TohaZhirnij Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 14:47 #1 Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 14:47 Шановні юристи, питання до вас.Є підприємство А. Воно купило в розстрочку обладнання у суб’єкта Б. Обладнання зламалося через тиждень використання не з вини покупця. Покупець вирішив судитися. Але вартість обладнання ще не виплатив продавцю.Питання таке: чи означає відкриття провадження припинення обов’язку покупця здійснювати строкові платежі?
Yarchik Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 14:54 #2 Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 14:54 1. Треба читати умови договору. 2. Неясно, про що вирішив судитися покупець: про зобов'язання замінити товар? поремонтувати товар за рахунок продавця? про повернення товару і отримання назад коштів? 3. У будь-якому випадку, треба зважати на положення ст. 678 Цивільного кодексу україни: Стаття 678. Правові наслідки передання товару неналежної якості1. Покупець, якому переданий товар неналежної якості, має право, незалежно від можливості використання товару за призначенням, вимагати від продавця за своїм вибором: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. 2. У разі істотного порушення вимог щодо якості товару (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов'язане з непропорційними витратами або затратами часу, недоліків, які виявилися неодноразово чи з'явилися знову після їх усунення) покупець має право за своїм вибором: 1) відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми; 2) вимагати заміни товару. 3. Якщо продавець товару неналежної якості не є його виготовлювачем, вимоги щодо заміни, безоплатного усунення недоліків товару і відшкодування збитків можуть бути пред'явлені до продавця або виготовлювача товару. 4. Положення цієї статті застосовуються, якщо інше не встановлено цим Кодексом або іншим законом. Логічно, що якщо покупець відмовляється від договору і вимагає повернення сплачених за товар грошей - він прагне припинити їх платити. І таке припинення буде законним, якщо він виграє справу. Але якщо програє справу в суді - змушений буде далі платити. Загалом, не маючи всієї картини (ні договору, ні предмету спору) - це не юридичний аналіз, а гадання А гадання - справа невдячна.
TohaZhirnij Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 15:01 Автор #3 Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 15:01 1. Треба читати умови договору. 2. Неясно, про що вирішив судитися покупець: про зобов'язання замінити товар? поремонтувати товар за рахунок продавця? про повернення товару і отримання назад коштів? 3. У будь-якому випадку, треба зважати на положення ст. 678 Цивільного кодексу україни: Стаття 678. Правові наслідки передання товару неналежної якості1. Покупець, якому переданий товар неналежної якості, має право, незалежно від можливості використання товару за призначенням, вимагати від продавця за своїм вибором: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. 2. У разі істотного порушення вимог щодо якості товару (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов'язане з непропорційними витратами або затратами часу, недоліків, які виявилися неодноразово чи з'явилися знову після їх усунення) покупець має право за своїм вибором: 1) відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми; 2) вимагати заміни товару. 3. Якщо продавець товару неналежної якості не є його виготовлювачем, вимоги щодо заміни, безоплатного усунення недоліків товару і відшкодування збитків можуть бути пред'явлені до продавця або виготовлювача товару. 4. Положення цієї статті застосовуються, якщо інше не встановлено цим Кодексом або іншим законом. Логічно, що якщо покупець відмовляється від договору і вимагає повернення сплачених за товар грошей - він прагне припинити їх платити. І таке припинення буде законним, якщо він виграє справу. Але якщо програє справу в суді - змушений буде далі платити. Загалом, не маючи всієї картини (ні договору, ні предмету спору) - це не юридичний аналіз, а гадання А гадання - справа невдячна. Покупець вимагає зменшення вартості товару. І мається на увазі таке: якщо він програє справу, то чи означає це, що він сплачуватиме пеню в тому числі і за весь час розгляду справи у суді. 1. Треба читати умови договору. 2. Неясно, про що вирішив судитися покупець: про зобов'язання замінити товар? поремонтувати товар за рахунок продавця? про повернення товару і отримання назад коштів? 3. У будь-якому випадку, треба зважати на положення ст. 678 Цивільного кодексу україни: Стаття 678. Правові наслідки передання товару неналежної якості1. Покупець, якому переданий товар неналежної якості, має право, незалежно від можливості використання товару за призначенням, вимагати від продавця за своїм вибором: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. 2. У разі істотного порушення вимог щодо якості товару (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов'язане з непропорційними витратами або затратами часу, недоліків, які виявилися неодноразово чи з'явилися знову після їх усунення) покупець має право за своїм вибором: 1) відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми; 2) вимагати заміни товару. 3. Якщо продавець товару неналежної якості не є його виготовлювачем, вимоги щодо заміни, безоплатного усунення недоліків товару і відшкодування збитків можуть бути пред'явлені до продавця або виготовлювача товару. 4. Положення цієї статті застосовуються, якщо інше не встановлено цим Кодексом або іншим законом. Логічно, що якщо покупець відмовляється від договору і вимагає повернення сплачених за товар грошей - він прагне припинити їх платити. І таке припинення буде законним, якщо він виграє справу. Але якщо програє справу в суді - змушений буде далі платити. Загалом, не маючи всієї картини (ні договору, ні предмету спору) - це не юридичний аналіз, а гадання А гадання - справа невдячна. тобто питання не в тому, чи виграє він справу, а в тому, чи вважатиметься, що він просрочив оплату, якщо платитиме чергові внески лише за умови винесення рішення суду не на його користь. Як на мене, то все ж таки, з його боку матиме місце прострочення, навіть якщо і подасть позов.
la20 Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 15:08 #4 Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 15:08 а підстава зменшення плати?Він може поремонтувати обладнання і виставити рахунок продавцю. АЛе як було сказано вище треба читати умови договору. Там може бути умова що в разі поломки чи браку покупець не має права чи без повідолмення продавця робити ремонт чи щось на кшталт такого.
TohaZhirnij Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 15:30 Автор #5 Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 15:30 а підстава зменшення плати?Він може поремонтувати обладнання і виставити рахунок продавцю. АЛе як було сказано вище треба читати умови договору. Там може бути умова що в разі поломки чи браку покупець не має права чи без повідолмення продавця робити ремонт чи щось на кшталт такого.Не про це мова. Питання про те, чи вважатиметься, що він просрочив оплату, якщо платитиме чергові внески лише за умови винесення рішення суду не на його користь.Як на мене, то все ж таки, з його боку матиме місце прострочення, навіть якщо і подасть позов.
Yarchik Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 16:07 #6 Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 16:07 Ну, якщо він вимагає лише зменшення вартості товару - то на перший погляд, він ризикує при простроченні чергового платежу попасти на штрафні санкції. Тому що двважатиметься таким, що прострочив черговий платіж.Хіба що в судовому порядку йому вдасться зменшити вартість товару саме на ці прострочені платежі. Але тоді про це має бути вказано в його позові (ну, або в подальшому уточнить позовні вимоги) та обов'язково - в рішенні суду, якщо позов буде задоволено.
stepanov Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 16:19 #7 Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 16:19 На мою думку платіть як платили по договору щоб уникнути пені, а якщо виграєте справу у суді то суд просто зменшить залишкову вартість обладнання, на ту суму, яку Ви виграєте.
BkSeo Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 16:43 #8 Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 16:43 суб’єкт "Б" (постачальник, продавець) погодився з тим що обладнання вийшло з ладу не з Вашої вини? акт є? що умовами договору передбачено в таких ситуаціях?P.S. З чого видно що "добросовісний" покупець отримав неякісне обладнання? Може він таким чином хоче "затянути" виплату? Я не маю на увазі конкретно Ваш випадок, але погодьтесь - такі питання виникнуть...
BkSeo Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 16:54 #9 Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 16:54 та й взагалі, зверніться до людини яка цим займається професійно, наприклад - Yarchik, бо намагатись отримати безкоштовну консультацію по "бізнес-питаннях", трохи не солідно,чи не так?
TohaZhirnij Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 18:48 Автор #10 Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 18:48 Дякую усім, тему можна закривати. Yarchik та Syepanov, вам особливі подяки.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.