Перейти до змісту

задня пружина на двухпідвісі


Рекомендовані повідомлення

народ, підкажіть , як правильно повинна працювати задня пружина(амортизатор) на двухпідвісі. зїжав я з горки в карєрі в гараджі і велосипедний народ який споглядав спуск казав що на такій пружині їхати зась. Шо малось на увазі? Те шо мене підкидало то понятно, а шо не повинно?, а як повинно... може я просто танцор поганий...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я казав..

Це означає, що на такому велі, як в тебе.. бажано їздити тільки по рівнині..... і всякий екстрім.. йому протипоказаний..

Тоіб може це вартувати здоровя. Задумайся.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я розумію, що цей вел викликає у вас тихий жах, але для мене це старт. я вже задумався про зміну коника, і певно буду покладусь на думку велобратви щодо майбутнього вибору. А під критерій покататись по лісах, містах, озерах. Який має бути уніфікований. Як у кого? Взагалі хочу дочці 13років купити лісопед і залучити до велокультури. теж цікавить думка велововків і велововчиць

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Есть такая регулировка у нормальных амортизаторов, называется "скорость отскока" или rebound.

Так вот у тебя этой фишки нет, а при таком агрессивном спуске при некотором стечении обстоятельств может просто выбросить из седла.

Да и само крепление аммортизатора не располагает. Не зря нормальный амморт стоит от 150 у.е. А даунхильные - от 400-500.

В следующий раз дам покататься на нормальном подвесе, сравнишь поведение подвески. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

все пізнається в порівнянні, - у Вас досвіду більше. але 400 баків натянути на вел. як для такого профі як я буде ще безглузніше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

CIM, ді мав на увазі $400 ціна тільки даунхільного аморта :lol: сам вел там буде три нулі після цифри палюбе

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тобі треба Хардтейл... (без заднього аморта) з більш менш робочолю вилколю.....

Такий вел Б/В буде коштувати в районі 500 доларів, не зламається швидко і буде радувати прохідністю, надійністю і легкістю ходу та перемикання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...нє, я зрозумів шо 400 баків це лише амортизатор. Але чи є сенс мені посередньому покатальцю купувати такі речі, інженерний потенцал яких, я буду використовувати на 10 %. Хоча кататись я дуже люблю. То питання залишається, мені потрібно доводити старий вел (той шо є), купувати новий у зборі, чи складати хенд мей. Шо порадите. Бу за 500 баків? так у ВЗ лісопедики нові за 450 і вище є...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

за 500 ты возмешь б/у класом выше чем новый за 450, которого тебе хватит надолго

а свой продавай, потому как тяжелый, несуразный, и подвеска вскоре начнет скрипеть

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І навіть не класом вище... а думаю на рівні ЛХ..

А за 450 ти нове візьмеш Алівіо-Діор максимум.. і то.. в залежності від виробника рами.

Ти продай свій вел і за зиму можна буде купити щось набагато краще і серйозніше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...згоден. буду пробувати продати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...