slavalu Опубліковано 14 Жовтня, 2009 в 20:14 #1 Опубліковано 14 Жовтня, 2009 в 20:14 Допоможіть !У мене наступна ситуація: випадково обновили Віндовс (закачали 3 сервіспак), після цього віндовс потребує ввести ключ (протягом 30 днів). Що робити ? Чи існують кряки?
fog Опубліковано 14 Жовтня, 2009 в 20:18 #2 Опубліковано 14 Жовтня, 2009 в 20:18 шукай остання версію Windows Genuine Advantage validation
Romich Опубліковано 14 Жовтня, 2009 в 20:20 #3 Опубліковано 14 Жовтня, 2009 в 20:20 випадково обновили Віндовс (закачали 3 сервіспак) Ржакнув
DrFaust Опубліковано 14 Жовтня, 2009 в 20:52 #4 Опубліковано 14 Жовтня, 2009 в 20:52 для ХР форточок туД
slavalu Опубліковано 15 Жовтня, 2009 в 17:30 Автор #5 Опубліковано 15 Жовтня, 2009 в 17:30 Дякую за зсилку ! Там в кряку було 2 трояна....ну нічого ніби вилікував. Кряк хоч працює?
allvex Опубліковано 17 Жовтня, 2009 в 23:06 #6 Опубліковано 17 Жовтня, 2009 в 23:06 Спробуй наступне: Как обойти проверку подлинности Windows XP Открываем в редактре файл hosts (%SystemRoot%\system32\drivers\etc\hosts) и вписываем в него такую строку: 127.0.0.1 mpa.one.microsoft.com после чего удаляем файл "%ALLUSERSPROFILE%\Application Data\Windows Genuine Advantage\data\data.dat". Все! Теперь спокойно идем на Windows Update и обновляем систему. Гениально просто! Чудно работает. Только упомяну, что на всякий случай нужно почистить файл \Documents and Settings\All Users\Application Data\Windows Genuine Advantage\data\data.dat Enjoy! Має допомогти
qwadro Опубліковано 18 Жовтня, 2009 в 07:52 #7 Опубліковано 18 Жовтня, 2009 в 07:52 Дякую за зсилку ! Там в кряку було 2 трояна....ну нічого ніби вилікував. Кряк хоч працює? Завантажив файл із ссилки. Я не знаю що ти там за трояни знайшов, але щось мені здається, що після того як ти їх "ВИЛІКУВАВ" , кряк уже навряд чи запрацює... Конкретно цим кряком користуюсь уже декілька років - працює відмінно! P.S. Для замітки: антивіруски майже всі кряки бачать як трояни. Якщо лікувати антивірусом усі кряки, то ти тоді точно нічого ними крякнути не зможеш
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.