Перейти до змісту

Ракова пухлина чи закономірність?


AltoAngelo

Рекомендовані повідомлення

Українські чиновники мають одну характерну рису – об’єднуватися під загрозою втрати матеріальних благ.

Такий приклад небаченої одностайності у період економічної кризи продемонстрували члени Центрвиборчкому. Людей Віктора Ющенка, Юлії Тимошенко і Віктора Януковича у цій установі об’єднала боротьба за можливість продовжувати звиклий спосіб життя.

До "Української правди" потрапили два документи. Перший – це розпорядження голови Центрвиборчкому Володимира Шаповала про оптимізацію видатків на службовий транспорт "з метою економії бюджетних коштів". Другий – лист членів ЦВК до Шаповала з вимогою не урізати їхні транспортні апетити.

Відповідь на питання, що саме так обурило членів Центрвиборчкому, міститься у п. 3.1 розпорядження Шаповала: "Встановити місячний ліміт на пальне для персональних та закріплених службових автомобілів (членів ЦВК) – із розрахунку 3000 км".

Цим же рішенням Шаповала встановлено, що поїздки за межі Києва "у службових справах протягом робочого дня" члени комісії можуть здійснювати лише з дозволу голови Центрвиборчкому, а "у позаробочий час" – на підставі відрядження, за попереднім замовленням.

Тобто місячний ліміт кілометражу для поїздок у межах столиці для члена ЦВК не може перевищувати 3000 кілометрів.

Якщо вважати, що службовим авто чиновник користується лише у робочі дні, то виходить, що за одну добу рядовий член комісії може цілком законно "накатати" по Києву до 130 кілометрів.

У водія ця цифра викличе чимало емоцій. Адже такий показник на спідометрі може з’явитися лише за гіперактивної їзди з одного кінця Києва в інший.

Робоче місце членів ЦВК розташоване не в Ірпіні чи Боярці, а в самому центрі Києва, на площі Лесі Українки. У період між виборчими кампаніями вони взагалі зменшують свою активність. Приміром, щоб використати свій ліміт, член ЦВК може цілий день кататися з Троєщини на Борщагівку, намотати три кола по Окружній дорозі або двічі з'їздити в "Бориспіль" і назад.

І зовсім складно уявити, що 130 кілометрів можна витратити лише за традиційним маршрутом "дім-робота" плюс поїздки по центру.

Але 3 000 тисячі кілометрів на місяць чиновникам виявилося замало. У період, коли навіть успішні фірми кардинально урізають "соціальні пакети" співробітників, державні чиновники найвищого рангу з Центрвиборчкому не захотіли відмовлятися від додаткових благ за рахунок платників податків.

Обурившись, що у них відібрали повний "безліміт", вони вирішили будь-що повернути його назад.

У листі на ім’я Шаповала від 1 грудня усі без винятку члени ЦВК скаржаться на несправедливість і нагадують, що в своєму обслуговуванні члени комісії прирівняні до міністрів.

post-5514-1229153256.jpg

Взято тут.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тут матюків не можна писати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бідненькі, прийдеться на ментро їздити, а вото тепер таке дороге

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хочу виразити непопулярну думку, що:

1. Накатати по - Києву 130 - як 2 пальця об асфальт. З Л.Українки на Оболонь, звідти на Борщагу і назад на Л.Українки - от і майже 100 км. (Шура, ау! ;) )

2. Якщо "мотатись" по-країні, що члени ЦВК здебільшого і роблять - по-трассі "влупити" 500 туди 500 назад - справа одного дня.

А "безліміт" для госчинуш у всіх його проявах таки треба обрубать, тут 2 думок буть не може. ^_^

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це да, коли маму в київ на шопінги возив то в Луцьку чомусь на спідометрі не менше 1100 км.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як катили вони дорогих повії (за 1шт$) на своїх майбахах, так і далі будуть катати за рахунок наших податків)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

да, накатать по Киеву несколько сотен - как 2 байта переслать. но, это если, например, шоппингом заниматься.

а они кто? таксисты? нет!

пусть сидят в кабинетах и работают.

а в случае разового перелимита - думаю, можно и согласовать.

130 км - вполне достаточно, чтоб приехать на работу и обратно.

Як катили вони дорогих повії (за 1шт$) на своїх майбахах, так і далі будуть катати за рахунок наших податків)

а у кого там Майбахи? назови...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як катили вони дорогих повії (за 1шт$) на своїх майбахах, так і далі будуть катати за рахунок наших податків)

Заздриш? ^_^

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як катили вони дорогих повії (за 1шт$) на своїх майбахах, так і далі будуть катати за рахунок наших податків)

Завідно? ^_^

Зовсім ні :). Тільки за свій рахунок ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тепер будуть возити повій подешевше, або ті скинуть ціни у звязку з кризою, або повії ходитимуть прямо в ЦВК, або використовувати машину одну на двох

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...