Доброго вечора, Шановний mis05. Дуже сподіваємося, що Ви зробили правильні висновки після переписки з нашим менеджером Катеариною. Якщо Вам до кінця не зрозуміла наша позиція з Вашого дозволу хотів би пояснити чому Вам саме так відповіли. По першому Вашому питанню чи можна перевести кошти з вже розірваного договору на діючий договір, відповідь очевидна, ні не можливо по причині того, що договори були оформлені на дві різні фізичні особи. Це теж саме, що до нас звернулась би інша фізчина особа і попросила перевести кошти з Вашого балансу на його. По другому Вашому питанню, що буде з цими коштами та чи можливо буде ними скористатися, можу сказати тільки одне, кошти можуть бути переведені на розрахунковий рахунок абонента при оформленні відповідної заяви на повернення коштів від фізичної особи з якою безпосередньо заключався договір про надання Інтернетут послуг та відповідно до умов договору. В разі виникнення питань будь ласка телефонуйте до наших менеджерів за телефоном 0931700708 або 0332 296 296 Дякуємо Вам за розуміння. Твій Інтернет від WestNet.