Перейти до змісту

Погано нагрівається салон Opel Vivaro


DMK

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Прийшла зима, і в салоні прохолодненько. Хотілось би почути власників цих авто - як у них ситуація? В теплу пору року - двигун прогрівався до 4х поділок швидко. А зараз - прогрівається до 2х, трохи поїздиш - ніби до 4х доходить і через пару метрів - знову спадає до 2х. І повітря йде не таке то й тепле. Бачив на новіших іномарках - передбачена передня панелька, яка чепляється на решітку радіатора, для швидшого нагрівання мотору. Чув що ставлять автономне опалення вебасто, але й коштує воно огого.

Опубліковано

Як варіант, може бути термостат - зарано відкривається на велике коло або не тримає (тобто не повністю перекриває велике коло коли двигун холодний).

І ще про картонки на радіатор, по ідеї якщо с-ма охолодження справна, то все повинно прогріватись нормально і без картонок, так як термостат відкривається на велике коло при 80...90 градусах, тобто поки температура антифриза не дійшла до такої, то в радіатор охолоджуюча рідина поступати не повинна (тоді який смисл його закривати?). Наприклад, я на жигулю класиці зимою радіатор нічим не закриваю і температура двигуна завжди в районі 85 градусів, і салон можу прогріти до 30-32 градусів без проблем.

Хоча, дизеля важче зимою прогріти..

Опубліковано

Ще добавлю, думаю у Віваро є режим рециркуляції (пічка бере повітря з салона, а не ззовні, підігріває і знову в салон). Якщо не вмикав його, то попробуй, так повинно бути тепліше, але може запотівати скло.

Опубліковано

Є кнопафка? на якій зображений автомобіль з закрученою стрілкою. Як я зрозумів - це саме те, про що ви говорите. За термостат незнаю, можливо дійсно не правильно працює

Опубліковано

була в знайомого така, найбільш проблемною машиною виявилася, а ще бачив коли біля тамтаму колесо задне у віварика заклинило чи то замерзло і він його сунув ну то просто сміх, одне що подобається ну то салон!

Опубліковано

в цих автомобілях є"мокрі"свічки накалу,які підігрівають тосол.якщо вони не робочі,будуть проблеми з обігрівом салону

Опубліковано

Прийшла зима, і в салоні прохолодненько. Хотілось би почути власників цих авто - як у них ситуація? В теплу пору року - двигун прогрівався до 4х поділок швидко. А зараз - прогрівається до 2х, трохи поїздиш - ніби до 4х доходить і через пару метрів - знову спадає до 2х. І повітря йде не таке то й тепле. Бачив на новіших іномарках - передбачена передня панелька, яка чепляється на решітку радіатора, для швидшого нагрівання мотору. Чув що ставлять автономне опалення вебасто, але й коштує воно огого.

У більшості моделей віваро під капотом зі сторони водія на патрубку радіатора стоять 4 свічки попереднього нагріву радіатора пічки, вони відповідають за нагрів салону. Якщо вони не справні, то салон буде грітись дуууууже довго.

Опубліковано

Так, про це теж чув, і вони знаходяться прямо зверху. Можливо заїхати їх перевірити

Опубліковано

Є кнопафка? на якій зображений автомобіль з закрученою стрілкою. Як я зрозумів - це саме те, про що ви говорите. За термостат незнаю, можливо дійсно не правильно працює

Так, це вона і є.

Термостат можна і самому провірити. Потрібно на холодну завести двигун і прогрівати його слідкуючи за температурою нижнього шланга, який іде від радіатора. При справному термостаті, цей шланг має бути холодним аж поки двигун не нагріється до приблизно 80-85 градусів. Потім термостат має відкритися на велике коле, через радіатор піде гарячий антифриз і нижній шланг різко нагріється. Це при справному термостаті.

Якщо ж цей шланг починає теплішати коли ще температура десь біля 50-60 градусів, то термостат однозначно під заміну.

Але є одне але, взимку дизель стоячи на місці ну дуже важко прогріти до робочої температури навіть при справному термостаті.

Опубліковано

Суть у тому, що тут не пише, яка температура. Там є 9 поділок на дисплеї. В теплу пору року - двигун прогрівається до 4х поділок дуже швидко. А зараз - майже весь час - 2 поділки, скільки б я не їздив. Буває з'являється 4, але через декілька км - вони знову пропадають. Можливо що зараз така їзда - 1,2 передача.

Опубліковано

Як правило, перші поділки - це 50, 60градусів, середина шкали - 90 градусів, кінець - 110...120

Опубліковано

Незнаю, сьогодні був на шроті, питав за термостат - 120 грн. В чому ще може бути проблема паганого нагріву двигуна? Пів дня сьогодні катався - тримається на 2х поділках і все.

Опубліковано

Прийшла зима, і в салоні прохолодненько. Хотілось би почути власників цих авто - як у них ситуація? В теплу пору року - двигун прогрівався до 4х поділок швидко. А зараз - прогрівається до 2х, трохи поїздиш - ніби до 4х доходить і через пару метрів - знову спадає до 2х. І повітря йде не таке то й тепле. Бачив на новіших іномарках - передбачена передня панелька, яка чепляється на решітку радіатора, для швидшого нагрівання мотору. Чув що ставлять автономне опалення вебасто, але й коштує воно огого.

Треба реревірити роботу системи охолодження ,Просто є декілька причин,термостат може не працювати добре,рівень рідини охолодження низький,мотор який нагрівається має таку схему працювати по малому колу і тримати тимпературу для доброї роботи тоді буде добре гріти пічка ,якщо термостат в цьому моменті закритий повністю.Це можна визначити самому .Краще заїхати на 5 хвилин до майстра і відразу вам визначать це не є складно без жодних моментів мех втручання.

Опубліковано

в мене кенго

ті ж самі 2 поділки, вже другу зиму, при такому морозі це нормально

салон гріється пречудово, ніде ніяких картонок чи тряпок

в знайомого берлінго, то при -20 взагалі не міг нагріти, але машина їхала нормально, салон грівся, просто індикації не було

не панікуй

Опубліковано

Прийшла зима, і в салоні прохолодненько. Хотілось би почути власників цих авто - як у них ситуація? В теплу пору року - двигун прогрівався до 4х поділок швидко. А зараз - прогрівається до 2х, трохи поїздиш - ніби до 4х доходить і через пару метрів - знову спадає до 2х. І повітря йде не таке то й тепле. Бачив на новіших іномарках - передбачена передня панелька, яка чепляється на решітку радіатора, для швидшого нагрівання мотору. Чув що ставлять автономне опалення вебасто, але й коштує воно огого.

Треба реревірити роботу системи охолодження ,Просто є декілька причин,термостат може не працювати добре,рівень рідини охолодження низький,мотор який нагрівається має таку схему працювати по малому колу і тримати тимпературу для доброї роботи тоді буде добре гріти пічка ,якщо термостат в цьому моменті закритий повністю.Це можна визначити самому .Краще заїхати на 5 хвилин до майстра і відразу вам визначать це не є складно без жодних моментів мех втручання.

До кого можна заїхати з цим питанням - не підскажете?

Опубліковано

Прийшла зима, і в салоні прохолодненько. Хотілось би почути власників цих авто - як у них ситуація? В теплу пору року - двигун прогрівався до 4х поділок швидко. А зараз - прогрівається до 2х, трохи поїздиш - ніби до 4х доходить і через пару метрів - знову спадає до 2х. І повітря йде не таке то й тепле. Бачив на новіших іномарках - передбачена передня панелька, яка чепляється на решітку радіатора, для швидшого нагрівання мотору. Чув що ставлять автономне опалення вебасто, але й коштує воно огого.

Треба реревірити роботу системи охолодження ,Просто є декілька причин,термостат може не працювати добре,рівень рідини охолодження низький,мотор який нагрівається має таку схему працювати по малому колу і тримати тимпературу для доброї роботи тоді буде добре гріти пічка ,якщо термостат в цьому моменті закритий повністю.Це можна визначити самому .Краще заїхати на 5 хвилин до майстра і відразу вам визначать це не є складно без жодних моментів мех втручання.

До кого можна заїхати з цим питанням - не підскажете?

тел 0977212839 Віктор

Опубліковано

Так, це вона і є.

Термостат можна і самому провірити. Потрібно на холодну завести двигун і прогрівати його слідкуючи за температурою нижнього шланга, який іде від радіатора. При справному термостаті, цей шланг має бути холодним аж поки двигун не нагріється до приблизно 80-85 градусів. Потім термостат має відкритися на велике коле, через радіатор піде гарячий антифриз і нижній шланг різко нагріється.

Воно то так, але нагріти дизель на ХХ при мінусовій темературі повітря досить проблематично. Мій годину тарабанив на ХХ при -5 морозу і нагрівся лише до 60 градусів. В русі нагрівається до робочої температури за пару хвилин. Пічка гріє добре.

З Vivaro бувають проблеми через те, що пічка розрахована на вантажіку. Потім її переробили в пасажира, на обігрів такого об'єму стандартної пічки не вистачає, а додаткову ніхто не встановлював, повітропроводів не прокладав.

Опубліковано

Хто знає де можна перевірити термостат на його ісправніть? В тому то й справа, в русі буває появляється 4 поділки, але через пару км знову пропадають чомусь

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...