-
Постів
316 -
Зареєстровано
-
Відвідування
-
В цивілізованому світі якщо людям щось не подобається вони виходять на вулицю і говорять про це відкрито в демонстраціях чи акціях протесту (і чим більше людей тим швидше влада реагує). Коротше вимагають щоб їх дослухались у будь-який спосіб. Ну так давайте, я ж не проти. Збиремо купу народу, вийдем, кричати будем, дорогу перекриєм... І що далі? Нам пообіцяють, і допобачення.
-
Сьогодні вже так і поїхав) Але нормально розвернутись там можливо тільки на заправці WOG, а то є трохи далеко. А тут вже треба нагинати відповідні служби які отримують гроші за те на що видають дозволи закриваючи очі (встановлення парканів які перекривають огляд) і ДАІ які мають слідкувати за дорожньою обстановкою щоб всіляки "кракаділи" паркувальсь там де можна. Яким таким чином? Що в нас, простих аодіїв, для цього є? Не юридично, а реально.
-
Необхідне підкреслити.Що до перехрестя, у нас всі водії так поспішають їхати що забувають про те що початком маневру вважається виїзд за уявну лінію почтку перехрестя створюючи при цьому перешкоди і затори для інших учасників руху. А ті хто позаду так їх підпирають, що якби і хотів уступити дорогу то тобі в потилицю дихає наступний не лишаючи місця для відступу. Згідний. Але у разі виникнення аварійної ситуації, думаю, у водія є деякі можливості для маневрів навіть у правовому полі. З перехрестями складна ситуація. Там без виїзду не обійтись і таких перехресть в Луцьку багато. І припарковані на поворотах автомобілі і паркани прилеглих територій і різні будівлі біля поворотів - усе це створює аварійні обставини.
-
-
Циган спочатку просив не викликати ДАІ, потім вимагав викликати, потім просив розібратись без ДАІ. Цигани вони такі цигани) Ок. Згідний. Але не у цьому випадку. Я цікавився як на думку бордівців слід діяти в такій ситуації. Свої дії я здійснив ще на місці пригоди і змінити вже нічого не зможу. Мені просто цікаво чи були в мене варіанти іншого вирішення ситуації. З протоколом, ДАІ, адвокатом і т. п. думаю воно того не варте було. Мені обійшлося б дорожче, а в цигана нічого нема і не віддав би він мені навіть частину тієї суми.
-
Ну так маневрував. Але це вже інша історія. Да позов то можна спробувати і довести: Тепер підкресліть пункт(и) який(і) порушив циган. Цигани в нас грошей апріорі не мають тому на компенсацію зі сторони водя я б не сильно розраховував хіба є важелі щоб на них натиснути. Циган багато правил порушив, діло ж не в тому. По закону він повинен і мені і Пассату відшкодувати збитки, ще й купу штрафів заплатити. Але то в теорії, а на практиці це зовсім інакше. На практиці мене б забрали на експертизу, в мене б забрали права, можливо штраф за ДТП впаяли б. А коня ДАЙці повинні були б на "штрафплощадку" забирати. Як Ви це уявляєте? Натиснути на циган? Собі дорожче.
-
Ну так маневрував. Але це вже інша історія. Да позов то можна спробувати і довести: Тепер підкресліть пункт(и) який(і) порушив циган. Цигани в нас грошей апріорі не мають тому на компенсацію зі сторони водя я б не сильно розраховував хіба є важелі щоб на них натиснути. Циган багато правил порушив, діло ж не в тому. По закону він повинен і мені і Пассату відшкодувати збитки, ще й купу штрафів заплатити. Але то в теорії, а на практиці це зовсім інакше. На практиці мене б забрали на експертизу, в мене б забрали права, можливо штраф за ДТП впаяли б. А коня ДАЙці повинні були б на "штрафплощадку" забирати. Як Ви це уявляєте? Натиснути на циган? Собі дорожче.
-
таке твердження дуже вигідне циганам. Хай продадуть трохи золота і зроблять капот.І так - певно вже тре в іншу тему переходити. Але перед тим тре Vorobeff-а дочекатись - що він скаже. Цигани на те і напирають шо грошей нема. Але відшкодовувати не відмовляються, просять більше часу. Поживем побачим. Там ще іноді хтось автомобілі паркує перед тим поворотом, часто навіть фури)
-
Ти про цигана чи про водія мерса? Цигану цигани допоможуть, а мерс буде робити авто за свій рахунок так як цигани йому нічого не дадуть навідь якщо він доведе свою правоту.Ну а пасату треба було триматись далі якщо немає реєстратора то його ще можуть зробити винним якщо попадеться досвідчений адвокат. Єдине що водій мерса визнає що увімкнув задню сам, бо ситуацію можна трактувати як пасат штовхнув мерса на коня. З Пассатом все вирішилось європротоколом. пассат стояв справа, під кутом градусів 15..30 від мерса. Я лише не зауважив в якої машини точка дотику бамперів зі сторони крила була. Тут вже тре дивитись що в ушкодженнях дайці написали. адмінпозов до цигана хоча б спробувати. Але знову ж - що написали дайці в протоколі??? Дайці нічого не написали. На виклику ДАІ наполягли саме цигани, потім передумали))) Цигани написали розписку, з Пассатом європротокол.
-
Не висовувати. Якщо там в бочіну прилетить авто, то винний ти будеш. Ну а як? Не висовуватись не вийде, не видно ж нічого. Я не кажу на пів смуги висунутись, трішки. Та й розпочинати рух з глибини без можливості впевнитись чи ніхто не їде по дорозі з вищим пріорітетом, по моєму небезпечніше. Так. А ще пішоходам та велосипедистам. Пішоходам надавати перевагу необхідно лише на переходах або в містях відмічених спец. знаком. Велосипедисти, коні і т. п. повинні забеспечити свою видимість. Якшо я їх не бачу то як я Їм перевагу надам? О! Нові ньюанси! Чому раніше не сказали? Даі було? Цигана в протокол вписали? Кінь взагалі злякався і його винесло на дорогу, вони напевно нікуди в той момент і не їхали. Даі було але запропонувало нам самим розбиратись в данній ситуації. Якщо кінь зачепився возом за авто, за праве крило, то чому він не зачепив пассата, який був справа від Вас? Нехай навіть кінь і валив по зустрічці. Як не крути, ІМХО, виходить що Ви не надали переваги у русі, незважаючи на то, що гужовий транспорт рухався по зустрічній, вискочив з тротуара і порушив купу пунктів ПДР. Пассат стояв трохи позаду мене, я вже коли здав назад то з ним порівнявся. Я коня то побачив майже перед своїм капотом, і я не рухався взагалі, я чекав поки звільниться обидві смуги щоб виконати поворот. Адвокат також з циганів гроші отримати не допоможе.
-
"На виїзді з Кравчука, від "Слона", на Конякіна". Сєкундочку! Віз їхав по Конякіна, а ви виїжджали з другорядної. Бачив (десь о 20:10) як ви з пассатом стояли бампер до бампера - морди машин були висунуті з другорядної на головну (перша думка - пасат хотів протиснутись направо, а мерс в останній момент "відкотився" назад і зачепив своїм бампером пасатівського). Імхо, Ви не надали перевагу возу, зі всіма "витєкающімі"... :/ Так, з часом помилився ( ми там десь майже до 21.00 стояли), вулицю на карті недогледів) 1. Ви знаєте інший спосіб виїзду з Кравчука окрім як "висунути" трішки "носа", щоб мати можливість слідкувати за рухом? 2. Давати перевагу кому? Коню, котрий без ніяких опізнавальних знаків, в сутінки, при досить щільному русі, в місті, з "водієм", котрий біжить поряд з ним? 3. Кінь рухався по зустрічній смузі, в бік Варшавського. 4. Кінь вискочив зза зупинки на дорогу. 5. На момент ДТП я ніяк не заважав руху транспорту, котрий рухався по смузі з більшим пріорітетом. 6. Кінь зачіпився возом за мою машину і продовжував ставати на диби і пручатись. Якби я не здав назад, кінь по меньшій мірі потопкався б по капоту, а міг і в салон потрапити.
-
Сьогодні о 19.40 на виїзді з Федорова на Конякіна, навпроти автошколи, кінь з возом налетів на Mercedes-Benz 220d. Мерс, котрий збирався повертати наліво в бік ТЦ Варшавський, втікаючи від здичавілого коня, здав назад і задів Passat, котрий паралельно стояв і збирався повертати направо. В Passat пошкодження не значні, подряпини на задньому бампері. В мерса ж зім'яте переднє крило, подряпини на задньому бампері і збитий значок. Значок збив кінь, скоріше за все копитом. Я водій Mercedes. Конем "керував" циган, котрих через деякий час зібралось чимало. Вся "прискорбність" ситуації в тому, що винуватець ДТП "водій" коня, він же циган. Страховки в коня, ясна річ, нема. Циган навіть читати не вміє, не те щоб писати. Ось так. І як діяти в такій ситуації?
-
для кого? хто в суд подає і на кого? Страхова рахує збитки, виплачує. Паралельно наймається експерт, котрий також рахує. Якшо сума незалежного експерта більша за суму страхової то подається в суд на страхову. Але частіше просто надаються страховій висновки незалежного експерта і вона виплачує різницю.
-
Можна докладніше Страхова оплачує рахунок за ремонт ушкодженого Вами авто, котрий приносить потерпіла сторона Yarchik, певно, практично це майже неможливо... Страхова сама фіксує ушкодження (в них є й свої оцінщики), і якщо рахунок, принесений потрепілою стороною, буде занадто великий, то страхова буде оскаржувати цей рахунок, або буде намагатись застосувати регрес... напевно Незалежний експерт все вирішує. І суд звичайно.