Перейти до змісту

Переборка барабана задней втулки


Рекомендовані повідомлення

Хочу перебрать барабан задней втулки ХТ. Нужен спецдевайс.

tlfh40freehubraceremover_367_detail.jpg

Возможно у кого нибудь есть. Одолжите на один-два дня.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

проскакивает втулка? у меня тоже иногда.. хотя втулка совершенно новая. так что, если кто-то одолжит такой инструмент, то буду не против войти в субаренду =)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сори за офтоп, а как это проскакивает втулка?, сколько их у меня было с таким не стыкался...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я заметил что проскоки именно когда прохладно. Возможно слишком густая смазка, или её много. По инструменту - можно сделать из головки

диаметр 29мм

ширина зубца 2,5мм

62484416.jpg

Спасибо Ярику за подсказку. Сделать её особой сложности нету, просто думал может у кого нибудь есть. Штука неособо нужная на каждый день ;)

2 Artem! под нагрузкой, когда давишь на педаль, то такое впечатление что проскакивает цепь на один зуб.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

TreNeR, есть еще мнение, что проскакивать могут и мелкие звезды если плохо натянута цепь. недорегулированный переклюк тоже может помочь.. в общем, я планирую завтра у себя все по кругу проверить чтобы найти причину. отпишусь

Artem!, я имел в виду довольно редкую неисправность, когда трещотка в задней втулке иногда перестает передавать усилие с кассеты на колесо, причем только под большим усилием и определенном стечении обстоятельств - например, у меня это происходит только на комбинациях 2-6 и 2-7 и только если я перестаю подтягивать педали контактами - педалирование в результате идет силовыми рывками.

TreNeR, по последнем сообщению. какая головка нужна? у меня есть много бесхозных. также имеются тиски, шлифмашинка и гравер.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Головка любая. Главное внешний диаметр и место куда вставить вороток. Резьба на барабане ЛЕВАЯ!!!!

ЗЫ Вот барабан в разборе

post-426-1271709645,84_thumb.jpg post-426-1271709743,51_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

TreNeR, переборка решила проблему?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пока не перебирал, но и пока не проскакивает. Возможно смазка как-то "размазалась"

ЗЫ Фотки не мои. Найденые в нете.

ЗЫЫ но перебирать буду всеравно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 8 місяців потому...

перебирав?

Треба такий самий інструмент. В кого є, позичте, привезу з пивом. А то барабанец вже ооой як давно хоче чистки та змазки

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

После двух недель езды проскакивать перестала. Видимо лишняя смазка, из-за которой предположительно залипали собачки, размазалась. В любом случае сейчас кроссмаксы не залипают ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чергова спроба розібрати біду під назвою Deor закінчилась невдачею...хоча як сказати.

Відкрутити ту саму, хитро-мудру гайку так і не вдалось. Напильник розколовся, а гайка ні на мм не пішла. Після цього зняв барабан з втулки, заглянув на його задню сторону, яка прилягає до втулки і офігів. Під нехитрим пильником виявив насипний кульковий підшипник. Змазка на кульках була файного, темно червоного кольору. :blink: Взяв уайт спірітус і давай все це добро вимивати. Розчинник заливав саме через підшипник, а витікав він з іншої сторони барабана. І о чудо, при прокручуванні стало чути трєщотку :lol: Мив поки не закінчився розчинник. Витікала з барабана темно червона суміш іржі, залишків старої змазки та піску :blink: Поняття не маю скільки той барабан відїздив до мене і перебирав чи мив його хтось(в цьому я сумніваюсь), але тепер я дивуюсь як люди їздять на таких втулках по пару років ніразу їх не перебираючи :ohmy:

Після того як закінчився розчинник, просушив барабан та напхав його через той же самий насипний підшипник щойно винайденою змазкою яка складається з Літолу, цепного масла Моторекс, силіконового спрею і бензину :0005: Результат відчувся на звук одразу.

Дійти до барабану без розбрирання втулку звичайно ж ніяк. Переборка самої втулки показала, що жити їй лишилось лічену сотню-другу кілометрів і то суто для тренувань, бо котити їй вже не дано :jeer: На половині осі збоку барабана різьба безпощадно злизана. Здається з того ж таки боку (якось не звернув особливої уваги) на конусі є два хороших коца та сліди корозії. Виявлено парочку покоцаних кульок.

"Врач сказал в морг", але я поставив це все назад, як треба змазав, зкрутив і буду вбивати :mdr:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Минулого, тобто вже позаминулого року проводив Діору профілактику.

Крутив спецдевайсом+трубний ключ. Девайс придбаний свого часу на Велозоні (от кому я його дав покористувати вже незгадаю, а прохач не признається).

Розкручується все дуже просто і легко.

"Собачки" можуть заліпати від занадто консистентної змазки (так було в мене), або закоксованої старої.

Під нехитрим пильником виявив насипний кульковий підшипник.

А що ти там хотів побачити? :) Все нове - добре забуте старе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що ти там хотів побачити?

Хитрий пильник. Під яким би був чистіший підшипник.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...