Portegue Опубліковано 5 Березня, 2013 в 14:59 #1 Опубліковано 5 Березня, 2013 в 14:59 Доброго дня, потрібна заміна або ремонт двигуна на автомобіль марки BMW 7 E32, зараз стоїть М60 V8 3.0 (в пріорітеті 3.0 3.5) хто що, може порадити, або до кого можна звернутись за консультаціею що до того, який двигун можливо поставити, і що, для цього потрібно.
Саня Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 23:27 #4 Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 23:27 Самий простий варіант - ставити такий самий двигун, як і стояв.Якщо ж хочеш інший мотор, то виникає чимало додаткових труднощів. Інший двигун може бути не сумісний з твоєю трансмісією, можливі проблеми з електронікою і т.п.
mister_lol Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 07:05 #5 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 07:05 Якщо хочеш авто залишити для себе то звичайно краще роби двигун. Купувати кота в мішку по моєму геть не варіант. Купив двигун, поставив, масло замінив і всі присадки і вийшли!
HelloBoy Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 07:13 #6 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 07:13 https://www.google.c...&output=classic це як добратись від Іміджа отут де виділено червоним прямокутником, находиться гараж одного мужичка якій завжди крутить БМВ.... правда в нього бачів тількі 3 серію... але попитка не питка! П.С. то не є реклама просто знімаю там недалеко гараж то він там завжди колупається... і іншим Бешкі ремонтує... його гараж на углу перед останній ряд...
Portegue Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 14:43 Автор #7 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 14:43 https://www.google.c...&output=classic це як добратись від Іміджа отут де виділено червоним прямокутником, находиться гараж одного мужичка якій завжди крутить БМВ.... правда в нього бачів тількі 3 серію... але попитка не питка! П.С. то не є реклама просто знімаю там недалеко гараж то він там завжди колупається... і іншим Бешкі ремонтує... його гараж на углу перед останній ряд... дякую, заїду спитаю шо да як.
Portegue Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:26 Автор #8 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:26 напишу популярно для тих хто пише всякій бред на рахунок, кота в мішку,(перше що мене буде цікавити, це компресія, вона мае бути у всіх циліндрах однакова 11, 12, 13) та присадок, ну і не бред про можливі проблеми з коробкою, електронікою і тд.значіть так, почну з далека, кузов у мене e32 це bmw7 1994p на даний момент у мене двигун m60B30 тобто 3 літри на 32 кузов ставились також B35, B40 РІЗНИЦЮ МІЖ НИМИ можна прочитати тут http://coupeobzor.ru...-motor-bmw-m60/. Що з мотором на даний момент, і чому я хочу його замінити? мотор проїхав вже ~300000 всеб нічого але на холостих обертах його підтрясуе, це в районі 500-600 обертів, 800-900 все працюе ідеально, але коли стоїш на світлофорі чі ще десь це просто нестерпно, мотор ніби підтраюе, перша причина це компресія, вона там скаче від 7 до 11. робити мотора скажим так шкура выченки не стоит проїде після ремонту він не багато, а потім все по новій. Це на рахунок м60 мотора, е також його преемники м62в40- в44 данний мотор е в наявності в дуже хорошому стані, але проблема в тому шо його ставили на е38 е39 тобто 7 та 5, кріплення у нах зовсім інші чім в мене, тому їх треба грамотно переварювати. ну і якшо я буду ставити двигун більшого обему звичайно я буду міняти і коробку, і мозгі, і всі остальні нюанси шо будуть випливати, так от мені якраз і потрібно взнати ці всі нюанси, що мені потрібно перероблювати на кузові, кріплення чі ще щось + електроніка і тд. А для цього потрібна людина, сервіс де займаюця заміною моторів.
Portegue Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:33 Автор #9 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:33 На "Сотку" їдь.якщо радите якогось майстра, або сервіс, то вказуйте адресу. Дякую
Skalyan Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:35 #10 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:35 А підкрутити холості оберти, щоб вони не були в межах 500-600 обертів не варіант??
Portegue Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:43 Автор #11 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:43 на інжекторі??? ай молодець мені більше всього подобаеця фраза *підкрутити* ніби це карб))) так і треба піднімати на 800-900 а це не зовсім добре, (це коли прошиваеш можна тількі зробити наскількі я знаю) таке можна робити тількі від біди, називаеця це ремонт за допомогою молотка і бутилкі пива. це те саме те що витягнути підсос на карбі і так і з ним їхати, цікаво якій буде при цьому расход?
SysR Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:50 #12 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:50 мені більше всього подобаеця фраза *підкрутити* ніби це карб)))Якщо не тямиш то не краще умнічай.В інжектора є комп який контролює роботу ДВС нормальні оберти на ХХ в районі 700-800. І само по собі зрозуміло що комп "адаптується" руками кудєсніків.ак і треба піднімати на 800-900 а це не зовсім добре, (це коли прошиваеш можна тількі зробити наскількі я знаю) таке можна робити тількі від біди, називаеця це ремонт за допомогою молотка і бутилкі пива. це те саме те що витягнути підсос на карбі і так і з ним їхати, цікаво якій буде при цьому расход?Мдя, чоловіче, перш ніж писати таке в темі, повчіть принципи роботи інжекторних двигунів.
Portegue Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:58 Автор #13 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:58 добре можливо я не розумію як працюють інжекторні двигуни, да мені впринцепі і пофіг.... суть не в тому, оберти мені компресію не збільшать, і взагалі я не питав як виправити тряску, я питав де, як і в кого замінити мотор!!
b0rg Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:58 #14 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:58 SysR , я вже вкотре прошу кинути пагубну манеру спілкування `не умнічай, сам дурак і а ти кто такой`
Portegue Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:59 Автор #15 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:59 і на майбутне, прошу говорити реальне рішення проблеми, або до кого за таким звернутись. (і тоді я не буду говорити того, в чему до кінця не впевнений)
Саня Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 16:00 #16 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 16:00 Portegue, ти також ай який молодець.Дійсно на E32 кузов ставилися мотори M60B30 та M60B40, а от двигун 3,5 л був іншої серії. Це була рядна шістка M30.Для початку я б радив розібратися зі своїм двигуном. 300 тис. доволі невеликий пробіг, а причини такого розбігу показів компресії по циліндрам можуть бути різні. Якщо блок алюсиловий, то варто зробити свого, якщо ж там нікасилове покриття, тоді дійсно вигідніше замінити двигун.
Portegue Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 16:12 Автор #17 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 16:12 на рахунок 3.5, згіден перепутав з м62, покриття в мене якраз то нікасиль я це вже давно взнавав, все через що двигун може трясти я вже перевірив, свечі, опори, коробка, та все інше.... робив повну діагностику, помилок в роботі двигуна немае....
Skalyan Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 16:15 #18 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 16:15 На скільки я знаю оберти інжекторного двигуна можна змінити без всяких прошивок регулюванням відкриття дросселя, що смокче повітря. Регулювання це здійснюється фіксацією в певне положення троса, який керується педаллю "газу", і думаю БМВ не виключення. Я не є спеціаліст по двигунах, можливо такий варіант не дуже добрий для інжектора, але спробував порадити. А витрата пального збільшиться лише на холостих обертах двигуна, на відміну від підсоса, який збільшує подачу пального в карбюраторних двигунах не залежно від кількості обертів.Такий варіант був запропонований, як тимчасове рішення, поки не буде усунута причина тряски, яка вже так дістала топікстартера.Ніби все сказав ... йду з теми
Portegue Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 16:22 Автор #19 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 16:22 хворобу треба лікувати а не заклеювати пластиром
nicolay Опубліковано 5 Листопада, 2013 в 23:49 #20 Опубліковано 5 Листопада, 2013 в 23:49 якщо ще невирішив проблему то можу порадити хорошого моториста мені він робив двигун на е39 роботою задоводений. наберай розкажу 0504384741
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.