Перейти до змісту

Обережно з банками


Yarchik

Рекомендовані повідомлення

В Луцьку зафіксований випадок, коли одне підприємство ще в минулому, 2008 році, задовго до нового року, подало в банк платіжку про перерахування з власного рахунку коштів, як податку до бюджету. Сума була досить значна - кілька сотень тисяч гривень. Банк прийняв платіж до виконання, однак не здійснив його, внаслідок чого в підприємства виник податковий борг. А податковий борг - це податкова застава. А податкова застава - це ризик втратити майно.

Тому до уваги всіх, кого це може стосуватися.

1. Ретельно перевірте свої договори з банками на предмет того, яким чином має відбуватися безготівковий перерахунок - порядок, строки, відповідальність за несвоєчасне виконання і т.д.

2. Робіть платежі до бюджету заздалегідь, не відкладайте на останнє число.

3. Перевіряйте, чи банк сплатив кошти (зняв їх з рахунку і зарахував на рахунок казначейства/бюджету), чи ні.

4. Будьте пильними.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а название банка?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Назву банку передумав оприлюднювати. Зрештою, банк може сказати: "А на платіжці не було підпису головного бухгалтера", або "Були сумніви в підписі", або ще щось - і буде формально правий. І тоді вийде, що на форумі міститься наклепницька інформація про банк, і завдає шкоди діловій репутації фінансовій установі... але факт є фактом. Будьте уважні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я думаю что это предприятие чтото мутит, т.к. когда приносят платежку в банк операционист обязательно проставляет печать когда принята платежка и подпись и обязанность бухгалтера проверить печать и подпись операциониста. И пофигу когда он провел платеж это думаю не проблемы клиента, а проблемы банка, факт есть что клиент заплатил вовремя. Если конечно это не клиент-банк, где тоже можно все решить просто больше действий и зависит от банка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а платежку бумажную в банк носили? или клиент-банком отправляли?

Не знаю точно... аналізуючи ту скупу інформацію, яка в мене є - можна зробити висновок, що все-таки паперова, тому що підприємство має на руках доказ сплати, і, як я писав у першому пості - доказ того, що банк прийняв платіжне доручення до виконання. І таким доказом, швидш за все, є повністю оформлена платіжка. Але в будь-якому випадку знаю точно, що в даний час вже виникла податкова застава. Податкову не хвилює, чи винен СПД, чи банк... вона в будь-якому випадку вважає неотримання коштів в бюджет як податковий борг, а відтак виникає податкова застава майна СПД. А податкова застава - це, як мінімум, заборона відчужувати майно без згоди податкової. А якщо підприємство - торгівельне, і має у власності купу товару?

Хоча така позиція не може розглядатися законною, і про це є відповідне роз'яснення Верховного Суду України - але підприємці можуть мати нізвідки взявшийся геморой.

Тому ще одна рекомендація: платежі до бюджету робіть, оформляючи належним чином платіжки. Навіть якщо через клієнт-банк - все одно хай бухгалтер несе платіжки на пропечатку в банк.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Інструкція про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті

2.14. Банк платника на всіх примірниках прийнятих розрахункових документів і на реєстрах обов'язково заповнює реквізити "Дата надходження" і "Дата виконання", а банк стягувача - "Дата надходження в банк стягувача" (якщо ці реквізити передбачені формою документа), засвідчуючи їх підписом відповідального виконавця та відбитком штампа банку. На документах, прийнятих банком після закінчення операційного часу, крім того, ставиться штамп "Вечірня".

Якщо дата складання розрахункового документа (реєстру) збігається з датою його виконання (списання банком коштів за цим документом), то реквізит "Дата надходження" може не заповнюватися.

Відміткою про дату реєстрації банком платіжного доручення платника про сплату платежів до бюджету є заповнення в ньому реквізиту "Дата надходження", який банк заповнює незалежно від дати складання платником цього платіжного доручення.

Ініціювання переказу вважається завершеним з часу прийняття банком платника розрахункового документа на виконання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Народ, я це все прекрасно розумію... але повірте - краще не допустити такої ситуації, щоб потім не вигрібатися з неї. В нас податкова так і працює: донарахують штрафи/податки - авось підприємство погодиться, і заплатить. Так і тут: напишуть бумажку, авось прокатить. А така бумажка сама по собі не пропаде, її треба оспорювати в судах. Плюс не виключено, що доведеться затівати два суди: один - з банком (в порядку господарського судочинства), щоб довести його вину; інший - з податковою (в порядку адміністративного судочинства), щоб показати, що вона неправа. А це все - витрати грошей і часу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як це все знайомо :rolleyes:

Дуже неприємна ситуація ^_^

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...