Перейти до змісту

ГБО метан чи пропан-бутан?


nicolay

Рекомендовані повідомлення

звісно кожен вирішує сам за себе, ставити чи ні.

я їзжу на газу виключно для того щоб мотор прожив довше.

а колись вирішальним, стаивти газ чи ні, стало як я один раз заправився незрозуміло чим, що за 200 км прийшлось в смітник викинути комплект майже нових свічок і лямбдазонд. це потягнуло на сотню доларів.

з того часу я вирішив що буду їздити на пропані навіть якщо він стане дорожчим за бензин.

зараз в мене появилась ще одна машинка, з алюмінієвим блоком двигуна, і дуже делікатним покритям циліндрів алюсіл.

жду не дождусь щоб накінець поставити туди газ, бо такому двіжку достатньо раз заправитись гамнячим бензином і все, гайка, такі двіжки вже не шліфуються як прості чугунні.

а чого відмовляються ставити газ на безкомпенсаторні мотори для мене відверто загадка.

по-перше нічого не заважає шайбами виставити клапанам бажані зазори. вони ж там регулюються.

по-друге встановлення варіатора запалення взагалі знімає якісь непорозуміння з зазорами клапанів. тому що газ тоді підпалюється раніше, згорає в циліндрах повністю, і повз випускні клапани вже не летить догораюча суміш перегріваючи їх, а штатно, вихлопні гази.

більше того. я як взнав скільки реально наварюють газовщики на тих встановленнях часто навіть не розуміючи як це все толково настроїти :) я просто прозрів :) аж сам ще в планах маю зайнятись встановленням газу :)

продавці комплектухі на газ наварють 100%, а газовщики на це накладають своїх ще 100-150%.

три роки назад мені комплект 2-го пококління (компютер Stag-100, редуктор Elpigaz Vega, мульт Tomasseto А-клас, балон Mandini 30L, змішувач Rybacki, мідні трубки) куплене аж в Дніпропетровській конторі, з пересилками мені встало аж в 280$ biggrin.gif сам поставив, в Гіркій Полонці оглянули і виписали сертифікат, 200 грн. вніс в техпаспорт.

і їзжу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 53
  • Створено
  • Остання відповідь

коли йдеться мова про Гірку Полонку аж мурашкі по шкірі , я туди заїзджав пару раз і був страшно здивований , в них по-перше сигарети з зубів не вилазять під час роботи і настройки, по-друге ті працівники після обіду забухані в жоп..., мені поставили установку, я приїхав до дому почув страшний запах газу, пішов додому по мильний розчин... після перевірки в 3-х місцях травив газ! це так вони ззробили машину мені і виписали талончик за 200грн. Після того я до них неїздив і нікому нераджу. Скупий платить двічі або в гіршому випадку можна позбутись свого життя!

Чому про метан ніхто нічого хорошого несказав у мене 2 друга в одного ауді 2.6 і в другого опель 2.5 то вони про пропан і чути нехочуть - їм метан рулить!

метанові заправки по Україні я недумав що їх так багатоhttp://lanos.com.ua/...новых-заправок/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

коли йдеться мова про Гірку Полонку аж мурашкі по шкірі , я туди заїзджав пару раз і був страшно здивований , в них по-перше сигарети з зубів не вилазять під час роботи і настройки, по-друге ті працівники після обіду забухані в жоп..., мені поставили установку, я приїхав до дому почув страшний запах газу, пішов додому по мильний розчин... після перевірки в 3-х місцях травив газ! це так вони ззробили машину мені і виписали талончик за 200грн. Після того я до них неїздив і нікому нераджу. Скупий платить двічі або в гіршому випадку можна позбутись свого життя!

Чому про метан ніхто нічого хорошого несказав у мене 2 друга в одного ауді 2.6 і в другого опель 2.5 то вони про пропан і чути нехочуть - їм метан рулить!

метанові заправки по Україні я недумав що їх так багатоhttp://lanos.com.ua/...новых-заправок/

я там ставив газ 2 роки тому...такатав 130 тис.км...впринципі нарікань немає....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я в Гірку їзжу тільки документи робити. тому що в них є така послуга як Освідчення.

тобто ставлю я все сам, приїзжаю, вони роблять контроль, і виписують сертифікат. далі то все реєструється в мрео.

вже три машини так зробив.

з.і. а цигарка в роті це на стільки небезпечно як здається.

раз в 50 небезпечніше біля бензобаку крутитися з цигаркою, а ніж біля газового обладнання, навіть якщо носом чути газ.

газ може спалахнути виключно при достатній його кількості в повітрі (1:15). як би це була достатня для займання кількість, то ми нюхнувши її носом як мінімум отримали б сильне запаморочення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Оскільки температура горіння газу вища

Температура горіння газу нижча і саме горіння протікає повільніше - звідси його плюси і мінуси.

ування...

Температуры воспламенения и горения автомобильного топлива

Показатели Бензин Бутан Пропан Метан

Температура воспламенения при атмосферном давлении 300 °C 500 °C 550 °C 650 °C

Температура горения при атмосферном давлении 750 °C 990 °C 990 °C 1300 °C

http://avtoinfo.com.ua/stati/96-temperatura-gorenija.html

Температура сгорание газа выше от температуры сгорания бензина на 100-200 градусов

http://sanekua.ru/uvelichit-mashnost-dvigatelja/

Как показали наши исследавния, температура в камере сгорания двигателя при горении пропан-бутана на 50-70 градусов выше чем при сгорании бензина. Это допустимый показатель для любого двигателя. Но есть один ОЧЕНЬ важный фактор. Если смесь немного обеднить- температура в камере сгорания и температура выхлопа станет значительно выше ( в зависимости от обстоятельств до 200 градусов), что приведет к повышенной нагрузке на выпускные клапана и седла, особенно если эксплуатация ведется на повышенных нагрузках.

http://propan.com.ua/technical_zone/get_resource/?type_id=1&equipment_id=1&resource_id=27

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... де ж мій попкорн...

:) Гулівера читали, пам'ятаєте? То з якого ж кінця яйце треба розбивати? ;)

Мужики, А от Ви знаєте, чому корови "ходють" ляпухами, а кози - кульками?

;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

напевно на зло всім вам поставлю метан, бо всі відписали хто їздив тільки на пропані , і незнають про метан зовсім нічого тільки те що заправок мало.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По метану досвід геть малий,але що не сподобалось-скажу. Була куплена мазда 626 з метановою установкою. В багажнику місця займає баллон багато,по формі і вигляду такий,як колись в селах стояли,червоний. Повністю заправленого хватало на 120-130 км. Я ту установку демонтував,то як майже пустій баллон вийняли,то машинка зразу піднялась. Він дуже важкий. Та й 200 атмосфер під дупою... Переробили на пропан\бутан,баллона в багажнику не видно,в ніші запаски,на одній заправці 350-400 км. Моя думка-пропан\бутан.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По метану досвід геть малий,але що не сподобалось-скажу. Була куплена мазда 626 з метановою установкою. В багажнику місця займає баллон багато,по формі і вигляду такий,як колись в селах стояли,червоний. Повністю заправленого хватало на 120-130 км. Я ту установку демонтував,то як майже пустій баллон вийняли,то машинка зразу піднялась. Він дуже важкий. Та й 200 атмосфер під дупою... Переробили на пропан\бутан,баллона в багажнику не видно,в ніші запаски,на одній заправці 350-400 км. Моя думка-пропан\бутан.

Пропан чи бутан - це все не то. Газогенератор на дровах - це наше все.

П. С. Задки ним на полуторах війну виграли.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

їздять на газогенераторах і зараз. тільки не в нас, за бугром. бо там екологія це круто, а в нас назвуть дебілом та й тільки.

1323183730218.jpg

008.jpg

1312609268_06_gazogenerator_11.jpg

18.jpg

124.jpg

117.jpg

стосовно метану скажу, що теж хочу собі поставити. але конкретно на машину-"піджопника". для їзди по справам, по місту.

ну і звісно живу в приватному будинку :)

інші машини, у яких в планах поїздки далеко, то там пропан, як не крути.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

все зважив мінуси метану

  1. громіздкий , важкий балон
  2. мало заправок
  3. просяде машина, займе багато місця в багажнику перерозхід того ж газу через надмірну вагу
  4. ціна на установку на 2000тис.грн. більше як на пропан

прийдеться поставити пропан

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:) ні, ти ще добре подумай!
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:) ні, ти ще добре подумай!

Вірно. Тільки дрова !!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

nemo

jack74

чим таку фігню писати то краще помовчіть, або самі поїздіть на дровах ....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Были машины и на пропане и на метане. У метана мне кажется больше минусов. Так как мало заправок и дорогое оборудование. В остальном различий не вижу. Я использовал ГБО метановое, потому что была без платная заправка:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дякую! перша людина яка їздила на метані і пропані, що тут відписалась, і ні слова про дрова не скзала! на відміну деяких.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

nemo

jack74

чим таку фігню писати то краще помовчіть, або самі поїздіть на дровах ....

ти бачив, щоб я десь про дрова писав? :_31::_14:

дякую! перша людина яка їздила на метані і пропані, що тут відписалась, і ні слова про дрова не скзала! на відміну деяких.

ТОМУ ЩО МАЛО ЛЮДЕЙ НА МЕТАНІ ЇЗДИТЬ! і, певно, недарма. от і роби висновки
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

jack74

проїхали

Питання тепер постає в іншому , де закупити обладнання, я раніше редуктор брав у Києві , різниця в ціні була в 200грн.

Варшавка і її єдина точка по продажі ГБО відпадає, там дорого, може хтось знає де дешевше взяти, чи заказувати в інтернеті? чи може є десь у Луцьку дешева точка по продажі ГБО?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо брати б\в то з норм манібеком. По автофорумах пошукайте,багато цікавого продають. Редуктор томасетто краще новий,бо б\в + ремкомплект=новий,баллон стако,меньше всього ржавіють,остальне великої ролі не грає,якщо нове. Також дуже не раджу редуктор Longas. Редуктори хороші,але ніхто не хоче їх налаштовувати та ремкомплектів немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я бы наверно больше переживал за хорошего установщика. Так как и сам когда-то намучался, да и люди знаю страдают из-за горе мастеров.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я на декілька машин купував у них http://alternativa.dp.ua/price2.html

навіть с пересилками получалося дешевше ніж в києві. працюють швидко, проблем ще не було. рік назад мали самі найнижчі ціни з усіх можливих що вдалося нагулити по Україні.

а зараз бачу дещо підскочили на окрамі речі.

підбираю зараз собі комплект 4-го покоління, то з того що хочеться, найдешевше по окремості знайшов вже по іншим фірмам в інеті. з ними я ще не мав справ то ж і рекомендувати наразі не буду.

в когось одне дешевше, в когось інше. а щось конкретне є взагалі виключно тільки в когось одного, відповідно вже за любі гроші.

з б/у від себе радив би брати лише балони. і то заглядати всередину, що там робиться.

все остальне, або нема сенсу брати б/у бо і нове не сильно дорожче, або і взагалі, "расходнік", купувати виключно нове. так наприклад як форсунки (якщо це не Matrix).

редуктор брати б/у фігово, бо там крім мембран і резинок, ще зношуються металеві частини (оськи, коромисла, і тп.) а вони в ремкомплекти за звичай не входять.

електроніку б/у під великим питанням. тому що там "расходнік" різні датчики, наприклад тиску/розрідження. вони з часом летять, а новий коштує в середньому 300-400 грн. порізану проводку припустимо можна наростити.

мультиклапан б/у, дуже рідко серед б/у комплектів можна зустріти щоб він був класу "А". тоді можна і взяти. а брати дешевші, більш поширені і менш безпечні класу "Б", собі, та ну його нафіг, краще вже нового купити, і обов'язково клас "А" пофіг якої фірми.

мідні трубки б/у можна взяти. якщо на них відсутні пошкодження, різкі перегини, і зрозуміло що довжина підходить. бо їх певно віддадуть в нагрузку. а нові купляти трохи коштують.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а можеш мені підібрати згідно прайсу необхідні речі для повного встановлення ГБО 4 пок. на 6циліндрів 150л.с.? Просто сьогодні заїхав до установщиків сказали приблизно 8000грн. за все з матеріалом і встановлення, я пройшовся по прайсу то матеріал получився мені на 4000грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я не знаю як підбирати комусь комплектуху, бо це справа така собі індивідуальна.

комусь одне подобається. комусь подешевше. всеодно що комусь подарунка вибирати :) тільки сам собі можеш вибрати добре.

мозгі дивись ті у яких зазначено що мають не менш як 6 каналів. рекомендую польский STAG-300-6 ISA 2 заслужена система, майже найвищого класу, з інтелектуальною самоадаптивною програмою (підганяє продуктивність двигуна на газі до тої яку воно побачило на бензині) в тому прайсі що я дав, є тільки сам комп STAG-300-6 ISA 2.

собі от збираюсь брати, тільки що на 4 циліндра STAG-300-4 ISA 2

редуктор відповідно. в них підписано до якої вони потужності, або в к.с. або в кіловатах. з добре себе зарекомендованих наприклад італійський Tomasetto Artik (пропан) до 240 л.с./180 kW. або Tomasetto Alaska (пропан) до 136лс/100kW.

до нього ж і мультиклапан (в комплекті йде з заправочним вузлом) від Tomasetto. тут вже скільки грощей не шкода. найдшевші клас "Б", оптимальний клас "А", і найкращий клас "А" з вбудованим електроклкпанаом. і відповідно під циліндричний чи тор балон, і на який об'єм (там тоді різна довжина ричага поплавка)

форсунки дві рейки по три форсунки брати. якої фірми то - наскільки грошей не шкода. чим дешевші - тим неідеальніше працюють/ресурс.

можна і поштучно взяти шість штук фірми Hana. і вставити їх прямо в просверлений коллектор. тоді підбирати їх по продуктивності, як бензинові.

всі остальні настроюються змінними штуцерами під любу продуктивність.

балон. тут вже взагалі, любе рябе, до схочу. чи замість запаски, чи циліндричний за спинку дівана (якщо то в BMW). міряти в машині скільки є місця, і прикідати по спискам прайсів що найбільш підходить по розміру.

середні фірми то польска Stako, турецька Atiker, і навіть дуже непогана наша рідна Харпромтех. добротні балони і ціна помірна.

сильно великим об'ємом раджу не захоплюватись. якщо машина не їздить по всяким безлюдним місцям типу залізти в заповідники Карпат, то сенсу возити з собою величезний балон нема, навіть якщо і заправляти його на половину. тільки місце займає, якого часом сильніше не вистачає.

особисто мені 30 літрів (запас ходу 300-400км для мого двигуна) було досить щоб навіть в гори покататися і назад до найближчої заправки добратися.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

вже поставили мені установку , все нове, ненарадуюсь

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я собі на нову машину теж якраз от позавчора поставив :)

все нове крім балона.

ще покищо триває режим самоадаптації, але теж вже другий день радію :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...