-
Постів
403 -
Зареєстровано
-
Відвідування
Репутація
-1 недобрийВідвідувачі профілю
6 914 перегляду профілю
-
Маразм крепчал... Навіть на скріншоті видно, що швидкість становить 6МБ/с, а якщо ще врахувати те, що при перекладі uTorrent якийсь бовдур замість великої букви "Б" поставив маленьку "б", то це взагалі буде майже 50Мбіт/с Учите матчасть... І взагалі, чомусь нікого не дивує, що розмір файлу вказується в Гб - то ж не гігабіти, бляха-муха. Зате всі юзери починають кричати, де ж та швидкість. Як у тому анекдоті, про "пііііііво", - повбивав би Я все вірно написав. І не потрібно мені забивати мізки: Б - велика, б - маленька.
-
Спеціально на такі випадки і не відключав київстар. Лежав кабель без діла приблизно три місяці, а в цього місяця дуже став у нагоді, навіть вже декілька разів. Та справа не у тому. Просто коли дзвониш у підтримку ДГ і кажеш, що не працює інет, а у відповідь чуєш, що вам передзвонять спеціалісти протягом години і немає ні дзвінка, ні самого інтернету протягом дня, то починаєш сумніватись чи взагалі є там спеціалісти. Чи можливо вони такі зайняті, що важко було передзвонити і сказати, що інета сьогодні, завтра і т.д. не буде? Мені теж так казали що перезвонять спеціалісти, але не звонили ніразу, інтернет відновлювали і без дзвінків до мене. Вони звонять лише в тих випадках коли проблема у вас, а не з їхнім обладнанням. Я думаю що так і повинно бути, навіщо дарма турбувати клієнта.