uagav
Учасники-
Постів
288 -
Зареєстровано
-
Відвідування
Репутація
8 БайдужийВідвідувачі профілю
Блок останніх користувачів вимкнено та не відображається іншим користувачам.
-
-
Дивна, не дивна, а заробіток регулярний. Я вже вище писав як поспілкувався з техпідтримкою, так що Ви, будучи навіть вискокласним спеціалістом з усім витікаючим не зможете довести що проблеми в них. Що заважає обмежити швидкість, змінити інші налаштування на порту? Перед приходом в двері "хлопчик" з'єднається з мобілки з комутатором, змінить налаштування і в двері, до конектора з своїм ноутом - "От, лінія працює чудово! О, і в Вас вже працює, мабуть Ваш порт окислився, треба було пару раз конектор висунути-всунути". Це як мінімум. Я так зрозумів що кабель від їх порта до мого теж мої проблеми, хоча раніше підтримка була до мого порта, включаючи кабель (те що вони його погано закріпили, це їх проблеми).
-
Добре що ви можете дозвонитися. Останні спроби в мене не вдалися. Я постійно скандалю з ними бо якість лінії, хоча б до стану Аірбайтса, так і не довели. Коли іде до підключення оператора, то вибиває. Проте є можливість спілкуватися через клуб де і можна залишити заявку. В мене є запасна лінія - Укртелеком, а от в кого немає, то як залишити заявку? Да, якщо ви телефонуєте до волі вперше і Вас просять для зручності ввести номер договору, не робіть цього, бо більше не дозвонетеся. Я спочатку звонив з одного номера, дозванювався, після того як ввів номер договору, з цього номера дозвонитися не можу, спробував з іншого, після того як ввів номер договора - обрізало. Майте на увазі.
-
Цікава доволі фірма "Воля". Звонить сьогодні "товариш" від Волі і каже "Доброго дня, це від Волі, ви подавали заявку про проблеми з інтернетом". Питаю, коли. "Можливо ви відповідали на питання анкети про якість інтернета..." . Справа в тому що дійсно, колись я поставив нижче середнього бал за якість, але ж вже скільки часу минуло. А от сьогодні вночі об 00:08 в черговий раз інтернет пропав і я їх згадував не злим тихим словом. І раптом передзвонили. Розповів "товаришу" про проблеми, якраз що вночі інтернет пропадав, про те що індикатор крутиться на деяких сайтах при повністю завантаженій сторінці і про те що швидкість вивантаження дуже низька (до "глобального" пропадання інтернету була 10/3, після дзвінка 5/5 МБ/сек, на час написання /3,56 МБ/сек при тому що має бути 12/12, файл на гуглообмінник залити неможливо, мабуть там сервера дохлі стоять, як я зрозумів після дзвінка). І знову почали про SpeedTest. Так, швидкість 94/96 Мбіт/сек, зараз навіть 94,82/97,96 Мбіт/сек. Кажу людині що 2ip та SpeedTest показують різну швидкість при тому що при Укртелекомі показники однакові. Чому? "SpeedTest - це глобальна міжнародна система визначення швидкості, яка дає правильний незалежний показник..." - каже. А я питаю, чи знає він по якому принципу визначає швидкість SpeedTest. Яка ви думаєте була відповідь? "Ні"! І це мені людина розказує що SpeedTest наше все, що він надає найточніші результати, навіть точніші ніж іде реальна передача файла від одного ненавантаженого ПК до іншого ненавантаженого ПК. Як таке може бути? Всім розповідати "казки" і навіть не прочитати хоча б в тому самому інтернеті як відбувається тестування швидкості... Коротче, сказав що й кажу завжди, як тільки буде доступний якісний провайдер, то тікаю без обдумань, проте якщо зможуть зробити якісний канал, то залишуся з ними. P.s.: Ну от де людська логіка? Якщо маєте дістаючого клієнта, то невже не можна зробити виключення щоб позбутися тих неприємностей та налагодити нормальний канал, навіть шляхом усунення всіх обмежень, тим більше що мій трафік можуть передивитися, можуть глянути по логах що де й коли. Боїтеся що напишу що можуть зробити нормально, то можна й домовитися щоб не писав, просто домовитися, без зайвих умов. Нема спеціалістів? Ну один точно є, бо спілкувався з дівчиною з самого початку, а може й та звільнилася. От все аби як, проте задовбали вже зі своїми акціями на телебачення. Яке може бути телебачення, якщо вони інтернет нормальний зробити не можуть. Так, я розумію що для тих хто "клюне" піде обов'язкове підняття тарифів, а бабло треба грести. Якщо ціни піднімуть, то ще більш послаблять павутинки які тримають з ними. P/p.s.: Дозвонитися до них вже неможливо, принаймні якщо вони знають хто і звідки звонить - перевірено. Коли нещодавно пропав інет і треба було дізнатися коли з'явиться, то я дозвонитися не зміг, спробував різні варіанти через їх меню - викидає. Так, дуже багато дзвонять, всім розповідати, де ж вистачить, на форумі написано... А як я можу зайти на форум якщо інета нема? Опс. Я можу, в мене Укртелеком є ще, а от як іншим бути? Сервіс, клмнйпрст!
-
kyivstar, правильно, обладнання немає. А коли ви починали розводити інтернет, то обладнання вже було у будинках, так? Скільки вже раз дзвонив, але відповідь одна й та сама - немає можливості бо нема обладнання. Я так зрозумів що мені зараз терміново треба добудувати 4 поверхи щоб теоретично така можливість з'явилася, бо ви ж тільки у 9-поверхівках проводите. А 5-поверхівки чим завинили? Центр міста... Укртелеком теж не має бажання нові технології випробовувати на мешканцях 5-поверхівок і оптику веде тільки в новобудови. Класні бізнесмени - бачуть що попит є, Волю люди не хочуть й близько бачити, здається скоріше пропонуй свої послуги й коси бабло, а ні! Доречі, інтернета станом на 18:20 вчора ще так і не було, тому добре що маю Укртелеком як запасний варіант. Перевірив о 19:00 і переключився, але протягом вечора інтернет пропадав ненадовго ще 3 рази.
-
Станом на 13:30 швидкість закачки/відправки файла 7/4 Мб/сек. Зранку не міряв, але сторінки набагато шустріше відкривались ніж вчора. Тобто це не залежить від мого роутера, ПК, програмного забезпечення, так само як і на іншій стороні, згідно логіки, саме те що втирає служба підтримки. Залишається кусочок "кабеля" між клієнтами, а це вже проблеми провайдера. Тобто якщо speedtest показує нормальну швидкість, а інтернет тупить, то ріжуть вони трафік програмно або обладнання не витягує навантаження. Але ж і це не проблеми клієнта. От покази speedtest (94/95) та 2ip (69/58) суттєво відрізняються, мабуть тому що на speedtest (і на сервера з перевірки) в Волі програмно виставлений пріоритет. Висновок один: показник SpeedTest використовувати не можна - брехня. Доречі, в Укртелекома показники співпадають. Так само показники теста швидкості інтернета 2ip відповідають наміряним мною при відправці файла.
-
(Додатково) Підключив Укртелеком на WAN: сторінки відкриваються швидко, вайбер не рве, на мобілці (WiFi) в додатку Аліекспрес стало видно зображення товарів в корзіні (при Волі не видно), тобто нормальна робота, враховуючи навіть що швидкість 16,29/1,86 Mbps. Файли на Укртелекомі краще взагалі не закачувати і не відправляти (250/150 кб/с). При ввімкнутому ВПН в Яндекс браузері при відкритті будь-якої пошукової системи сторінка завантажується до 3-5 секунд і це при тому що зверху видно індикатор завантаження - жовту полоску, яка зникає після завантаження. При підключенні до Волі сторінка грузиться до 10-15 секунд і полоска застигає на середині, при завантаженні більшості сайтів в Firefox без ВПН індикатор завантаження може по пів дня крутитись, якщо взагалі не до закриття сторінки. От якими мають бути показники якості інтернета щоб довести що не все гаразд?
-
Дістали вже остаточно! Швидкість speedtest 95/96 Mbps. Ніби класно. Сторінки ледь-ледь вікриваються, вайбер рве постійно, навіть голос, не кажучи про відео. Якщо на ютубі щось довге, то до кінця не додивишся, треба перезавантажити роутер. Поміняв маршрутизатор (взяв спробувати), змінив ще на інший - результат аналогічний. Єдині плюси в інших роутерах, так це наявність 5GHz. Дзвонив не один раз в службу підтримки - безрезультатно. Кажуть що вони орієнтуються тільки на показники SpeedTest і в мене вони більш ніж хороші. А те що файл передаю з свого ПК на сервер і навпаки в інший кінець міста, теж абоненту Волі, з швидкістю 2,3/2,2 Мб/сек, то це не показник. Взагалі то це в одному місті, лише пару комутаторів відстані то, воно літати повинно. Місяць тому передавалося зі швидкістю 8/10 Мб/сек після заміни комутатора в мене на горищі після грози. Навіть при 75% від 100Mbps повинно бути 7,5/7,5 Мб/сек. І вони кажуть що в мене все нормально. А до того заявили що в мене все нормально тому що інші мешканці мого будинку не скаржилися на поганий інтернет. От вам і техпідтримка. Раз їм абоненти не потрібні, то тепер вже серйозно задумався чи спробувати luxlink, який вже є в підїзді чи залишати заявку і чекати дива від київстару, аналогічно датагруп.
-
Как искать? Как и по телефону ищут. Попросить абонента вырубить комп, роутер, вынуть кабель. А такие заявки чего принимают? В первую очередь должно быть устранение проблем "на линии", а дальше если есть свободные руки (головы), тогда вперед. А ведь именно эти заявки скорее всего приоритетные, т.к. там денежка пахнет? А вот с другой стороны, а почему мастеру, если впервые подошел к коммутатору не прозвонить клиентов и не подписать порты? Да, убьете лишние пол часа, зато потом сколько сэкономите.
-
От і я про те ж саме. Такого ще ніколи не було, Укртелеком, так, той самий Укртелеком і то на наступний день відсилав, ну максимум два. З нетерпінням чекаю завтрашнього дня (вечора, ночі?). А якого йому там робити? Він думає? Взагалі то є тариф і він повинен знати куди йде. Звичайно, наслідки погоди ніхто не відміняв, в голові теж. Але мусить же бути і щось адекватне. Спец повинен прийти до комутатора, попередити телефоном клієнта що він працює, кабель з порта вийняти, підключитися, протестувати. Якщо все Ок, то тоді прийти до квартири і протестувати те саме на вході. Хоча вони дійсно завжди з заднього проходу починають. От і побачимо кого пришлють - сантехніка чи електрика :).
-
Та сама картина. Дзвонили по вайберу, говорити неможливо. Переключився на мобілі на 3G - красота. Казали спробувати роутер, спробував мікротік нульовий - аналогічно. Ну можливо картина така після грози, але ж ютуб тупить вже другий місяць. А от в центрі вибір не такий великий. Візор чи Укртелеком з АДСЛем?
-
В законодавчій площині. Є такий Закон про захист справ споживачів. Так от записуєте ефір з датою та часом показу, звертаєтеся до центрального офісу Київстару спочатку для вияснення технічної можливості і отримуєте стверджну інформацію з фіксацією будь-яким чином, або папір, або відео щодо її наявності. Після того в разі відмови підключення згідно рекламою заявляєте в службу захисту справ споживачів і вимагаєте виконання зобов'язань вказаних в рекламі. Бажано щоб Ви були не один такий. Це по Закону. Насправді ж ... кожен кудись пошле.
-
Ще десь в середині червня довелося дзвонити, але була переадресація з номера Аірбайтса, наскільки я зрозумів, вже на Волю. Був дуже здивований спілкуванням з дівчиною на тому кінці дроту. Жодного зайвого питання, розуміння з пів слова. За 5 хвилин проблема була вирішена, хороший настрій і реально шок від спілкування тому що за все життя такий сервіс був вперше. А от коли дзвонив не так давно відносно вирішення питання зарахування грошиків, то не те що толковим, а й персоналом назвати те що було язик не повертається. А киньте сюди, будь ласка, номер по якому цей реально толковий персонал можна знайти, бо хто його знає як і куди коли потрапиш.
-
Сьогодні пару раз рвало сам інтернет. Роутер не вис, показувало що інтернет є, проте скайп і вайбер не працювали, деякі сайти навіть відкликалися при тому. Воля щось накрутила з ДНС сервером, це без варіантів, дуже часто видає помилку ДНС сервера. Можливо ще десь є проблеми. От зараз взяв Мікротіка новенького на пару днів спробувати щоб впевнитися що не в роутері справа, як тут радили.
-
Не шукайте проблеми в роутерах. Проблема в ДНС сервері провайдера і в системі реєстрації. Таке враження що втрачається авторизація, а після перезавантаження роутера вона відповідно з'являється знову. Не ми повинні роутери перепрошивати, а провайдер повинен забезпечити повну сумісність. В кінці кінців це ж не спецзв'язок.