Перейти до змісту

Як не втратити гроші і час ремонтуючи ходову в Луцьку


romaxa11

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Значить була проблема в мого Віточки - від тертя якоїсь тормозної колодки починався визг і скрежет, впринципі не дуже сильний але реально неприємний.

Вирішив поїхати до "Софрона" бо як я думав там зосереджені всі профі Луцька (правда мене дивував вік майстрів, але це мене не зупинило). Розказав, що звук писку подібний до тертя колодки об диск і як мені тоді чулось писк був спереду. Хлопці повірили наслово і до задніх коліс вирішили зовсім не дивитись. Покрутили колесо - все нормально, але потрібно щось робити один підказав, що колодка треться об фаски, вирішили сточити фаски (впринципі логіка хлопаків вірна - якщо нафіг сточити тормозний диск то і колодкам не буде об що тертися і скрипу не буде:lol::D ). Для того щоб зняти диска по ньому били так, що дотепер не знаю як він не тріснув (Заспокоювало одне: поряд вівся ремонт новенького 500-го мерса і по його колесі гупали аналогічно). Сточив я фаски на двох передніх дисках заплатив 100грн і ... поїхав з визгом на роботу...

...Проблему з визгом визначили, коли проїхались по трасі і з'їхавши на обочину попробували температуру ступиць кожного колеса, на лівому задньому температура була на порядок вища від інших. Тоді вирішив знову їхати до майстра, але про Сафрона вже не думав (боюся я їх і з ким не говорив у всіх аналогічна реакція). Майже кожен день їду біля Млина по вул.Яровиця біля канторки з зваркою і шиномонтажем, вирішив заїхати і домовився про ремонт. На наступний день зранку під'їхав і почав ремонтуватись, саме головне що про фаски взагалі ніхто не питав: зняли тормозну колодку і зразу визначили, що одна направляюча майже нерухома - прочистили змазали, після цього перевірили і підтягнули стояночні колодки бо диск терся об них і аналогічне з іншого боку, за все взяли 50грн, але я заплатив 60грн за якість, інтелект і акуратність. Головне, що визги зникли !!!! і я знайшов порядних вміняємих майстрів!!! Ось така історія ;) ділюся з вами.

P.S. До плюсу Сафрона можу сказати тільки, що коп'ютерний розвал-сходження штука крута, в мене руль перестало вести вправо після розвалу на передній і задній осях.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

По моему в Луцке мало осталось действительно качественных сервисных станций. Пример: ремонтировал подвеску у ЖЕНИКА на ГПЗ. и что? По началу всё было хорошо, но при смене резины (зима-лето) я имею привычку посмотреть что творится под арками... и с ужасом увидел что тормозной шланг переднего супорта перекручен как "поросячий хвост" и успел протереться об амортизатор. Мастера в ковычках, собирая подвеску просто напросто не правильно поставили тормозной супорт. Как можно такое допустить? Ведь даже визуально видно при сборке что здесь что-то не так. В итоге сменил шланг, прокачал систему и попал на дополнительные расходы. Но уже всё остальное делал сам! Как говорится тормоза и рулевое управление лучше проверить самому а не надеяться на "супер механиков". Вот и думай... каждый раз забирая машину из сервиса "А ВСЁ ЛИ ТАМ ПРИКРУТИЛИ КАК СЛЕДУЕТ?"

Опубліковано

Ромаха тобі просто повезло, що він знав що зробить з твоєю машиною. І не такий він добрий майстер як тобі кажеться. Ось знайомому на Пассаті не прикрутив нормально задню балку і що маєм в результаті - на ходу болт вилітає і машину кідає на зустрічну смугу, благо що ніхто не їхав назустріч.

Опубліковано

Спорити не буду, думаю що повезло, тут як з лікарем вгадав-невгадав. Просто все що в мене виходило зладу він зміг вирішити, надіємось і в майбутньому.

Але є й інша проблема: на всіх крутих сервісах вікова категорія майстрів 20-25 років і мені не дуже хочется, щоб на моїй машинці хтось проходив навчальну практику.

От наприклад ситуація:

прийшли похолодання, включаю обігрів, а вентилятор не дує, а вже мороз і вікна почали запотівати. Що робити, їду на Дубнівську і перед ж/д переїздом повертаю направо, трохи спускаюсь і знову направо. Там є автосервіс (доречі колись дуже крутий, а зараз не знаю) де припаркована купа крутих тачок. Під'їзджаю шукаю електрика, виходить пацанчик років 17 з аналогічною братвою, і саме головне морди перекривлені і ДУЖЕЕЕЕ серйозні. Починається:

Кажу: можеш глянути, думаю там нічого серйозного.

А він: та ти що тут роботи на два дні тре все знімати тестувати карочє лишай тута будем робити.

Я дав задню кажу: машина потрібна завтра, лишити не можу і від'їхав.

Поїхав до одного старпера в село, в старенький гаражик, він глянув на це все, покликав свого помічника, сказав, що той має зробити. Помічник не знімаючи торпеди витягнув моторчик, почистив щітки від пилу, вставив назад, підключив. Все обійшлось 20-30грн.

От така історія.

  • 3 року потому...
Опубліковано

Нову тему не створював, вроді як моє питання подібне до теми:

Де в Луцьку хто робив реставрацію тормозних супортів, які відгуки ?

В першу чергу питання якості роботи (на тормозній системі думаю не варто економити)

Питання №2 - вартість.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...