Перейти до змісту

Авто з-за кордону (мінівен)


Sanver

Рекомендовані повідомлення

Привіт! Є бажання придбати мінівена (7пасажирів) і не знаю що вибрати:

краще купити в Україні чи гнати з-за кордону? розраховую на 6000-7000тис дол, якщо вийде

перевагу надаю Mersedes, VW, якщо ні то запропонуйте, цікавить варіант з 2000-го року випуску.

Скільки буде коштувати пригнати в Луцьк і скільки коштує реєстрація? Вообщем допоможіть з вибором, чекаю обговорення.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 58
  • Створено
  • Остання відповідь

Гнати пасажир дуже дорого, тим більше 2000 року.

Найвигідніше гнати грузовий і тут переробляти на пасажир.

Детільніше розкажуть ті хто займається.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дякую,теж про таке чув, але який вибрати мерс (хотілося б віто) чи VW Т4? можливо пежо? Який взагалі кращий варіант, так щоб потім і витраваліша підвіска для наших непростих доріг, і по грошам було недорого...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розмитнення "чистокровного" пасажира буде дуже дорогим.Та й ще 1 реєстрація влетись в копієчку. Краще так як Вам порадили(вантажний переобладнати або в Україні купувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гнати пасажир дуже дорого, тим більше 2000 року.

Найвигідніше гнати грузовий і тут переробляти на пасажир.

Тільки є одне але, якщо гнати грузового переробляти на пасажира, потім як схоче поїхати за кордон будуть проблеми, тому як машина буде числитись там грузовою а не пасажиром.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дякую,теж про таке чув, але який вибрати мерс (хотілося б віто) чи VW Т4? можливо пежо? Який взагалі кращий варіант, так щоб потім і витраваліша підвіска для наших непростих доріг, і по грошам було недорого...

думаю Т4 буде краще, класні буси роботяги, як мені казали віто сильно ламаются.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За 6000-7000$ нічого не вийде з 2000року.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гнати пасажир дуже дорого, тим більше 2000 року.

Найвигідніше гнати грузовий і тут переробляти на пасажир.

Тільки є одне але, якщо гнати грузового переробляти на пасажира, потім як схоче поїхати за кордон будуть проблеми, тому як машина буде числитись там грузовою а не пасажиром.

І які це цікаво проблеми будуть? Це якщо авто груз-пас то проїжає кордон разом з грузовими машинами, що не дуже швидко, а якщо пасажир (перероблений) то йде як легкова машина.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

за таку ціну не вийде ніц , ось для прикладу подивись тут mobile.de ціна закордоном авто даного типу та 2000 року коштуватиме ~ 3500 - 4000 EURO це ~ 4375 $ - 5000$

+перегон 500$

+ розмитнення

Введені дані:

Вартість авто: 3900 EURO

Об'єм двигуна: 2370 см3

Тип двигуна: Дизель

Вік авто: Більше 5 років

Ввізне мито, €: 975

Акцизний збір, €: 4740

Митне оформлення, €: 15

ПДВ, €: 1923

Загальна вартість розмитнення, €: 7653

Ціна розмитненого автомобіля, €: 11553

в разі оформлення якавто для інваліда то можна уникнути акцизу Як "зекономити" на розмитненні авто?

тоді вартість Вашого авто поменьшає на 4740 € і становитиме 8520$ + 500 $ = 9000 $

але ось 1 нюанс

Інвалід на Собезу-івської машину не може дати довіреність на родичів. Ні. Він може тільки їздити і НІЯКИХ довіреностей він давати не в праві. Як ні близьким РІДНИХ, так і абсолютно чужим людям. Це може зробити ВИКЛЮЧНО Собез!

А якщо комусь якийсь нотаріус зробив довіреність на подібну машину (і не важливо - просту на водіння або з правом продажу), то така довіреність вважається недійсною і їздите ви на ній виключно на свій страх і ризик. Як мовиться, до першого розумного ГАІшніега.

Я вже мовчу про те, чим може це для нотаріуса обернуться ...

Так що СОБЕЗовская машина - не є кращий варіант для купівлі для себе машини.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тільки є одне але, якщо гнати грузового переробляти на пасажира, потім як схоче поїхати за кордон будуть проблеми, тому як машина буде числитись там грузовою а не пасажиром.

Їздять і горя не знають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в назві теми фігурує мінівен, а шукаєш мікроавтобус.... оприділись! мінівен це vw sharan, ford galaxy, c/s-max, peugeot 806 і т.д.

А по темі буса за озвучений бюджет і ті вимоги нічого не вийде як не крути. По вибору авто вбиваєш в гугл і на авто форумах це вже заїджена тема, все розжовано, всі плюси, мінуси, болячки тої чи іншої моделі. залишиться тільки вибрати...

Або збільшувати бюджет або шукати зовсім не ту машину

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скільки разів це питання вже мусолилось на борді...

Припустимо, грузовий т4 вартує 3000$ + дорога 300-500 (польща, німеччина) + розмитнення біля 1400$ якщо мотор 1.9/1.9td + перша реєстрація з документами 1700-1800$ якщо мотор 1.9/1.9td + 1000$ на переобладнання в пасажир разом із повторною постановкою на облік ( може бути і дорожче, якщо салон захочите "мажорніший")

+ 500$ на інші витрати (ремонт, похибка в оцінюванні)... всяке буває)

Тепер це все додайте і отримаєте сумму за "голого" білого драбиняка з дизайном і виглядом зубила)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розмитнення "чистокровного" пасажира буде дуже дорогим.Та й ще 1 реєстрація влетись в копієчку. Краще так як Вам порадили(вантажний переобладнати або в Україні купувати.

ок, тоді порекомендуйте який варіант краще взяти і скільки усе разом буде коштувати?

Гнати пасажир дуже дорого, тим більше 2000 року.

Найвигідніше гнати грузовий і тут переробляти на пасажир.

Тільки є одне але, якщо гнати грузового переробляти на пасажира, потім як схоче поїхати за кордон будуть проблеми, тому як машина буде числитись там грузовою а не пасажиром.

хочу взяти щоб їздити лише по Україні

дякую,теж про таке чув, але який вибрати мерс (хотілося б віто) чи VW Т4? можливо пежо? Який взагалі кращий варіант, так щоб потім і витраваліша підвіска для наших непростих доріг, і по грошам було недорого...

думаю Т4 буде краще, класні буси роботяги, як мені казали віто сильно ламаются.

Я теж отзивів поначитувався що Віто ходова дуже слабенька і дуже дорого коштує ремонт

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скільки разів це питання вже мусолилось на борді...

Припустимо, грузовий т4 вартує 3000$ + дорога 300-500 (польща, німеччина) + розмитнення біля 1400$ якщо мотор 1.9/1.9td + перша реєстрація з документами 1700-1800$ якщо мотор 1.9/1.9td + 1000$ на переобладнання в пасажир разом із повторною постановкою на облік ( може бути і дорожче, якщо салон захочите "мажорніший")

+ 500$ на інші витрати (ремонт, похибка в оцінюванні)... всяке буває)

Тепер це все додайте і отримаєте сумму за "голого" білого драбиняка з дизайном і виглядом зубила)

ну ось уже варіант, 8000дол це те на що можу розраховувати, не мішало б деталей і хто це може зробити?

в назві теми фігурує мінівен, а шукаєш мікроавтобус.... оприділись! мінівен це vw sharan, ford galaxy, c/s-max, peugeot 806 і т.д.

А по темі буса за озвучений бюджет і ті вимоги нічого не вийде як не крути. По вибору авто вбиваєш в гугл і на авто форумах це вже заїджена тема, все розжовано, всі плюси, мінуси, болячки тої чи іншої моделі. залишиться тільки вибрати...

Або збільшувати бюджет або шукати зовсім не ту машину

я шукаю оптимальний варіант на 7 чоловік

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Куди вже детальніше?

І 8000$ це лише приклад. Ви попробуйте купіть т4 2000 років за 3000$ - практично не реально.

По темі:

В наявності є синій т4 розмитнений 1998 року. Без першоі реєстраціі 6500$ без торгу.

Також є т4 білий, довгий, пасажир. 1998 року на обліку - 8900$

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Куди вже детальніше?

І 8000$ це лише приклад. Ви попробуйте купіть т4 2000 років за 3000$ - практично не реально.

По темі:

В наявності є синій т4 розмитнений 1998 року. Без першоі реєстраціі 6500$ без торгу.

Також є т4 білий, довгий, пасажир. 1998 року на обліку - 8900$

А як на рахунок Віто? То все таки краще купити в Україні ніж приганяти?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В віто помимо проблемної ходової, дуже поганий кузов!

В w638 гниє і ржавіє кузов.

Але якщо за авто дуже добре доглядати, проблем не буде. Дуже багато залежить від власника, навіть найменш проблемне авто по відгуках можна ремонтувати без кінця..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

порекомендуйте що краще взяти на 7місць

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

(хочу взяти щоб їздити лише по Україні)

Ну тоді краще гнати грузовий і тут переробляти на пасажир.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Раджу купити тут Т4 на базарі грузового.

Реестрація буде 1700$, в пасажира переробити бІля 1000-1500$.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Купи Фіат Скудо (або його клони). І новіше буде, і машина проста та невибаглива. Люди їздять, довольні...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тоді ще питання до автолюбителів, що краще взяти - VW Т4 чи MB Віто (грузовий)??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тоді ще питання до автолюбителів, що краще взяти - VW Т4 чи MB Віто (грузовий)??

Та тут кожен в один голос кричить - wolksvagen transporter t4

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Значить на рахунок цього вирышено! А який кращий мінівен 7місць, якщо готовий купувати не перероблюючи?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є в наявності Т4 ,1.9см3

Ціна на віддачу 5600$

DSC_0020.jpg DSC_0021.jpg DSC_0022.jpg DSC_0023.jpg

DSC_0024.jpg DSC_0025.jpg DSC_0026.jpg DSC_0027.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...