Перейти до змісту

Vaska

Учасники
  • Постів

    403
  • Зареєстровано

  • Відвідування

Репутація

-1 недобрий

Відвідувачі профілю

6 914 перегляду профілю
  • zema

  1. Вибачай, але я читаю текст, а не чужі думки. А в твоєму пості чорним по білому 3,2 Мбит/с Ну перепутав.
  2. Сенс в тому що в мене качало не 3,2 Мбайта як і повинно бути по моєму тарифу, а 6,0 Мбайта. Но це було тільки один раз вечором
  3. Маразм крепчал... Навіть на скріншоті видно, що швидкість становить 6МБ/с, а якщо ще врахувати те, що при перекладі uTorrent якийсь бовдур замість великої букви "Б" поставив маленьку "б", то це взагалі буде майже 50Мбіт/с Учите матчасть... І взагалі, чомусь нікого не дивує, що розмір файлу вказується в Гб - то ж не гігабіти, бляха-муха. Зате всі юзери починають кричати, де ж та швидкість. Як у тому анекдоті, про "пііііііво", - повбивав би Я все вірно написав. І не потрібно мені забивати мізки: Б - велика, б - маленька.
  4. А я зі стільчика впав коли побачив яка в мене була швидкість скачування. Це при моїх 25 Мбит/с. Тобто швидкість скачування в мене не була ніколи більшою за 3,2 Мбит/с.
  5. Вчора написав лист-скаргу і буквально через 15 хв передзвонили. Сказали що проблеми з обладнанням і все вирішать сьогодні. Зараз все літає! Тех підтримка
  6. Обіцяли зробити інтернет в понеділок чи вівторок до 17:00. Результату ніякого!
  7. Доки я завантажив форум думав що засну, але мусив поділитись швидкістю свого "супер швидкісного" інетернету Ethernet.
  8. не мбит/с, а мбайт/с. ти ж переводиш з біт в байти. Ну трішки переплутав з мбит на мбайт.
  9. А раніше який інтернет був? Попробуй на берлозі торентом щось покачати, яка швидкість? Швидкість ділиться на 8, тобто 25 мбит/с поділити на 8 і виходить что швидкість закачки з торентів буде не більше 3,2 мбит/с. Просто в самого така швидкість.
  10. Було б добре як би і всім таке влаштували, але здається що це потрібно кожному писати такі скарги щоб був результат.
  11. Спеціально на такі випадки і не відключав київстар. Лежав кабель без діла приблизно три місяці, а в цього місяця дуже став у нагоді, навіть вже декілька разів. Та справа не у тому. Просто коли дзвониш у підтримку ДГ і кажеш, що не працює інет, а у відповідь чуєш, що вам передзвонять спеціалісти протягом години і немає ні дзвінка, ні самого інтернету протягом дня, то починаєш сумніватись чи взагалі є там спеціалісти. Чи можливо вони такі зайняті, що важко було передзвонити і сказати, що інета сьогодні, завтра і т.д. не буде? Мені теж так казали що перезвонять спеціалісти, але не звонили ніразу, інтернет відновлювали і без дзвінків до мене. Вони звонять лише в тих випадках коли проблема у вас, а не з їхнім обладнанням. Я думаю що так і повинно бути, навіщо дарма турбувати клієнта.
  12. Не думаю що в когось є бажання тратити свої кошти на суд, якщо можна просто поміняти провайдера. На даний момент в мене немає взагалі ніяких проблем з інтернетом. Працює на 100%, але не думаю що і у всіх так.
  13. Якщо рекламки є то і можливість підключення також. А проблеми як в кого, в мене інтернету 1 тиждень не було, а інши користувались без проблеми. Так що тут як пощастить.
×
×
  • Створити...