskiller Опубліковано 27 Червня, 2010 в 13:09 #9 Опубліковано 27 Червня, 2010 в 13:09 Звичайно не їздили (я намагався писати короткими фразами, але бачу, що декому потрібно роз'яснювати більш детально). Це була спроба вирішити питання в рамках закону, просто сертифікаційний центр поставив на ній хрест. Справа вирішувалась напряму у відділі реєстрації. Я пишу для 90% щасливих власників б/у мопедів, які взагалі не мають ніяких документів - чи вдасться вам поставити їх на облік за 1000 грн, якщо посадовій особі прийдеться йти на фактичну підробку документів (а реально в ході реєстрації спілкуєтесь з 3-4 посадовцями)??? Можливо вам допоможе popskiller, пряма мова: БЕЗПЛАТНО могу помочь с регистрацией 150 куб. скутера за 1000 ГРН ! У всіх інших випадках вам прийдеться переплатити. Повторюю: ситуація описана з власного досвіду!!! Для щасливих власників нових мопедів з документами шлях їх оформлення та ціни наведені в http://autonews.rbc.ua/firstlook/8359/ (це посилання я навожу вдруге бо дехто закипає раніше ніж переварить всю отриману інформацію)!!!Бездоковая кубатура не регестрируется , и посему идёт на запчасти ! Цена регистрации полтинников , есстественно бездоковых , колеблется в пределах 400 - 1000 Грн . Для уточнения суммы на регистрацию полтоса нужно ехать в МРЕВ и узнавать на месте ! P.S. Мы с вашими бывшими проблеммами заметно отошли в сторону ! Я просто хотел сказать , что цена на Ваш б.у. скутер существенно завышена ! Его цена в базарный день 4500 ГРН !
gavman Опубліковано 27 Червня, 2010 в 13:46 Автор #10 Опубліковано 27 Червня, 2010 в 13:46 Я з вами погоджуюсь!!! І якщо ви віднімете від вказаної мною суми витрати на реєстрацію то отримаємо: (800-250)*8=4400 грн. (це ще не зважаючи на те, що я не відміняв торги!!!). Про реєстрацію я почав мову з тією метою, щоб нагадати: ціна за б/у скут без реєстрації не остаточна, якщо це 300-500 у/о то можна сміливо добавляти до цієї суми щонайменше 200 зелених (мова йде про скути більше від 50 куб.). Якщо ви не зареєструєте скут то ризикуєте залишитись і без скута і без у/о (особливо це проявиться після 1-го вересня). До речі - під тиском ДАІ люди почнуть потрохи реєструвати свої скути (вважаю, що 99% власників не мають на них ніяких документів взагалі), це стане вигідним бізнесом для МРЕВ, і не виключено що призведе до росту цін як в нас це часто трапляється!!!
popskiller Опубліковано 27 Червня, 2010 в 14:07 #11 Опубліковано 27 Червня, 2010 в 14:07 Я з вами погоджуюсь!!! І якщо ви віднімете від вказаної мною суми витрати на реєстрацію то отримаємо: (800-250)*8=4400 грн. (це ще не зважаючи на те, що я не відміняв торги!!!). Про реєстрацію я почав мову з тією метою, щоб нагадати: ціна за б/у скут без реєстрації не остаточна, якщо це 300-500 у/о то можна сміливо добавляти до цієї суми щонайменше 200 зелених (мова йде про скути більше від 50 куб.). Якщо ви не зареєструєте скут то ризикуєте залишитись і без скута і без у/о (особливо це проявиться після 1-го вересня). До речі - під тиском ДАІ люди почнуть потрохи реєструвати свої скути (вважаю, що 99% власників не мають на них ніяких документів взагалі), це стане вигідним бізнесом для МРЕВ, і не виключено що призведе до росту цін як в нас це часто трапляється!!!А какое нам дело до 50 куб техники , которую только начинают регить ? У нас 150 куб. - мотоцикл , обязательное наличие в правах категории А , обязательная регистрация ! И в нашем случае 1 сентября роли никакой не играет , потому как , кубатура ставится на учёт в течении 10 дней с момента продажи или получении на руки справки-счёта !P.S. http://www.moto.com.ua/news.php?id=1181
gavman Опубліковано 27 Червня, 2010 в 14:14 Автор #12 Опубліковано 27 Червня, 2010 в 14:14 Все дуже просто. Даішник на дорозі не бачить ваших кубів. Він бачить мопед якого йому заборонили зупиняти до 1-го вересня. Після першого вересня зупиняти скути почнуть масово і вже не матиме значення який в нього кубізм (тобто - шанси бути спійманим зростуть значно!!!).
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.