Перейти до змісту

Законопроект щодо скасування державного техогляду


laska

Рекомендовані повідомлення

15 квітня Парламентський Комітет з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності на своєму засіданні одностайно підтримав законопроект (N4014 від 04.02.2009), представлений народним депутатом України Анатолієм Гриценком «Про внесення змін до деяких законів України щодо скасування державного технічного огляду транспортних засобів».

«Нинішня система державного технічного огляду автотранспорту — це загальнонаціональний обман, це загальнонаціональні побори водіїв, це загальнонаціональна корупція і, четверте — вона не має жодного відношення до безпеки на дорогах», — зазначив А.Гриценко. 

За його словами, таку законодавчу ініціативу підтримала громадськість. Зокрема, асоціації водіїв, автоперевізники, та інші громадські структури, які обєднують понад 9 мільйонів українських водіїв. 

«Я вважаю це рішення Комітету принципово важливим і сподіваюсь на підтримку Верховної Ради України, тому що ми повинні послідовно й наполегливо йти шляхом позбавлення держави «хабароємних» функцій. А звільнені після прийняття цього Закону мільйони людиногодин працівників ДАІ дозволять спрямувати основні зусилля ДАІ на контроль дорожнього руху і надання допомоги водіям», — наголосив Анатолій Гриценко.

 Джерело

А така була реакція головного міліціянта Юрія Луценка:

"З моєї точки зору такі популістські рішення, в гіршому розумінні перших 4 букв цього слова, є дуже поганою ознакою початку передвиборної активності. Я готовий буду через декілька днів доповісти громадськості статистику про те, скільки ДТП, в тому числі смертельних, скоєно автомобілями в неналежному технічному стані".  
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А така була реакція головного міліціянта Юрія Луценка:
"З моєї точки зору такі популістські рішення, в гіршому розумінні перших 4 букв цього слова, є дуже поганою ознакою початку передвиборної активності. Я готовий буду через декілька днів доповісти громадськості статистику про те, скільки ДТП, в тому числі смертельних, скоєно автомобілями в неналежному технічному стані".  

Угумсь. От тільки 80% автомобілів Совкопрому і щонайменше 40-50% іномарок, яким більше 8-ми років, їздять в "неналежному технічному стані", маючи на лобовому шклі куплений за 300-400 гривень талон ТО. А якщо ще й врахувати розпаровану хоча б на одній вісі гуму, непрацюючий "ручнік" і, особливо, некомплектність аптечки згідно "стандарту" (і прострочення терміну придатності бинтів), то цифра автомобілів з "неналежним техстаном" буде катастрофічною.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Луценко:

Я готовий буду через декілька днів доповісти громадськості статистику про те, скільки ДТП, в тому числі смертельних, скоєно автомобілями в неналежному технічному стані

мля, це ж його служба відповідає за те, щоб авто в неналежному стані не виходили на трасу. Він розписується в своїй неспроможності працювати так як треба.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

імхо більшість ДТП (особливо тих, що зі смертельними випадками) відбуваються з вини власників дорогих, новеньких іномарок, які тиснуть по 200 на зустрічній. А те, що у власника "копійки", в яку цей мерс в"їхав, не працював ручник чи не було презерватива в аптечці, мені здається ролі тут не грає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...