keepo Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 00:00 Поділитися #1 Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 00:00 Стало питання спалаху на фотоапарат.В наявності є ось таке чудо - UFO CY-ZLНалаштувань на спалаху ніяких. Тільки зум голови.Декілька годин тренувань і навчився з нею отримувати знімки задовільної якості на ручних налаштуваннях.Тепер питання: чи варто брати TTL спалах, якщо його користувати відбитим від стелі, наприклад. Чи може просто вистачить навчитись з мануальним фотографувати?які плюси в TTL крім того, що не морочиш голову на ручних налаштуваннях?і якщо TTL, то який?щось типу Nikon SB-300, чи краще щось в ту ж ціну але з Nissin, Triopo, Yongnuo? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TreNeR Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 08:23 Поділитися #2 Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 08:23 А яка тушка? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
keepo Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 09:57 Автор Поділитися #3 Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 09:57 Nikon D5100 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Deemon Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 11:08 Поділитися #4 Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 11:08 кагби розумно дозує світло, але це критично коли фоткаєш "в лоб", в стелю, чи контрове світло - не грає особливо рояля. на практиці коректно працють рідні пихи, або модні бренди (Metz, Sigma, Nissin). китайчики приблизно всі на одне лице, дещо загадкові в будові\ремонті, але б"ють всіх ціною. з ними можна не заморачуватись, брати мануальну, але щось із клонів SB-900/580EXII, щоб був запас по ведучому числу. комерцію вони не витримують, по зрозумілих причинах, тому краще, або мати другу резервну або юзати щось вище класом. дешево і сердито http://www.ebay.com/...=item1e90ee08ea на двох Ніконах юзав SB-700 і Di622 Mark II, по TTL особливих відмінностей не побачив, перша виграє настройками і дисплейчиком, друга потужністю. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TreNeR Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 11:16 Поділитися #5 Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 11:16 Розкажу з власного досвіду. Була в мене дзеркалка кенон. Спочатку я юзав сігму під кенон. Потім купив рідну 430-ту. Це просто небо і земля. Сігма помилялася приблизно в 40℅ знімків. Кенон все чітко. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
keepo Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 15:37 Автор Поділитися #6 Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 15:37 комерцію вони не витримують, по зрозумілих причинахце в розумінні весільні фото ітд?мені чисто для домашнього користування Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Deemon Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 16:11 Поділитися #7 Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 16:11 так.для дому вистачить з головою, ще можна докупити за бакс-два софтбокс насадку для "рівнішого" світла щоб і менше страждали очі моделей ) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
keepo Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 19:03 Автор Поділитися #8 Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 19:03 Тобто я правильно зрозумів, що якщо фотографувати відбитим спалахом (не в лице ж людям світлом "бити"), то TTL - як мертвому кадило? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Lisovic Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 19:05 Поділитися #9 Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 19:05 то TTL - як мертвому кадило?ні, але відбите світло значно більше прощає промахи в розрахунку експозиці. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
keepo Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 20:01 Автор Поділитися #10 Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 20:01 відбите світло значно більше прощає промахи в розрахунку експозиція думав при роботі в автоматичному режимі (TTL) цим всім керує сама камера, опираючись на результати пробного спалаху. чи я щось путаю? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Deemon Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 20:38 Поділитися #11 Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 20:38 Зазвичай світла стеля однозначно розсіє\відіб"є світло, і навіть якщо його трохи забагато\замало і це не вельми зіпсує фотку, а от з фотками в лоб можуть полізти ньюанси (особливо дівчєта - тональний крем, спітніле чоло, різні типи шкіри\засмаги і тд ), чи може влізти якийсь мегаблік від зеркал розкішної стінки "Волинь" і тд. Кілька тренувань і пару фоток в конкретному приміщенні при конкретних умовах - і мануалом вибрати те що треба - діло кількох секунд. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
keepo Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 21:37 Автор Поділитися #12 Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 21:37 мануалом вибрати те що треба - діло кількох секундтак ото я так і зрозумів, різниця в ціні TTL-Manual - як мінімум в 2 рази.і так дивно потім читати, що користують часто ручний режим на автоматичному спаласі.... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 21:54 Поділитися #13 Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 21:54 А ещё часто пишут, что камерой снимают строго в мануале, не используя не то что режим Р, так даже к S и А не прикасаясь... Только М, hardcore only Причина - та же. Экспозицию контролирует фотограф, ибо камера не в курсе, что за фотошедевр гложет его мозг Гонять TTL для студийной (домашней постановочной) съёмки - неоправданная трата ресурса. Я когда-то "Киевом" на плёнку снимал репортажку (конкретно - свадьбы, т.е. движуху с невозвратимыми моментами, естественно, с частой перенастройкой параметров в крайне скоростном режиме без возможности проверить кадр на экранчикн) с достаточно простым "Уноматом" - откровенно заваленые кадры получались лишь когда аккумуляторы сдыхать начинали. Хотя TTL для репортажки куда удобнее Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
keepo Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 22:15 Автор Поділитися #14 Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 22:15 что за фотошедевр гложет его мозгпро фотомистецтво мова не йде - репортажна зйомка.вмене двоє дітей - за ними автофокус в кімнаті не завжди встигає - в ручну фокусуюсь а тут вже не до перенастройки спалаху. В ідеалі підійшло б щось типу того, що запропонував Deemon, але з можливістю працювати в автоматі, а такого нема. Там відразу йдуть монстри з різними типами синхронізацій, можливістю керування купою спалахів відразу і ще вагоном наворотів, які я навряд чи колись використаю...ЗІ може хтось дати на вечір спалах з TTL для тест-драйву? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
madkot Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 22:30 Поділитися #15 Опубліковано 7 Грудня, 2014 в 22:30 А ещё часто пишут, что камерой снимают строго в мануале, не используя не то что режим Р, так даже к S и А не прикасаясь... Только М, hardcore only Причина - та же. Экспозицию контролирует фотограф, ибо камера не в курсе, что за фотошедевр гложет его мозг Гонять TTL для студийной (домашней постановочной) съёмки - неоправданная трата ресурса. Я когда-то "Киевом" на плёнку снимал репортажку (конкретно - свадьбы, т.е. движуху с невозвратимыми моментами, естественно, с частой перенастройкой параметров в крайне скоростном режиме без возможности проверить кадр на экранчикн) с достаточно простым "Уноматом" - откровенно заваленые кадры получались лишь когда аккумуляторы сдыхать начинали. Хотя TTL для репортажки куда удобнее саме так - режим М він більш універсальніший, і легше контрольованіший. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Виталий Опубліковано 11 Грудня, 2014 в 14:42 Поділитися #16 Опубліковано 11 Грудня, 2014 в 14:42 Брав для D5100 Yongnuo YN-565EX TTL HSS, результатом задоволений, раджу, та і різниця не така вже велика від мануальної 560 ІІІ Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.