
Savoy
Учасники-
Постів
598 -
Зареєстровано
-
Відвідування
-
-
-
-
-
телефонував ... вони ні слухом - ні духом...типу "залишайте заявку... наша підтримка.. ла.ла.ла... " P/S. одне незрозуміло... невже неробоча сота , яка не " індентефікується" на центральному пульті нікого не хвилює (((((( ... ? або пошкодження заліза дуже значні ... або банально втрачене живлення БС!
-
-
-
...в мене також була така проблема...довго вмовляв "живого оператора" МТС відключити послугу... реакції нуль... кажуть що ці настройки всі користувачі отримують автоматично... вирішив шляхом відключення всіх сервісів які "ломляться" в net з iPhone ... тепер інтернет на смарті тільки з Wi-Fi P.S в налаштуванні точки доступу прописав якийсь дикий "брЄд" типу ..."рррр", "ЦЦЦ", і тому подібне,,,,
-
-
-
-