Перейти до змісту

Робота оператором контакт центру


zelena1715

Рекомендовані повідомлення

Вакансія: спеціаліст Contact Center ПриватБанку.

Вимоги: грамотне володіння українською мовою і російською мовою,

хороша дикція, комунікабельність.

Офіційне працевлаштування.

З/п від 2000 до 4000 грн

Графік роботи з понеділка по пятницю (субота, неділя - вихідний), можливий плаваючий графік

Інші питання по телефону чи особисто при зустрічі.

Резюме надсилати [email protected]

Звертатись: ПриватБанк пр.Відродження 1, каб. 505

співбесіди проходять щоденно о 15:00

тел. моб. 093 104 13 16 Іванна Сергіївна

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не варто навіть йти, "співбесіди проходять щоденно о 15:00" це значить,що набиратимуть на випробн.термін,платитимуть мізер і досвідос і так як на конвеєрі,в мене знайомий так працював в Приватбанку,казав НЕ звязуйтесь з цією чортовою конторою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не варто навіть йти, "співбесіди проходять щоденно о 15:00" це значить,що набиратимуть на випробн.термін,платитимуть мізер і досвідос і так як на конвеєрі,в мене знайомий так працював в Приватбанку,казав НЕ звязуйтесь з цією чортовою конторою.

Те що співбесіди щоденно - це значить, що потрібно дуже велика кількість людей.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ага :) причому весь час ;)

особливо посміхнуло оце

З/п від 2000 до 4000 грн

:)

дві навіть не буде!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не варто навіть йти, "співбесіди проходять щоденно о 15:00" це значить,що набиратимуть на випробн.термін,платитимуть мізер і досвідос і так як на конвеєрі,в мене знайомий так працював в Приватбанку,казав НЕ звязуйтесь з цією чортовою конторою.

Те що співбесіди щоденно - це значить, що потрібно дуже велика кількість людей.

Неправда.Контакт-центр не резиновий,не треба дурити людей. REDNECK повністю правий. Люди,будьте обачливі !

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нема там договору, щось типу доручення на виконання робіт, без будь яких реальних зобов язань.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, договір доручення. Причому навіть не з банком.

І ніяким офіційним працевлаштуванням це навіть не пахне. Ви, по суті, навіть не будете працівником Приватбанку. І ніякі 2 тис. ви теж не побачете, одні обіцянки

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не варто навіть йти, "співбесіди проходять щоденно о 15:00" це значить,що набиратимуть на випробн.термін,платитимуть мізер і досвідос і так як на конвеєрі,в мене знайомий так працював в Приватбанку,казав НЕ звязуйтесь з цією чортовою конторою.

Те що співбесіди щоденно - це значить, що потрібно дуже велика кількість людей.

Неправда.Контакт-центр не резиновий,не треба дурити людей. REDNECK повністю правий. Люди,будьте обачливі !

Ми постійно розширюємось. Ще рік назад в нас було 32 оператора, потім 106, тепер 142. І знов розширюємось до 200 операторів.

В мене також знайомий працював "оператором". Витримав від сили 4 місяця.Реальної зарплати отримував трішки більше 1000 гривень. Як і казав jack74, офіційного оформлення немає, лише якісь незрозумілі бумажки, в яких навіть згадки про Приватбанк нема. Плюс до цього штрафи за найменші дрібниці і постійне "чмирення". По суті це не робота, а добровільне кріпацтво.

Абсолютно неправда!!! Жодного слова правди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шановна zelena1715, що саме неправда? ВСЕ?!

"Реальна зарплата трішки більше 1000грн."? Та дехто й того не отримував!

"Офіційного оформлення немає" теж неправда? Покажіть, будь-ласка, договір, з яким Ви берете працівників! Це договір ДОРУЧЕННЯ! Викласти сюди відскановану копію? Це ніяке не офіційне працевлаштування! Та навіть і ТОГО договору люди дочекатись не могли! Весь час потрібно було нагадувати, випрошувати... а кормили обіцянками, що звідкись там скоро пришлють (з Дніпра, здається, там же "мама")

Про штрафи і постійний тиск теж неправда? Ціла табличка з штрафами! В день вимагається зробити обумовлену (майже нереальну) кількість дзвінків з ПОЗИТИВНИМ результатом бесіди! А негативний результат (чи то абонент відмовився, чи то просто трубку не взяв) веде до штрафів! А ще й навчатись вимагають! Вивчати напам'ять купу діалогів та інформації! Невідомо, правда, тільки коли! Тобто, в свій власний час!

Абсолютно неправда?!

В Приватбанку оператором кол-центру вже напрацювалось багато Луцьких людей і який сенс комусь тут оббріхувати такий шанований ПБ?

Все це правда, і Ви добре самі це знаєте.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шановна zelena1715, що саме неправда? ВСЕ?!

"Реальна зарплата трішки більше 1000грн."? Та дехто й того не отримував!

"Офіційного оформлення немає" теж неправда? Покажіть, будь-ласка, договір, з яким Ви берете працівників! Це договір ДОРУЧЕННЯ! Викласти сюди відскановану копію? Це ніяке не офіційне працевлаштування! Та навіть і ТОГО договору люди дочекатись не могли! Весь час потрібно було нагадувати, випрошувати... а кормили обіцянками, що звідкись там скоро пришлють (з Дніпра, здається, там же "мама")

Про штрафи і постійний тиск теж неправда? Ціла табличка з штрафами! В день вимагається зробити обумовлену (майже нереальну) кількість дзвінків з ПОЗИТИВНИМ результатом бесіди! А негативний результат (чи то абонент відмовився, чи то просто трубку не взяв) веде до штрафів! А ще й навчатись вимагають! Вивчати напам'ять купу діалогів та інформації! Невідомо, правда, тільки коли! Тобто, в свій власний час!

Абсолютно неправда?!

В Приватбанку оператором кол-центру вже напрацювалось багато Луцьких людей і який сенс комусь тут оббріхувати такий шанований ПБ?

Все це правда, і Ви добре самі це знаєте.

"Реальна зарплата трішки більше 1000грн."? Та дехто й того не отримував!

В нас такої з/п ніхто не отримував. 1000 хіба що людина 3 тижня на лікарняному пробула. Середній дохід оператора від 3000 грн. Все залежить від людини і її компетентності.

"Офіційного оформлення немає" теж неправда? Покажіть, будь-ласка, договір, з яким Ви берете працівників! Це договір ДОРУЧЕННЯ! Викласти сюди відскановану копію? Це ніяке не офіційне працевлаштування! Та навіть і ТОГО договору люди дочекатись не могли! Весь час потрібно було нагадувати, випрошувати... а кормили обіцянками, що звідкись там скоро пришлють (з Дніпра, здається, там же "мама")

В Банку немає неофіційного працевлаштування, все лише офіційно - з з/п ідуть відрахування у пенс фонд.

Викладати сканкопії договорів не маю права, можете прийти і прочитати.

І кому це треба було нагадувати і випрошувати? На вимогу договори надавалися - і взагалі то при підписанні 1 екзепляр завжди надавався, хіба щ той хто його отримав загубив - тоді це вже інша справа. Або і по декілька раз губили ті договори.

Про штрафи і постійний тиск теж неправда? Ціла табличка з штрафами! В день вимагається зробити обумовлену (майже нереальну) кількість дзвінків з ПОЗИТИВНИМ результатом бесіди! А негативний результат (чи то абонент відмовився, чи то просто трубку не взяв) веде до штрафів! А ще й навчатись вимагають! Вивчати напам'ять купу діалогів та інформації! Невідомо, правда, тільки коли! Тобто, в свій власний час!

Який тиск? Вивчіть інформацію, яка потрібна для здійснення роботи і для отримання більшого заробітку? То це, вибачте, робота полягає в тому - щоб постійно оновлювати свої знання для здійснення якісної роботи.

На рахунок штрафів...такого як ви описали немає. Кількість дзвінків не те що реальна, а нормальна. Зробити 100 дзівнків в день, при тому що наберати номер навіть не потрібно...наші оператори цей норматив завжди перевиконують!!!!!!

Хоча припустим ситуацію: поставили продавця книг на роботі...і кажуть з/п в тебе 2000грн. Ну і просто стоїть продавець і ніхто не купляє книги. То власнику все одно треба платити такій людині 2000? Чи він краще знайде таку людину - що буде робити щось для того щоб книжки купляли?

Штрафи...кожен оператор відповідає за надану інформацію, і якщо інформація яку він надав була недостовірною, тоді вже треба якось вирішувати ці питання.

Хоча за все існування нашого контакт Центру таких випадків не було. В нас всі оператори компетентні. Просто декому така робота не підходить і вони самі звільняються.

Якщо вже прям аж так пагано....то чому нас зараз аж 142? Якщо кому 1-2 не сподобалось у нас працювати, то це не значить що пагано. Це значить тій людині така робота не підходить

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На рахунок штрафів...такого як ви описали немає. Кількість дзвінків не те що реальна, а нормальна. Зробити 100 дзівнків в день, при тому що наберати номер навіть не потрібно...наші оператори цей норматив завжди перевиконують!!!!!!

100? хм раніше як би 150 було.....ну да ладно, хай навіть так: 8 год роб день, мінус 1 год обід, виходить 7год роб*60хв=420хв/100 дзвінків=4,2хв на 1 дзвінок. ЦЕ ДУЖЕ ВАЖКО, по суті цілий день говориш-дзвониш.....(недодзовони не враховуємо, бо ж і розмови більше 5 хв дуже часто).

а це *при тому що наберати номер навіть не потрібно*- просто розсмішило, якщо не потрібно клацати мишкою в програмі на компі, а вона сама дзвонить --- знімаю капелюха!!!!

Якщо вже прям аж так пагано....то чому нас зараз аж 142? Елементарно!!! Бо в Луцьку роботи не має!!! Тому люди змушені йти працювати хоч кудись, щоб заробити копійку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

да, програма сама дзвонить. мало того, програма сама вмикає тебе на клієнта відразу як ти завершив розмову з попереднім...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...