-
Постів
116 -
Зареєстровано
-
Відвідування
-
-
-
-
-
-
Велосипед - транспортний засіб, якщо сталось ДТП, то велосипедист "під мухою" нічим не відрізняється від водія авто і має відповідати за тими самими правилами. Все правильно,це є транспортний засіб і відповідає на рівні з водієм автомобіля.Ще бачив таку картину-велосипедист їде по пішохідному переходу і думає,що його мають пропустити .Ні,візми в руки велосипед-тоді ти пішохід. колись один раз чуть не наїхав на такого "гаврика"... його швидкість більша від пішохода, тому зорієнтуватись як він себе поведе - досить тяжко... на перший раз - сам злякався сильно, але наступного разу - буду бити морду...
-
Barbarun,ты хочешь сказать что твой пример з пилотами Ф1 ето правильный пример к вопросу топикстартера?пилот Ф1 и простой водитель ето в корне разные вещи.у них общего даже асфальта нету. про твою адекватность никто слова не говорил.мне 37 и хамить тебе я не собирался.цитату я привел к вопросу как ето понять "адекватный" потому что общаясь с молодым поколением вижу что разные у нас понимания етого слова. з фрази "як на мене вік - не важливий для спілкування з людиною... приклад: дехто говорить, що водії досвідчені стають з віком - можливо, не сперечаюсь... але цьогорічному чемпіону Формули-1 всього навсього 23 роки... таких прикладів можна знайти багато... " Ви взяли виключно асфальт... при цьому засумнівавшись в моїй адекватності назвавши школярем.. після цього написали що головне - це повага, хоча ложили на неї з великої гірки спираючись виключно на свою думку... цим самим собі суперечите.. не можете спілкуватись з молодими - не спілкуйтесь, мені здається вони переживуть..
-
ето адекватный пример?как вы думаете?как по мне ето написал школьник. (Barbarun,ничего личного) да полюбому возраст имеет огромное значения в общении.от етого зависит стиль самого разговора.а вот уважение к собеседнику-ето совсем другое,здесь возраст не критерий мені 30 років, і те що я не "школьнік" - це факт... я веду до того, що якщо старий - це не факт що цікавий ( в т.ч. і співрозмовник), і навпаки буває... а тепер особисте: стосовно поваги - як Ви думаєте, Ви її маєте? не знаючи людини - починати писати про її адекватність... в мому розумінні, це звичайне "хамство"...
-
-
Таке враження що ви працюєте в Приваті. Але будьте об'єктивними, що ця теме не створилася би, якби деякі працівники Привата не казали "ми обслуговуємо тільки клієнтів ПРИВАТА". Стосовно вартості послуг - вони дійсно одні із НАЙДОРОЖЧИХ, але слід зазначити що й одні із самих ДОСТУПНІШИХ (і не треба вішати лапшу, що від тверезості людини - змінюються тарифи обслуговування кредитки).
-
взагалі то банки повині брати будь-які платежі і це не залежить чи ти є клієнтом чи не є, от розмір комісійної винагороди може змінюватись згідно тарифів.. мабуть в даному випадку треба було просто підійти до керівника відділення і повідомити про цей випадок... якщо не дійде нормально - скаргу в Нацбанк, хай розбираються... по закону вони не мають права не брати платежі і це регулює саме Нацбанк. те що Ви смску скинете чи позвоните на гарячу лінію - скоріше за все нічого не дасть.
-
користуюсь Білайном 3 місяці 100Мб/с, за цей час 2 рази пропадав інтернет, але за півдня піднімали - казали, що перегружали дистанційно свіч... але останім часом помітив, що в вечірній час швидкість суттєво падає (тільки що заміряв ping-90ms download-5Mb/s, upload-15Mb/s), і якщо чесно це мені перестає подобатись... якщо будуть продовжувати в тому ж дусі - місяць-два подивлюсь і буду шукати щось інше... зміна менеджменту - не повина так впливати на стабільність роботи.
-