Перейти до змісту

Апгрейд привода


Рекомендовані повідомлення

З вилкою не получаєтся (питав в сусідній темі) ,не хочется переходити на диски,ладно,тоді думаю піти в іншому напрямку по зниженні ваги свого велосипеда . Думаю поміняти систему,вже раз міняти то на інтегровану.Вибираю з

1)Truvativ STYLO 3.3 TEAM ( http://provelo.com.ua/product_info.php?products_id=70 )

2)Shimano SLX

3)Shimano deore

Найбільш схильний до першого варіанту,другий - якщо він суттєво кращий за всі (бюджет до 1500 гр.),ну і deore якщо особливо ніякої різниці між ними,хоча він найважчий.

Є знання про ці системи,довговічність кареток?,а то стверджують що вони взагалі,на 2-3 тисячі км.

Торцювати раму в Луцьку можливо? Чи,може краще поміняти каретку під квадрат тай не мучитися (зараз стоїть така + система Truvativ Five - d ) Пишу поміняти,бо та що зараз просить заміни :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По моему огромный плюс СЛХ, в том, что левым шатуном можно обжать ось, а то шлицевые системы любят страдать люфтами и вследствии этого поскрипывать. Только при первых установках/снятиях щатун плотно садится на ось, а дальше развивается микролюфт и появляется скрип. Ну в экстриме точно.

Потом из рассматриваемых тобой систем лишь СЛХ пустотелые. А это совсем иной уровень технологий, чем в более простых кованых Стило и Деор.

Вес СЛХ и Стило одинаков:

СЛХ

Стило

Сышал что шимановские каретки Саинт хвалили. Сам не пользовался. Но если и умрет каретка, можна будет поставить Шимано/Труватив/ФСА/РейсФейс/Хоуп/и т.д. Ты уже не привязан к определенному стандарту шлицев.

Если бюджет позволяет, я бы взял СЛХ :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Deore, SLX, XT i XTR нема різниці в групі HOLLOWTECH II, подумаєш собі - колір, маркування і т.д. це все для фанатів які дрокають на Тор.

Всі вони ідентичні (Deore HOLLOWTECH II би пощупати і зважити)- сутєва різниця це вага кареткі (ХТЯ на 10 грам легша за ХТ), і вага зірок - а вони дійсно важать :)

...............LX....XT

Litle..........38....20

Medium.........93....32

Large..........95....44

Total..........226...96

Різниця в 130 грам, вага не з каталога, всі хворіють помаленьку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З вилкою не получаєтся (питав в сусідній темі) ,не хочется переходити на диски,ладно,тоді думаю піти в іншому напрямку по зниженні ваги свого велосипеда . Думаю поміняти систему,вже раз міняти то на інтегровану.Вибираю з

1)Truvativ STYLO 3.3 TEAM ( http://provelo.com.ua/product_info.php?products_id=70 )

2)Shimano SLX

3)Shimano deore

Найбільш схильний до першого варіанту,другий - якщо він суттєво кращий за всі (бюджет до 1500 гр.),ну і deore якщо особливо ніякої різниці між ними,хоча він найважчий.

Є знання про ці системи,довговічність кареток?,а то стверджують що вони взагалі,на 2-3 тисячі км.

Торцювати раму в Луцьку можливо? Чи,може краще поміняти каретку під квадрат тай не мучитися (зараз стоїть така + система Truvativ Five - d ) Пишу поміняти,бо та що зараз просить заміни :(

А для чого плануєш використовувати байк?

Якщо для просто пакататися.. то брав би те, що не дорого в ослуговуванні.. Наприклад Старий Діор на квадрат.. як в мене на похідному байку... Зявився люфт в каретці.. викинув. вкрутив другу..і не паришся. Так само з зірками.

СЛХ і Стайло...

З довговічністю питань не виникало.. всі наші .. більш менш "гонщєгі" ганяють на Головтеч 2 і не паряться. А у вчорашньому ПВД по Карпатах.. (а там навіть не гонка.. ))) там набагато гірша опа), бачив у колег діори з виносними підшипниками каретки... все працювало добре, довго і без проблем. Також про Труватів.. може підтвердити КМД... Він на своїх Файрексах вже напенвол відкатав тисяч з 8... як я не помиляюсь. Єдиною людиною яка регулярно вбиває каретки на Файрексах (це на 1 нижче за Стайло) є Таіс.. але це зовсім інша історія.. і до надійності заліза вона ніякого відношення не має.

Шімановські компоненти більш витривалі за Труватів .. мій вибір СЛХ.. Собі брав би і іншим раджу. :0123:

ХТ і ХТР це чисто гоночні компоненти і юзати їх не виступаючи у гонках.. я змісту взагі на бачу... хіба.. як то кажуть "бабла не меряно.."

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А для чого плануєш використовувати байк?

Якщо для просто пакататися.. то брав би те, що не дорого в ослуговуванні.. Наприклад Старий Діор на квадрат.. як в мене на похідному байку... Зявився люфт в каретці.. викинув. вкрутив другу..і не паришся. Так само з зірками....

Та я використовую його по роботі - робота в мене типу курєрська,велосипедом добре,і роботу роблю і катаюсь :)

Іноді приходится його трохи на собі потягати,вот тоді й приходить думка:"було б здорово,якби він був легший..."

Ну що ж,може й то правда,для чого морочитись,візьму звичайну каретку під квадрат.

А то щеж і раму треба відторцювати,а я так зрозумів,в Луцьку цього не зробити.

P.S.А взагалі то ,ця думка,скинути вагу,в мене зявилась коли я купив резіну легку - Maxxis cross mark (480грам),і поміняв свої покришки,які разом важили 1872 грами,зняв болотніки ... і не впізнав свій велосипед,на ньому на багато лекше стало їздити.І вот тут мене "понесло" з планами ,і вилку поміняти,і систему...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бери на квадрат ств Діор і не парся.. це по перше....

По друге.. Яка в тебе рама, вилка і колеса?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

imho FC-540 (деор на холовтечі) - це самі добротні шатуни по співвідношенню ціна/якість. вроді зараз нові в районі 450 грн вартують. якщо брати іменитий аналог - вага - 150-200 грам від сили, ціна в 3-4 рази вверх

во найшов на байкшопі опис -

Передовые технологи производства шатунов серии XT, XTR иеперь доступны ы серии DEOER. Конструкция Hollowtech, Передние хвезды SG-X Hyperdrive. Интергрированная конструкция передних звезд SG-X, переднего переключателя SG-X и цепи HG обеспечивает самое точное переключение,доступное ранее только дорогим сериям компонентов. Совместимы с Dual SIS.

175мм, Octalink, Hollowtech, 44(Al)x32x22, серебр.

шатуны Shimano Deore, FC-M540, 175мм, Octalink, Hollowtech, 44(Al)x32(Al)x22, черн - 443 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про торцовку рамы не понял. Если у тебя стоит сейчас каретка под квадрат, то её выкрутил, вкрутил Холовтеч2 вставил шатуны и все. Торцевать ничего не надо ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Раз велосипед используется в работе, тем более курьером, так можно оставить/поставить шатуны под квадрат ну или раз уж не терпится, то поставить Деор с интегрированной осью. Шимановский Окталинк отживает свое с появлением интегрированых систем.

Работая курьером есть вероятность что однажды ты не обнаружишь вел на том месте, где его оставлял (сплюнул 3 раза и постучал по дереву). Будет очень обидно, если на нем в этот момент будет система за 1500 грн.

Потом учти что экономия веса на шатунах, вилке и т.п. не так заметна, как на колесах.

ИМХО на рабочий вел не стоит так заморачиватся ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потом учти что экономия веса на шатунах, вилке и т.п. не так заметна, как на колесах.

Саме від рами залежить, як велосипед буде котити і які б модні колеса не постаив ти на середньої паршивості раму.. толку від цього буде мало. Вилка забезпечує комфорт і керування велосипедом особливо в екстремальних умовах, так що, хороша рама з вилкою + хренова навіска буде значно краще в експлуатації, як хренова рама і вилка в поєднанні з топовою навіскою.

Не думаю, що взагалі на такому велі є зміст економити вагу. Тут має бути все просто і головне надійно. як ФІКС.... ))) Який юзали і юзають курєри в багатьох країнах світу. І як вкрадуть не шкода.. і ламатись реально нічому..... лише гальма рекомендую таки поставити.. ;)

Шимановский Окталинк отживает свое с появлением интегрированых систем.

Він мені зразу не сподобався.. ))) при пеерході з квадрату на Окталінк... якихось кардинальниз змін я не відчув. Кампа, доречі, з квадрату зразу перейшла на інтегровану каретку... а Шима НО )) тупо зняли гроші, коли народ понабирав кареток і шатунів "прогресивної" псевдошліцової (Ісіс від Туруватіва завоював набагато більшу популярність) системи Окталінк.

Хоча.. як не парадоксально сам рекомендую систему саме Шімано... в звязку з її більшою живучістю. ІМХО.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рама в мене достатньо хороша - Scott scale-40, якраз з нею і можна займатися апгрейдом. А вот про те що приходится залишати... да,штрашно

Колеса я вже облегчив (мабуть слово неправильне) ,поставив легку резину,а самі колеса достатньо легкі як для бюджетних.

Про торцювання рами - багато хто каже,що саме це і є причиною не довговічності інтегрованих кареток,хоч яка рама,а все одно може бути не симетричний стакан,каретка стане криво, ну і зношуватися стане швидше. Так говорять.

Для чого я це все почав з питаннями. просто,з часом хотів поміняти частину компонентів на кращу,але все по трохи - зараз систему,потім вилку,далі тормоза...

а тепер подумав,дійсно,на гонки не їзджу,вел десь залишаю,та ще й травма коліна не дозволяє багато їздити, може й не потрібно це,і зараз,як для мене мій байк не поганий,доречі,по роботі здорово допомагає.

Вот,можна глянути яка рама,якщо цікаво.

post-6552-1271704035,52_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В тебе класна рама.

Збалансуй байк компонентами однієї групи, додай якусь родзвинку.. наприкдад червоні ексцентрики і червоний зажим глагола Хоуп.. і буде каласна, гарна робоча машина.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вот что я нашел у Норкоромана. тема, imho, раскрыта отлично
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...