Yaryk Опубліковано 7 Березня, 2010 в 16:06 #1 Опубліковано 7 Березня, 2010 в 16:06 Давно вже я хотів зібрати справжньго найнера - велосипеда на колесах 29". Раму вдалось купити на чейні по суттєвій знижці. Вилку взяв на e-bay-ї. Колеса тут збирав (з ними ціла історія була). Інші комплектуючі перейшли з мого попереднього байка. Про враження ще трохи рано писати, я надто мало на ньому катався. З того, що відчув: посадка трошки витягнулась - стало зручніше їздити (ЕТТ 606мм, що на 20 мм більше ніж на старому байку); підвищилась прохідність; вел легше долає різні нерівності дороги, його менше трясе; ніби зросла сереня швидкість; думав, що доведеться переучуватись під нові передаточні відношення, але ні - по місту ходовими залишились передачі від 2-4 до 2-7, по лісі нормально їдеться на 2-3 2-5, лише на цільному снігу вмикав першу зірку; взагалі, їхати на ньому якось легше. Я дуже задоволенний його ходовими властивостями Буду далі тестити і відписувати про нові враження. Рама BeOne Axigon 53см 1925 Вилка RockShox 2008 Reba Race 29er 100мм 1699 Poploc Adjust Remote Kit 53 Руль Amoeba Vitra HB-M210-1 620мм 196 Винос Amoeba Vitra ST-M210 110мм 144 Рульова+якор Amoeba HUSSAR-MHS-L 132 Кільце під руль Карбон 5мм 2 Гріпси+заглушки NoName 80 Глагол Amoeba Vitra SP-M210 400мм 272 Зажим глагола NoName 27 Сідло Vapor Cionlli 281 Захист пера Шматок камери 30 Маяк Author SplitFire 38 Велокомп StreetCoach 55 Втулка перед Shimano Deore XT HB-M755 293 Ексцентрик перед ProMax 58 Обруч перед AlexRims ACE-19 622x17 32h 506 Спиці перед Sapim Race 290 (32шт) 196 Ніпеля Sapim Race Brass Polyax 12мм (32 шт) 29 Фліпер перед Скотч в 3 шари 4 Покришка перед Maxxis Crossmark 29 x 2.1 Folding 70a 620 Камера перед Maxxis Welter Weight 26x1,9/2,125 162 Втулка зад Shimano Deore LX FH-M580 374 Ексцентрик зад Shimano 65 Обруч зад AlexRims ACE-19 622x17 36h 514 Спиці зад Sapim Race 290 (18шт) 110 Спиці зад Sapim Race 291 (18шт) 111 Ніпеля Sapim Race Brass Polyax 12мм (36 шт) 32 Фліпер зад Скотч в 3 шари 3 Покришка зад Maxxis Crossmark 29 x 2.1 Folding 70a 632 Камера зад Maxxis Welter Weight 26x1,9/2,125 165 Касета SRAM PG-970 324 Перемикач задній SRAM X.7 241 Перемикач передній Shimano SLX FD-M661 158 Ланцюг SRAM PC-951 300 Манетка ліва SRAM X.7 GripShift 82 Манетка права SRAM X.7 GripShift 82 Тросики передач Alligator нерж 29 Рубашки тросиків Shimano XTR 45 Шатуни+каретка Shimano Deore LX FC-M580 Hollowtech 2 921 Педалі Exustar 280 Гальмо зад BikePositive 110 Гальмівні колодки Картриджні 3к 55 Гальмівна ручка Avid SD-7 100 Гальмівний тросик Alligator нерж 23 Рубашка тросика BBB 50 Гальмо перед Avid Juicy 5 front 275 Адаптер Avid 185 front IS 61 Ротор Avid G2 Clean Sweep 185 148 Загальна вага: 12,1 кг
Andrey XP Опубліковано 7 Березня, 2010 в 22:55 #2 Опубліковано 7 Березня, 2010 в 22:55 А чо невзяв обода без ві дорожки? Класний вел , вітаю!!!
TreNeR Опубліковано 8 Березня, 2010 в 07:10 #3 Опубліковано 8 Березня, 2010 в 07:10 Так сзади вибряк А потом можно и закрасить
Yaryk Опубліковано 8 Березня, 2010 в 07:21 Автор #4 Опубліковано 8 Березня, 2010 в 07:21 Andrey XPПросто ці обода одні з найлегших в свому жанрі. А є доржка чи нема її мене якось не хвилює.
Andrey XP Опубліковано 8 Березня, 2010 в 11:29 #5 Опубліковано 8 Березня, 2010 в 11:29 ну принципі да)) але серівно нефеншуй))
Yaryk Опубліковано 8 Березня, 2010 в 13:49 Автор #6 Опубліковано 8 Березня, 2010 в 13:49 Феншуй поняття відносне. Мож мені феншуй в тому, що передня і заднє колесо однаково виглядають
Lexx_Giant Опубліковано 9 Березня, 2010 в 09:52 #7 Опубліковано 9 Березня, 2010 в 09:52 Кльовий танк. Давай розказуй... феншуй не феншуй то все фігня.. потім доведеш.... Цікавлять в першу чергу ходові якості.
Alukard Опубліковано 9 Березня, 2010 в 19:33 #8 Опубліковано 9 Березня, 2010 в 19:33 Это вес деталей из каталога ?
Lexx_Giant Опубліковано 9 Березня, 2010 в 19:39 #9 Опубліковано 9 Березня, 2010 в 19:39 Думаю зважував сам.. є в нього така можливість.
Yaryk Опубліковано 9 Березня, 2010 в 19:50 Автор #10 Опубліковано 9 Березня, 2010 в 19:50 Сам, звичайно.
Yaryk Опубліковано 8 Серпня, 2011 в 12:07 Автор #11 Опубліковано 8 Серпня, 2011 в 12:07 Лопнуло нижнє праве перо біля дропа Тріщина пройшла через технологічний отвір, який спрацював як концентратор напружень. Отвір з внутр. сторони, на фото його не видно Везучий я. Це ж сьогодні ввечері я виїжджаю у двотижневий похід в карпати... Ще навіть баула на вел не ставив. Варити буду мабуть одразу і ліву сторону.
Lexx_Giant Опубліковано 8 Серпня, 2011 в 13:02 #12 Опубліковано 8 Серпня, 2011 в 13:02 Нікуйа не бєздєльс.. поїде на Фішері. )))От якщо на ньому таке привезе.. то точно буде бездєльс.)))
Yaryk Опубліковано 8 Серпня, 2011 в 15:25 Автор #13 Опубліковано 8 Серпня, 2011 в 15:25 Зоварено: В карпати їду на ньому, лише беру у Лєкса фішера про запас
Yaryk Опубліковано 22 Вересня, 2011 в 20:49 Автор #14 Опубліковано 22 Вересня, 2011 в 20:49 Три роки назад аналогічна рама зламалась у харківського найнеровода Taras-а. Причому тріщина пройшла точно у тому-ж місці. Ремонт проводили без зварювання, а просто наклавши шари карбону. Після цього неприємності з рамою завершились і вона ще досі радує свого власника Раму отремонтировали. В месте поломки наложены чередующиеся слои углеволоконного и стекловолоконного композита, суммарная толщина - 2 мм. Остальную часть правого пера и полностью левое перо покрыли 1-мм слоем карбона. Чтобы не пропустить покатушки этих выходных, я попросил мастеров пожертвовать финишной обработкой и покрытием перьев декоративным слоем карбона. Но это можно будет сделать позже. Существенно увеличилась боковая жесткость заднего треугольника. Я теперь своей отнюдь не хилой рукой могу сжать задние перья максимум на 4 мм. До этого было 7-8 мм. Сегодня с утра закончил сборку велика. Проехался. Чувствуется возросшая боковая жесткость. Разгоняться и ехать на горки очень приятно. Именно теперь начала чувствоваться лёгкость новых колёс в плане разгона. ©Як відомо, зварювати люмінієві рами - невдячна справа. Мало того, що для нормального зварювання потрібно підібрати електроди точно з такого-ж сплаву люміня (а у нас варять тим, що під руку попадеться), так після зварювання потрібно провести термооброку, щоб зміцнити частини рами, які відпустились. Тому я захотів перестрахуватись і так само підсилити свою раму карбоном. І ось результат: Нанесено шар карбону на всю довжину правого і лівого нижнього пера. Тепер можна впевнено сказати, що рама стала міцнішою ніж до поломки Я сам скептично ставився до ствердження, що такий апгрейд може суттєво збільшити бокову жорсткість рами, хоча мене переконували, що це правда. І я був приємно здивований, коли обкатав свій байк після ремонту. Вел дійсно почав вести себе зовсім по іншому: різкі прискорення даються тепер значно легше, під гірку виїжджаєтья помітно веселіше Зникло відчуття в'ялості під ногами при заламуванні високих передач. Процес катання приносить більше задоволення Якщо раніше я задумувався над придбанням нової, більш "модної" рами для свого найнера, то тепер таке бажання зовсім зникло Хочу подякувати групі Гарбарука за ремонт, зокрема andr-ію, який направив мене на путь істинний
Tais Опубліковано 23 Вересня, 2011 в 06:54 #15 Опубліковано 23 Вересня, 2011 в 06:54 Может стоит наносить карбон не только в ремонтных целях, а и профилактических?
Shkoder Опубліковано 23 Вересня, 2011 в 10:31 #16 Опубліковано 23 Вересня, 2011 в 10:31 tais, мне кажется, что во-первых, проектировщики рам не такие дураки и если бы можно было укрепить перья таким недорогим и оригинальным способом, то давно бы это уже делали все, кому не лень. во-вторых, укрепление нижних перьев - палка о двух концах. выпускать рамы жесткие и в вертикальном и горизонтальном направлении - много ума не надо, но в результате получится рама, которая будет тупить при разгоне. все производители сознательно уменьшают вертикальную жесткость, чтобы байк ехал быстрее. и комфортнее для райдера, конечно. так что, imho, в качестве ремонтной меры - это просто здорово, хотя время покажет насколько надежно, все-таки нагрузка на излом сосредоточена на небольшом участке, а это плохо. в качестве внешнего тюнинга тоже красиво, и защита на раму не нужна
Yaryk Опубліковано 23 Вересня, 2011 в 12:53 Автор #17 Опубліковано 23 Вересня, 2011 в 12:53 tais, окрім цих двох випадків, я раніше ніколи не чув щоб у рам ламались пера отак просто. Тому, можна сказати, що це проблема лише цієї окремої моделі рами (яку, до речі, чомусь дуже швидко зняли з виробництва). І підсилювати інші немає потреби. tais, мне кажется, что во-первых, проектировщики рам не такие дураки и если бы можно было укрепить перья таким недорогим и оригинальным способом, то давно бы это уже делали все, кому не лень. во-вторых, укрепление нижних перьев - палка о двух концах. выпускать рамы жесткие и в вертикальном и горизонтальном направлении - много ума не надо, но в результате получится рама, которая будет тупить при разгоне. все производители сознательно уменьшают вертикальную жесткость, чтобы байк ехал быстрее. и комфортнее для райдера, конечно. так что, imho, в качестве ремонтной меры - это просто здорово, хотя время покажет насколько надежно, все-таки нагрузка на излом сосредоточена на небольшом участке, а это плохо. в качестве внешнего тюнинга тоже красиво, и защита на раму не нужна Не зовсім так... 1. Зміцнення пер алюмінієвої рами таким чином є зовсім не простим та не дешевим. Адже додасться чимало нових технологічних операцій: нанесення шару карбону, його запікання, лакування, шліфування. Впевнений, це помітно вплине на собівартість рами. 2. Випускати дуже жорсткі рами теж не так просто, як здається. Жорсткість можна забезпечити збільшенням габаритів січення труб, товщини стінок, або за рахунок складного гідроформінгу з баттінгом. В першому випадку ми отримаємо надто важку раму, в другому - надто дорогу. 3. Збільшення поперечної жорсткості рами (особливо в районі кареточного вузла) навпаки покращує динамічні якості, полегшує розгін. Вертикальна ж жорсткість впливає лише на комфорт. М'яка в вертикальному напрямку рама згладжує невеликі нерівності траси. А нижні пера впливають переважно лише на поперечну жорсткість. Вертикальну забезпечують верхні, котрі працюють на стиск. 4. Врємя уже показало Людина вже більш як 3 роки катає після аналогічної поломки. При чому катає багато і жорстко.
Tais Опубліковано 23 Вересня, 2011 в 13:49 #18 Опубліковано 23 Вересня, 2011 в 13:49 я раніше ніколи не чув щоб у рам ламались пера отак просто. Людина вже більш як 3 роки катає після аналогічної поломки. При чому катає багато і жорстко. Человек катает много и жестко, да и ты далеко не матрасник. Нельзя сказать, что они просто так сломались. А на счет профилактики мысли появились после красочного описания результатов теста. проектировщики рам не такие дураки абсолютно согласна
Yaryk Опубліковано 26 Квітня, 2012 в 19:42 Автор #19 Опубліковано 26 Квітня, 2012 в 19:42 Зафоткав здрапка доки чистий (з ним таке не часто буває ) Заодно викладаю поточну комплектацію. Рама BeOne Axigon 53см Вилка RockShox 2008 Reba Race 29er 100мм Руль KCNC Dark Side 600мм 8° Винос Procraft 100mm 35° Рульова Prestine Глагол Uno SPC-103F 400мм Зажим глагола M:Part Rack Mount Сідло Selle Italia X2 Колесо перед Hope Hoops Pro2 Evo SP 2011 Втулка Hope Hoops Pro2 Evo SP Обод ZTR Crest 29er Спиці Sapim Race Straight Pull Покришка Schwalbe Rocket Ron 29x2.25 Колесо зад Hope Hoops Pro2 Evo SP 2012 Втулка Hope Hoops Pro2 Evo SP Обод ZTR Crest 29er Спиці Sapim Race Straight Pull Покришка Maxxis Crossmark 29x2.1 Folding Камер немає Ексцентрики Sun Rase Titanium Касета SRAM PG-980 11/32 Ланцюг Campagnolo Record C9 Перемикач задній SRAM X.9 2010 Перемикач передній Shimano SLX FD-M661 Манетки Sram X.0 Twister Шатуни Shimano Deore LX FC-M580 22-34 Педалі Shimano PD-M540 Гальма Avid Elixir R Ротора KCNC Razor 160mm Після поломки рама побувала в руках Гарбаруків. Нанесено шар карбону на всю довжину обох нижніх пер. Це помітно збільшило поперечну жорсткість. А в поєднанні з новими легкими колесами я отримав чудову динаміку розгону. Винос на 35° максимально опустив руль. Така посадка одразу мені дуже сподобалась і тепер я не зміню її ні на яку іншу. Довго сумнівався над тим, чи варто переробляти систему на дабл. І сьогодні таки зняв велику зірку, а середню замінив на 34. Враження поки сумнівні, ще не звик до нових передаточних відношень. Потрібно тестувати. В такій комплектації байк важить 11,2 кг.
odna Опубліковано 27 Квітня, 2012 в 06:58 #20 Опубліковано 27 Квітня, 2012 в 06:58 Поставь хотя б на 36t звезду. На мой взгляд - 34 - это уже слишком мало 36 с 22-й маленькой сочетаются прекрасно. Я бы хотела 39 попробовать с 22-й, но тут уже сомневаюсь в успехе
Yaryk Опубліковано 27 Квітня, 2012 в 07:43 Автор #21 Опубліковано 27 Квітня, 2012 в 07:43 34 зовсім не мало. А можливо забагато За 2 роки, що я катався на 22-32-44 зірку на 44 я вмикав максимум разів 5. Передаточного відношення 32х11 не вистачало зовсім трохи лише на асфальті сидячи на колесі у якогось шосера Сам я ніколи так не розганявся, щоб потрібно було вмикати 44. Для щоденних поїздок, покатушок та гонок 32 - саме те, що треба. Тому я і вирішив спробувати 34.
TreNeR Опубліковано 27 Квітня, 2012 в 10:59 #22 Опубліковано 27 Квітня, 2012 в 10:59 Поставь хотя б на 36t звезду. На мой взгляд - 34 - это уже слишком мало 36 с 22-й маленькой сочетаются прекрасно. Я бы хотела 39 попробовать с 22-й, но тут уже сомневаюсь в успехе Это ведь найнер. Поэтому пару зубов спереди можно "отминусовать". У меня на дабле 38\26. Для меня самое оно. Маленькую в реальных поездках еще ниразу не включал, а вкупе с кассетой 11-34 хватить должно везде.
odna Опубліковано 27 Квітня, 2012 в 13:37 #23 Опубліковано 27 Квітня, 2012 в 13:37 У меня на дабле 38\26. Для меня самое оно. Маленькую в реальных поездках еще ниразу не включал, а вкупе с кассетой 11-34 хватить должно везде. В Карпатах, к примеру, с 26-й нечего делать. 22 - не больше, мое мнение (добытое кровью и потом)
m2xxx Опубліковано 3 Травня, 2012 в 08:59 #24 Опубліковано 3 Травня, 2012 в 08:59 У меня на дабле 38\26. Для меня самое оно. Маленькую в реальных поездках еще ниразу не включал, а вкупе с кассетой 11-34 хватить должно везде. В Карпатах, к примеру, с 26-й нечего делать. 22 - не больше, мое мнение (добытое кровью и потом ) Можна і 26, якщо на касеті є 36
Yaryk Опубліковано 21 Листопада, 2013 в 15:56 Автор #25 Опубліковано 21 Листопада, 2013 в 15:56 Продовжується історія мого вірного коника. Чимало компонентів уже було замінено. Ось поточна комплектація: Рама BeOne Axigon 53см Вилка FOX 32 FLOAT 29 100 FIT CTD w/Trail Adjust 2013 Руль Aerozine XBR5 700mm 5mm Rise Заглушки руля Hope Grip Doctor Винос Easton EA70 110mm 17° Рульова Prestine Глагол Uno SPC-103F 400мм Зажим глагола M:Part Rack Mount Сідло Selle Italia X2 Колесо перед Hope Hoops Pro2 Evo SP Втулка Hope Hoops Pro2 Evo SP Обод ZTR Crest 29er Спиці Sapim Race Straight Pull Покришка Schwalbe Rocket Ron 29x2.25 Колесо зад Hope Hoops Pro2 Evo SP Втулка Hope Hoops Pro2 Evo SP Обод ZTR Crest 29er Спиці Sapim Race Straight Pull Покришка Maxxis Crossmark 29x2.1 Folding Ексцентрики KCNC Titan MTB Касета SRAM PG-980 11/32 Ланцюг Campagnolo Record C9 Перемикач задній SRAM X.9 2010 Перемикач передній Shimano SLX FD-M667 Манетки Sram X.0 Twister Шатуни Shimano XT FC-M785 22-34 Педалі Shimano PD-M540 Гальма Hope Tech Evo X2 Ротора Hope Floating 180mm i 160mm Вага ~ 10,65 кг Рама. Пройшло уже понад 2 роки після поломки і гарбо-карбо ремонту. Увесь цей час вона активно використовувалась. У тому числі в гонках та велопоходах з 30-кг баулом. Всі випробування успішно пройдено, немає жодних підстав для хвилювань щодо надійності відремонтованого пера. А збільшена поперечна жорсткість приносить масу позитивних вражень. Вилка. Зовсім нещодавно поставив новенького кашимістого фокса. Модель 2013 CTD w/Trail: ручка регулювання платформи має 3 положення: Climb, Trail i Descent + додаткова крутилка регулювання компресії в режимі Trail (теж 3 положення). Дуже приємна в роботі. Максимально проста в налаштуванні. Це найкраща вилка з усього, що у мене було. Режим Descent використовую коли непоспішаючи їду по місту. Під навантаженням вилка розкачується в цьому режимі. Тому тренування, гонки і просто активне катання у мене в 90% це Trail. Режим Climb для торчків, апхілів або просто швидкості на рівній поверхні. Руль і винос змінив одночасно. 700мм ширини + 110 довжини і кут 17° виявились ідеальною для мене комбінацією. Широкий руль рулить Керування байком відбувається значно легше і впевненіше. Пафосні Hope Grip Doctor - довелось обмотувати їх камерою щоб зафіксувати в тонкостінному рулі. Втулки Hope Pro2 Evo SP справляють враження таких, що зовсім не потребують обслуговування. Уже 2 роки у використанні, а проми крутяться як нові, це при тому що я не гидую катати у мокру погоду, і траплялись занурення колеса у воду вище рівня втулок. ZTR Crest 29er - безкамерно стає все Головне, дотримуватись рекомендацій виробника і не перевищувати максимальний тиск (табличка наклеєна на ободі), інакше покришка зіскочить і доведеться відчищати стелю від герметика. Насправді досить міцні обода, за 2 роки я рівняв їх лише один раз. Для тривалих походів з баулом використовую свої старі колеса на втулках ХТ. Раніше юзав герметих NoTubes - замахувався віддирати його від стінок покришок. Зараз залив No-Flats побачимо як він себе зарекомендує. Осінь і весну катаю на Rocket Ron попереду і Crossmark позаду - універсальне рішення для більшості погодних умов та рельєфів. На зиму поставлю обидва Rocket Ron-и - низький тиск і широка гума саме те що потрібно на засніжених та вкритих кригою стежках. Літо - два GEAX Barro Race 29x2,0 - чудовий накат на сухій поверхні. Також маю два стертих Crossmark-а на сталевому корді, практично напівсліки, використовуються для велопоходів по асфальтним європам. Ексцентрики KCNC Titan MTB - не зважаючи на екстримально низьку вагу (менше 40 грам) фіксують дуже добре. В боротьбі з ланцюгом, що часто злітав, були замінені шатуни та передня перекидка на даблові. Хоча, як виявилось, проблема була не в них, а в погнутій зірці. Зараз маю зірки 22Т і 34Т на шатунах FC-M785 і касету 11-32 (9 швидкостей). Розрахунку передач цілком вистачає для всього: як для тягунів в гірських марафонах так і для швидкісних спусків асфальтом. Зірка на 34Т це сінглова даунхільна FSA DH, зубці котрої на 1-1,5 мм вищі ніж у зірок для дабл/тріпл систем. Ці 1,5 мм я безжалісно зняв напильником одразу на новій зірці. Тепер ланц легше скидається з більшої зірки на малу. На велику зірку закидає і так без проблем не зважаючи на відсутність зацепів на зірці. Даблова перекидка розміщена максимально низько і робить свою роботу: ланцюг більше не злітає, перемикання передач відбувається легко. Права педаль PD-M540 уже має дуже відчутний шат. Треба спробувати розібрати і підтягнути, але поки лінь... Гальма Hope Tech Evo X2 і ротора Hope Floating 180mm i 160mm. Це Hope, і цим все сказано. Максимально надійні і прості. Широкі можливості налаштування положення ручок та підведення поршнів. Лише позитивні враження.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.