Перейти до змісту

Вибір всесезонних шин


Ukrainec

Рекомендовані повідомлення

Краще розкажіть, власники всезезонки, як ви почуваєтесь сьогодні на дорозі.

Минулу зиму від'їздив на всесезонці. В цілому непогано... Але виникали проблеми біля світлофорів - важко було рушити з місця. Також важко (а часом і неможливо) виїхати з наїждженої колії в снігу - якщо колія досить глибока, то колеса, як їх не повертай, ніяк не хотіли виїжджати...

Цієї зими поставив зимову (Fulda Kristall Montero 3 ). Зовсім інша справа - пробуксовок майже немає, з найглибшої колії можу виїхати, гальмівний шлях коротший.

Але хочу застерегти водіїв, особливо тих, у кого ще недостатньо досвіду - зима це не літо! Навіть якщо у вас найкраща зимова гума, з шипами чи без них, зчеплення коліс з дорожним покриттям все одно буде набагато меншим, ніж на чистій сухій літній дорозі. Тому обережність і ще раз обережність! Не перевищуйте, а перед поворотами завчасно скидайте швидкість, різко не гальмуйте, дотримуйтесь безпечної дистанції і будьте максимально уважними!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 111
  • Створено
  • Остання відповідь
Вже писав в іншій темі, розподіл на літню і зимову - це ідея маркетологів. Як продати на одне авто два комплекти гуми? Відповідь - розділити на літо і зиму, а всесезонка таки була першою.
Колись люди жили у печерах і ходили в шкурах, але прийшли маркетологи і побудували теплий будинок і дали теплий одяг. Слава маркетологам.

Побудували будинок?

Я краще промовчу :dont: як будують в них, а як будують в нас. Я краще печеру "снєжкою" пофарбую, встановлю китайські бляшані двері і буду жить, ніж в їхній "канадській будці".

Ходили в шкурах?! Так і зараз це роблять і виявляється, що це престижно!

Я не оспорюю що топова зимова гума краще всесезонки, я лише веду мову про те, що якщо якщо їздити 300км/зиму то краще їхати в зимку зі швидкісттю 30-40-50км/год на всесезонній гумі ніж купувати два комплекти спеціалізованої!

А всесезонку на момент створення теми я хотів купити саме якісну, як тут кажуть ТОРову

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я краще промовчу як будують в них, а як будують в нас. Я краще печеру "снєжкою" пофарбую, встановлю китайські бляшані двері і буду жить, ніж в їхній "канадській будці".
Я до того що з часу винайдення всесезонної гуми вже пройшло багато часу і технології не стоять на місті.
Я не оспорюю що топова зимова гума краще всесезонки, я лише веду мову про те, що якщо якщо їздити 300км/зиму то краще їхати зі швидкісттю 30-40-50км/год на всесезонній гумі ніж купувати два комплекти спеціалізованої!
Водій 30и літнього корча навряд відчує переваги дорогої гуми (хоча "критичні" сантиметри інколи можуть вберегти водія від великих втрат). Це актуально автомобілям котрі можуть їздити більше 80и км/год ;).
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не оспорюю що топова зимова гума краще всесезонки, я лише веду мову про те, що якщо якщо їздити 300км/зиму то краще їхати зі швидкісттю 30-40-50км/год на всесезонній гумі ніж купувати два комплекти спеціалізованої!
Водій 30и літнього корча навряд відчує переваги дорогої гуми (хоча "критичні" сантиметри інколи можуть вберегти водія від великих втрат). Це актуально автомобілям котрі можуть їздити більше 80и км/год ;).

Ай да молодця, ай да підколов! :sm110:

Закікчилися аргументи по темі, переходим на критику авто? :smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ай да молодця, ай да підколов!

Закікчилися аргументи по темі, переходим на критику авто?

Кхм, я не в курсі яке в тебе авто.

Маю досвід водіння ВАЗ 21011 і точно можу сказати що від гуми там мало що залежить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спроба - досвідом не вважається!

Якщо їздив то мусиш знати різниця є, що взуєш нову, а що "лису" в зимку помітиш відразу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спроба - досвідом не вважається!
Не спроба, а досвід.
Якщо їздив то мусиш знати різниця є, що взуєш нову, а що "лису" в зимку помітиш відразу.
Ні на лисій я ще не їздив, і навряд коли буду. Авто і здоров'я варті більшого як комплект гуми.

З.І. Але до чого тут лиса гума, ми говоримо про всесезонку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То вже переливання з пустого в порожнє) Краще розкажіть, власники всезезонки, як ви почуваєтесь сьогодні на дорозі.

Так само як і вчора і позавчора - досить впевнено на 60 км/год. (Continental CT21 )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спроба - досвідом не вважається!
Не спроба, а досвід.
Якщо їздив то мусиш знати різниця є, що взуєш нову, а що "лису" в зимку помітиш відразу.
Ні на лисій я ще не їздив, і навряд коли буду. Авто і здоров'я варті більшого як комплект гуми.

З.І. Але до чого тут лиса гума, ми говоримо про всесезонку.

Так само як і авто, це в нашому випадку змінна величина/фактор.

Нам важко визначити в якому стані було те авто на якому ви здобували "безцінний" досвід, яким водієм являєтесь, яке у вас відношення до того чи іншого авто. Тому це до уваги давай не будемо брати і обговорювати справу по темі. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Водій 30и літнього корча навряд відчує переваги дорогої гуми

Цікаво, чому це на старих машинах переваги кращої гуми не відчуваються? Тому що там абс не має?

Ось тут видно, що джип з труднощами зупинився, коли я став без особливих проблем і ще з запасом. При цьому, швидкості руху були приблизно однакові і я почав гальмувати пізніше джипа. Потім я трохи вперед тронувся, це тому що ззаду Кангу також не міг вчасно зупинитись і щоб ми не "поцілувались" я проїхав трохи вперед.

Я думаю, що діло в абс, яке на ожеледиці збільшує гальмівний шлях.

З.І. стоять у мене середні по ціна/якість зимові нешиповані шини.

З.І.І. Цією зимою їздив пару днів на Канго з абс на зим гумі, і чесно кажучи, суб"єктивно канго гірше гальмувала ніж жигуль (по величині гальм. шляху), проте залишалась керованої під час юзу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Водій 30и літнього корча навряд відчує переваги дорогої гуми

Цікаво, чому це на старих машинах переваги кращої гуми не відчуваються?

Не реагуй! ;) Це був "ПУК" в повітря через юнацьку нестриманість, яка була викликана відсутністтю аргументів :)

Цікаво, чому це на старих машинах переваги кращої гуми не відчуваються? Тому що там абс не має?

Ось тут видно, що джип з труднощами зупинився, коли я став без особливих проблем і ще з запасом. При цьому, швидкості руху були приблизно однакові і я почав гальмувати пізніше джипа. Потім я трохи вперед тронувся, це тому що ззаду Кангу також не міг вчасно зупинитись і щоб ми не "поцілувались" я проїхав трохи вперед.

Я думаю, що діло в абс, яке на ожеледиці збільшує гальмівний шлях.

З.І. стоять у мене середні по ціна/якість зимові нешиповані шини.

З.І.І. Цією зимою їздив пару днів на Канго з абс на зим гумі, і чесно кажучи, суб"єктивно канго гірше гальмувала ніж жигуль (по величині гальм. шляху), проте залишалась керованої під час юзу.

На мою думку в усіх трьох описаних варіантах (включаючи джіпа на відео) ключову роль зіграли маса кожного авто, центр ваги, яка гума встановлена (зокрема "катки" джіпа), в меншій мірі різна ведуча вісь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все пізнається у порівнянні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...