Перейти до змісту

inna8919com

Учасники
  • Постів

    219
  • Зареєстровано

  • Відвідування

Репутація

71 Байдужий

Відвідувачі профілю

3 528 переглядів профілю
  • Oli

  • PEPER

  • SNK

  • vampirich

  • vadosik

  1. Якого фільму стосується?
  2. поки думала гадала, і диспутувала з продавцем, посилка прийшла на відділення укрпошти. Ще вчора трекалась в Китаї, а сьогодні я її забрала. Мабуть глюки з сайтом. Добре, що все добре. Написала продацю гарний відгук.
  3. То зараз не закривати спір, так як він просить? Диспут буде закрито через 3 дні. Якщо я його закрию, потім знову зможу відкрити?
  4. Відкрила спір за тою причиною, що відправлене не тою службоб. Брала платну доставку, щоб встигнути до певної дати. Продавець відправив одразу 3 смс. В першому запитав чи можна переслати товар ще раз за допомогою епакет...в другому попросив почекати і закрити диспут. В третьому сказав, що товар було надіслано за допомогою епакет, знову просив зачекати. Потім переписка...і знову просить зачекати 14 днів, інакше зобов'язується повернути вартість доставки. Але я не зрозуміла, чи ще 14 днів, чи в цілому (якщо в цілому, то вони закінчуються завтра). А на рах. морального збитку - вертають навіть таке? Якщо товар коштував 5$..доставка 2$, то яка сума компенсації може бути? Я розраховую хоча б на повернення вартості доставки...але в такому випадку моральну компенсацію можна вимагати в кожному диспуті))))))) І ще - за не той колір тлвару і закритий диспут ліпити негативний відгук?
  5. Зведенням спорів щось змінили? По одному товару вислали не той колір. Зійшлись в спорі з продавцем, що він зробить 50%знижки на наступну покупку. Оформила покупку, чекаю зміни ціни. Спір закритий. Ціна не міняється вже третій день. Загострити спір нема можливості. Ситуація друга. Купила товар з платною доставкою epacket. Відправили cneexpress. Товар вже другий тиждень по Китаю їздить. Відкрида спір. Отримала 3 смс з проханням закрити спір. Загострити також немає кнопки.... Що робити?
  6. Відмінила покупку...продавець відправляв його більше тижня і не відповів на запитання" чи можлива відправка епакет замість тої, що йшла в товарі (також платна). За цей час зявилась пропозиція в іншого продавця з епакет. Наскільки швидко можу очікувати повернення грошей за першу покупку? Чи є ймовірність що він всеодно її відправить?
  7. Щось в моєму меню такого не знаходжу. Як знайти?
  8. Так і я ж про що. Я також зразу написала китайцю, що хочу йому повернути гроші. Але в мене зразу виникла думка, що продавці якраз менше захищені, бо можна спорити і спорити. Любителів халяви кругом вистачає, а про карму мало хто думає((( А пейпол бере комісію?
  9. Сьогодні прийшла посилка, за яку вже повернулись гроші (був відкритий спор). От я сижу і думаю, що буде, якщо відкривати спор на кожну посилку, навіть ту, що прийшла?))) Невже досі не знайшлось таких недобросовісних покупців?
  10. А ще мені неясно, що дає рівень на алі. В мене зараз А2. І 463 бонусних очки. Для чого вони?
  11. Так на летишопс тільки 3%. 6-7% звучить якось привабливіше...
  12. Продавець відмовився. Він мені скинув 45 дол. на покупці. Сказав, що якщо я хочу відмінити замовлення, а потім зробити його знову через кешбек сервіс, то про довгострокову співпрацю не може бути мови, і що в такому випадку ціна буде без знижки. Напевно для них це збитково, якщо нам повертається якийсь відсоток.
  13. Блііін...а якщо товар ще не відправився, то вже ніяк? На минулому тижні зробила покупку на 465$.... (((((
  14. Тобто підтверджувати покупку потрібно на сторонньому ресурсі?
  15. Так-так...я щось пропустила. Що таке кешбэк на алі? Як воно працює?
×
×
  • Створити...