Перейти до змісту

Підкажіть по спалахам


keepo

Рекомендовані повідомлення

Стало питання спалаху на фотоапарат.

В наявності є ось таке чудо - UFO CY-ZL

Налаштувань на спалаху ніяких. Тільки зум голови.

Декілька годин тренувань і навчився з нею отримувати знімки задовільної якості на ручних налаштуваннях.

Тепер питання: чи варто брати TTL спалах, якщо його користувати відбитим від стелі, наприклад. Чи може просто вистачить навчитись з мануальним фотографувати?

які плюси в TTL крім того, що не морочиш голову на ручних налаштуваннях?

і якщо TTL, то який?

щось типу Nikon SB-300, чи краще щось в ту ж ціну але з Nissin, Triopo, Yongnuo?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кагби розумно дозує світло, але це критично коли фоткаєш "в лоб", в стелю, чи контрове світло - не грає особливо рояля.

на практиці коректно працють рідні пихи, або модні бренди (Metz, Sigma, Nissin).

китайчики приблизно всі на одне лице, дещо загадкові в будові\ремонті, але б"ють всіх ціною.

з ними можна не заморачуватись, брати мануальну, але щось із клонів SB-900/580EXII, щоб був запас по ведучому числу.

комерцію вони не витримують, по зрозумілих причинах, тому краще, або мати другу резервну або юзати щось вище класом.

дешево і сердито :)

http://www.ebay.com/...=item1e90ee08ea

на двох Ніконах юзав SB-700 і Di622 Mark II, по TTL особливих відмінностей не побачив, перша виграє настройками і дисплейчиком, друга потужністю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розкажу з власного досвіду. Була в мене дзеркалка кенон. Спочатку я юзав сігму під кенон. Потім купив рідну 430-ту. Це просто небо і земля. Сігма помилялася приблизно в 40℅ знімків. Кенон все чітко.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

комерцію вони не витримують, по зрозумілих причинах

це в розумінні весільні фото ітд?

мені чисто для домашнього користування

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так.

для дому вистачить з головою, ще можна докупити за бакс-два софтбокс насадку для "рівнішого" світла щоб і менше страждали очі моделей )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тобто я правильно зрозумів, що якщо фотографувати відбитим спалахом (не в лице ж людям світлом "бити"), то TTL - як мертвому кадило?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

то TTL - як мертвому кадило?

ні, але відбите світло значно більше прощає промахи в розрахунку експозиці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

відбите світло значно більше прощає промахи в розрахунку експозиці

я думав при роботі в автоматичному режимі (TTL) цим всім керує сама камера, опираючись на результати пробного спалаху. чи я щось путаю?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зазвичай світла стеля однозначно розсіє\відіб"є світло, і навіть якщо його трохи забагато\замало і це не вельми зіпсує фотку, а от з фотками в лоб можуть полізти ньюанси (особливо дівчєта - тональний крем, спітніле чоло, різні типи шкіри\засмаги і тд :) ), чи може влізти якийсь мегаблік від зеркал розкішної стінки "Волинь" і тд.

Кілька тренувань і пару фоток в конкретному приміщенні при конкретних умовах - і мануалом вибрати те що треба - діло кількох секунд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мануалом вибрати те що треба - діло кількох секунд

так ото я так і зрозумів, різниця в ціні TTL-Manual - як мінімум в 2 рази.

і так дивно потім читати, що користують часто ручний режим на автоматичному спаласі....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ещё часто пишут, что камерой снимают строго в мануале, не используя не то что режим Р, так даже к S и А не прикасаясь... Только М, hardcore only ;)

Причина - та же. Экспозицию контролирует фотограф, ибо камера не в курсе, что за фотошедевр гложет его мозг :)

Гонять TTL для студийной (домашней постановочной) съёмки - неоправданная трата ресурса. Я когда-то "Киевом" на плёнку снимал репортажку (конкретно - свадьбы, т.е. движуху с невозвратимыми моментами, естественно, с частой перенастройкой параметров в крайне скоростном режиме без возможности проверить кадр на экранчикн) с достаточно простым "Уноматом" - откровенно заваленые кадры получались лишь когда аккумуляторы сдыхать начинали.

Хотя TTL для репортажки куда удобнее :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

что за фотошедевр гложет его мозг

про фотомистецтво мова не йде - репортажна зйомка.

вмене двоє дітей - за ними автофокус в кімнаті не завжди встигає - в ручну фокусуюсь а тут вже не до перенастройки спалаху. В ідеалі підійшло б щось типу того, що запропонував Deemon, але з можливістю працювати в автоматі, а такого нема. Там відразу йдуть монстри з різними типами синхронізацій, можливістю керування купою спалахів відразу і ще вагоном наворотів, які я навряд чи колись використаю...

ЗІ може хтось дати на вечір спалах з TTL для тест-драйву?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ещё часто пишут, что камерой снимают строго в мануале, не используя не то что режим Р, так даже к S и А не прикасаясь... Только М, hardcore only ;)

Причина - та же. Экспозицию контролирует фотограф, ибо камера не в курсе, что за фотошедевр гложет его мозг :)

Гонять TTL для студийной (домашней постановочной) съёмки - неоправданная трата ресурса. Я когда-то "Киевом" на плёнку снимал репортажку (конкретно - свадьбы, т.е. движуху с невозвратимыми моментами, естественно, с частой перенастройкой параметров в крайне скоростном режиме без возможности проверить кадр на экранчикн) с достаточно простым "Уноматом" - откровенно заваленые кадры получались лишь когда аккумуляторы сдыхать начинали.

Хотя TTL для репортажки куда удобнее :)

саме так - режим М він більш універсальніший, і легше контрольованіший.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Брав для D5100 Yongnuo YN-565EX TTL HSS, результатом задоволений, раджу, та і різниця не така вже велика від мануальної 560 ІІІ

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...