uagav Опубліковано 24 Квітня, 2013 в 20:18 #151 Опубліковано 24 Квітня, 2013 в 20:18 Вакуум той самий - він ставився на москалі, зази та гази, уази. Постав пружинки, проїдься. Якщо щось буде не так, то спробуй поміняй їх місцями, якщо ж, звичайно, не видно яка куди, але там і так видно що одна з них м'якша.Відносно того що не заморочувались, то це факт. Але і на тазики теж ніхто не заморочується. Це, нажаль, лотерея.
Anatoliy313 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 11:01 #152 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 11:01 Ну от таке-ото. А можна більше фото по встановленню Вазовського карбюратора (мається на увазі з різних сторін чи багато робити доробок по фільтру і тросіку газулькі) В батька на Луазі к-133 (хочемо замінти але самої процедури небачили) від багатьох чув що можна поставити карб від жигуля і буде щасття Цікавлятьосновні нюанси по встановленню і якого краще ставити на волинянку 5-го чи8-го карба
uno55 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 17:20 #153 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 17:20 продам свого горбатого запорожця терміново у звязку з покупкою іншого авто.... віддаю за ті гроші, що купував - 1300 у.о. (не враховуючи того що в нього вклав не маленьку суму)... мо кого зацікавить - пишіть в приват!!!!!!!!! є деталі які ще не встановлені на авто за браком часу та ще 2 мішка запчастин..... машинку можна подивитись в мене дома або незабором буде кружляти по луцьку!!!!!!!! http://auto.ria.ua/a..._11012460.html- ссилка бо не грузить фото....
uagav Опубліковано 27 Квітня, 2013 в 07:46 #154 Опубліковано 27 Квітня, 2013 в 07:46 від багатьох чув що можна поставити карб від жигуля і буде щасття Цікавлятьосновні нюанси по встановленню і якого краще ставити на волинянку 5-го чи8-го карба В мене 83 стоїть, тільки на ЗАЗику. На ЛуАЗик ставити легше - місця повно. Є два варіанти встановлення - через паук під 4 шпильки та на рідний паук через перехідник. Почніть з цього. Тросик я обрізав 8й та прикрутив з'єднанням з електричної колодки (трубочка з болтиком) до рідного троса - "зробив на рідному тросі 8й кінцевик". З підсосм гірше - до цього часу ще не зробив. А карбюратор краще ставити 81. Фільтр від АЗЛК-2141. На ЛуАЗ встане повністю з усіма баняками. Але, скоріш за все, на ЛуАЗ запросто може стати і рідний жигулівський фільтр, але це якщо ставити на паук з 4ма шпильками.
slk35 Опубліковано 27 Квітня, 2013 в 08:26 #155 Опубліковано 27 Квітня, 2013 в 08:26 Думаю на Волинянку непогано піде карб. Озон 2105-20. В порівнянні з Солексами, Озони більш надійніші (набагато рідше прочищати продувати їх треба, перевірено на власному досвіді), простіші. Особисто я радив би Озон + вони дешевші.
uagav Опубліковано 21 Травня, 2013 в 16:22 #156 Опубліковано 21 Травня, 2013 в 16:22 Ukrainec, як там з БСЗ? Я собі вчора поставив, сьогодні дорегулював трошки. Трамблер взяв 5406.3706-05, він ніби ближче по характеристиках до нашого, катушка звичайна тазовська, комутатор 0729.3734. Спочатку заводилась невідомо як - як їх схочеться. Сьогодні ніби вернув трамблер в положення, що і вчора грався, але сьогодні робить. Теж зробив перше коло - різниці не побачив, але заводиться гірше. Можливо з карбюратором проблеми, в ньому вже дросельна заслонка підлагує, а на новий грошей поки немає. Далі буде видно.
Ukrainec Опубліковано 21 Травня, 2013 в 20:04 #157 Опубліковано 21 Травня, 2013 в 20:04 Ukrainec, як там з БСЗ? Я собі вчора поставив, сьогодні дорегулював трошки. Трамблер взяв 5406.3706-05, він ніби ближче по характеристиках до нашого, катушка звичайна тазовська, комутатор 0729.3734. Спочатку заводилась невідомо як - як їх схочеться. Сьогодні ніби вернув трамблер в положення, що і вчора грався, але сьогодні робить. Теж зробив перше коло - різниці не побачив, але заводиться гірше. Можливо з карбюратором проблеми, в ньому вже дросельна заслонка підлагує, а на новий грошей поки немає. Далі буде видно.Гуд! на низах тагне як "віл", що раніше не спостерігалося. Заводиться з "чверть" оберта.В мене лише проблема виникла через векумний регулятор старої конструкції, що йшов без підшипника, як дві накладні пластини. Почав заїдати через певний період. Зараз куплено вже звичайний, на підшипнику регулятор і буду його встановлювати.
uagav Опубліковано 23 Травня, 2013 в 17:03 #158 Опубліковано 23 Травня, 2013 в 17:03 Народ, хто міняв ущільнювачі на вікнах? Від якого "звєря" брали і чим склеювали? Від чого підходить на форточку?
Shklyodik Опубліковано 28 Травня, 2013 в 07:12 #159 Опубліковано 28 Травня, 2013 в 07:12 Є два чи три колісні диски (металеві) на ЗАЗ 968 б/у в хорошому стані, та скло задніх ліхтарів(нове, пара), можливо комусь потрібно, продам.
yura2281 Опубліковано 28 Травня, 2013 в 07:22 #160 Опубліковано 28 Травня, 2013 в 07:22 (Продолжение) - Блеать... отдашь за сколько? - За один день отдам ( протестируешь час, оформление час ) - Сумму скажи в цифрах - 2 - Что 2 ? - За 2 часа оформим - Да цена машины какая ?????????????? - А... так бы сразу и сказал, что цена, голову мне морочишь... но с ценой я пока не определился...
Voytik Опубліковано 28 Травня, 2013 в 23:08 Автор #161 Опубліковано 28 Травня, 2013 в 23:08 останнє речення досить типове на заз форумі в розділі Продаж особливо якщо "в машіну било нємєряно вложено!!!"
Voytik Опубліковано 12 Червня, 2013 в 19:14 Автор #162 Опубліковано 12 Червня, 2013 в 19:14 доречі. в липні черговий зазтусняк. хтось з лучан бажає приєднатися до глобального соціуму?в цьому році хозяєва зльоту львівьский клуб, з нагоди свого ювілею.як завжди Україна приймає гостей з інших країн, та українські клуби в тому ж числі звісно.на всяк випадок кину тут програму.ПРОГРАМА СВЯТКУВАННЯ 30-РІЧЧЯ АФК "ЗАЗ-Козак" ТА МЕГА-ЗЛЬОТУ19.07.2013 – п’ятниця (приїзд)11.00-19.00 - заїзд учасників, поселення;19.00-23.00 - привітальна вечірка - представлення клубів гостей, вечір знайомств (базовий табір «Верещиця»), все приносимо з собою.20.07.2013 - субота09.00 – сніданок;10.00 -11.00 – поїздка до Львова;11.00-12.00 - виставка машин на (пл. Ринок, пл. Міцкевича, вул. Валова, тощо…);12.00 -13.00 - екскурсія по місту для водіїв і штурманів (презент від «ЗАЗ-Козак»);13.00 - урочистості - привітання VIP-персон (мер, губернатор?) клубу з 30-річчям, - групове фото в костюмах епохи з вежі чи з вікна міської Ратуші всіх машин;13.00-14.00 - відвідування фотовиставки "Нам 30 років", автобазар;14.00-15.00 - обід (в подвір"ї «Музею ідей»), козаки – куліш;15.00-16.00 - медіа-презентація клубу, перегляд короткометражних відеофільмів «ЗАЗ-Козак»;17.00-18.00 - виступ групи "Коралі", навчання аутентичного українського танцю;18.00-19.00 – повернення до бази «Верещиця»;20.00- аж до рання - святкова вечеря (презент від «ЗАЗ-Козак»), концерт...21.07.2013 – неділя (від’їзд)10.00-13.00 – сніданок;13.00-15.00 - відпочинок, купання в озері, спілкування;15.00-15.30 - виїзд до Львова (формування колон: «На Карпати» , «На море», « в Німеччину, «До дому»);15.30-17.00 - проїзд центром міста, вільна або знову екскурсійна програма за інтересамиПримітка: в Програмі можливі незначні зміни
sergK Опубліковано 13 Червня, 2013 в 21:24 #163 Опубліковано 13 Червня, 2013 в 21:24 Подскажите де купить задние амортизаторы на 968. На базаре просят 160 грн, но при этом говоря что гавно полное. Мож аналог какой есть? мда. короче бачу що все туго.... щоб рідний добре чистив, він сам має бути чистим, і масло рідке, а не гудрон, і налите точно по рівню, а не аби скільки. гезелевский, мова йде про сам тільки фільтруючий елемент. коштує 100 грн. москвічовский десь 50 грн. картерні гази врізаються в патрубок, що йде від фільтра до карба. а не перед фільтром. Поставил себе такой (газель), ну явно не 100 грн.
Voytik Опубліковано 13 Червня, 2013 в 21:34 Автор #164 Опубліковано 13 Червня, 2013 в 21:34 від Таврії підходять.
uagav Опубліковано 28 Червня, 2013 в 10:02 #165 Опубліковано 28 Червня, 2013 в 10:02 Подскажите де купить задние амортизаторы на 968. На базаре просят 160 грн, но при этом говоря что гавно полное. Мож аналог какой есть?АГАТ-Спорт таврійські задні - саме воно! Сам на таких їзжу.Питання до тих хто ставив БСЗ. Хто пам'ятає в яку сторону відклоняються грузики в трамблері? Мудохаючись з БСЗ дійшов висновку що а ні волговський а ні москвичевський трамблер нам не підходить, т.я. він обертається не в ту сторону (волговський обертається в ту що треба, але його неправильно зробили/переробили на заводі). Система випередження запалювання не працює т.я. відцентровий регулятор не може викинути грузики в потрібному напрямку. Можливо хтось порівнював свій трамблер з рідним ЗАЗовським і грузики стоять в порібному напрямку?
Oli Опубліковано 28 Червня, 2013 в 10:30 #166 Опубліковано 28 Червня, 2013 в 10:30 хтось щось знає про запорожець купе на акумуляторах, який стоїть в політеху? коли він вже виїде?
slk35 Опубліковано 28 Червня, 2013 в 20:01 #167 Опубліковано 28 Червня, 2013 в 20:01 Я трохи знаю, опишу в декількох словах. Там в основі саморобна рама, на яку начепили вкорочений кузов запорожця. Підвіска також зібрана на елементах підвіски ЗАЗа, рульова рейка з Таврії. Взагалі, це має бути так званий "послідовний" гібрид. Тобто там є бенз. двигун зі скутера, який крутить генератора, той, в свою чергу, підзаряджає декілька акумуляторних батарей, які живлять силовий електродвигун, від якого авто і буде приводитись в рух. Вже скоро має виїхати...
olly_asd Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 13:48 #168 Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 13:48 Є в наявності запчастини до ЗАЗ як нові та Б/У, питання в ПП
olly_asd Опубліковано 6 Серпня, 2013 в 07:16 #169 Опубліковано 6 Серпня, 2013 в 07:16 Список запчастин на даний час:
TARAS96 Опубліковано 16 Серпня, 2013 в 18:07 #170 Опубліковано 16 Серпня, 2013 в 18:07 Привітайте мене! Тепер я власник 968М, Якщо не зберу, то будуть запчастини)
TARAS96 Опубліковано 18 Серпня, 2013 в 07:10 #171 Опубліковано 18 Серпня, 2013 в 07:10 А що він, в розібраному стані? ага Підкажіть, буль ласка, де можна знайти запорожця в якогось діда у Луцьку або поблизу міста, дуже потрібний донор і бажано в непоганому стані.
TARAS96 Опубліковано 16 Жовтня, 2013 в 16:14 #172 Опубліковано 16 Жовтня, 2013 в 16:14 Де можна купити?: 1 ГЦС 2 Латунні (якщо не помиляюсь ) трубки для гальм та зчеплення (швидше за все треба всі міняти, в якому вигляді вони продаються?) 3 Гальмівні циліндрики (в колеса, перед та зад)
Ukrainec Опубліковано 16 Жовтня, 2013 в 17:11 #173 Опубліковано 16 Жовтня, 2013 в 17:11 2 TARAS96 відчуваю що ти гемор купив, а не машину 2 All хто на якому бензині їздить? А то я якось відстав від життя - все лісапед та й лісапєд... пів року не викатував навіть Я вось востанє заправив 92м, то машина геть "захворіла", як не крутив запалювання: то в трубу "пердне", то не тягне як треба
TARAS96 Опубліковано 16 Жовтня, 2013 в 17:38 #174 Опубліковано 16 Жовтня, 2013 в 17:38 Так, саме гемор по ціні металолому. Там ще дно диряве, з проводкою наплутано.. То що краще продавати чи можна робити? Бо щось відчуваю, що він дорого мені обійдеться...
Ukrainec Опубліковано 16 Жовтня, 2013 в 17:45 #175 Опубліковано 16 Жовтня, 2013 в 17:45 ХЗ?ЗАЗ то така машина, яку треба ремонтавати самому, якщо відчуваєш, що осилиш - вперед, якщо ні то продавайСпробуй пошукати ціліший, якщо знайдеш - купуй, ні то ні.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.