Перейти до змісту

Потрібно прочіпувати авто


igorrrko

Рекомендовані повідомлення

Хочу прочіпувати авто.Тобто поміняти прошивку ЕБУ. Хтось підкаже де можна зробити таку річ і скільки це може вартувати?Крім Волинь-Авто,Сафрона і т.д. Авто: Шевролє Такума.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що,ніхто ніц не чув не знає? Невже навіть в Ланосі ніхто прошивку не міняв?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

EastDJ Величезне дякую.

Хто ще що чув,знає?

А він особисто Вам прошивав? Маю на увазі авто.А якщо "криво" стане? Давав якісь гарантії?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гут,даже очень гут! Дякую,друже.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

прошивав Ланоса в Автолюбителі на Трункіна

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А можна більш детально.Контакти,ціна питання і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А можна більш детально.Контакти,ціна питання і т.д.

Також там шився. десь рік назад прошивка ланоса 2-х режимка газ/бензин була в районі 500 грн.

Андрій 0505609237

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Hockins дякую!

А ще питання до тих хто відписався,або прошивав авто.В мене газу немає,один бензин.Але жере багацько.Літрів 11-12 по місту.Буде економія коли прошиюся? Ви відчули на своєму авто?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Який результат ви розраховуєте отримати в результаті прошивки? Думаєте просто шийнути і буде 8л на 100 км брати в міському циклі? Ще й при цьому збережеться динаміка, потужність і т.п.? Навряд чи (((((

Можна залити готову прошивку. "Економ" чи там "Спорт" чи дворежимну, але то все таке. Найкращого результату можна добитися шляхом відкати прошивки на автомобілі з врахуванням ваших вимог/побажань.

P.S. Розхід більш-менш нормальний. Якщо у вас 2,0 на автоматі, то взагалі люкс. Для 1,6 з механічною коробкою перемикання передач трохи багатувата, якщо не їздите "тапок в підлогу".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просто двигуни специфічні 1,6 ,16-ти клапанні. (Ланоси ще є такі,хетчбекі)Там обороти виснуть часто.Перед тим як переключитися на нейтральну двигун сам перегазовує.Цей трабл можна забрати тільки чіповкою.

Стиль їзди нормальний,без "фанатізма".А якщо вдасться зекономити яку літру пального завдяки прошивці ,то буде взагалі чудово.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зависають оберти і двигун робить перегазовку - трохи різні речі. Перше може бути наслідком несправності (підсмоктування повітря, поганий контакт, проблеми з ДМРВ...). Друге - особливості роботи системи керування. Вроді як під вимоги Євро-3 таким чином пристосовують двигун, щоб зменшити викиди вуглеводнів. Заміною прошивки ЕБУ дійсно можна позбавитися даного явища.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просто двигуни специфічні 1,6 ,16-ти клапанні. (Ланоси ще є такі,хетчбекі)Там обороти виснуть часто.Перед тим як переключитися на нейтральну двигун сам перегазовує.Цей трабл можна забрати тільки чіповкою.

Стиль їзди нормальний,без "фанатізма".А якщо вдасться зекономити яку літру пального завдяки прошивці ,то буде взагалі чудово.

мав шевік Авео з таким двигуном...мав таку саму проблему...і знав про неї...

Хто хоче то може чіпувати-але не забувайте про ресурс...

нічого кращого немає як нормально обкатаний двигун+хороші свічки+нормальне і правильне масло...можливо навіть такі,які завод не рекомендує...(знову ж наш бензин)

в мене Авео з таким режимом по трасі 6.3 літри брала в режимі 130-140 км/год з включеним кондиціонером і 4 чоловіки в салоні,в місті було 8-8.5...люблю газнути....хоча реально вкладатись і менше...просто шевіки то є автомобіль загадка...і там є куча всіляких приколів...наприклад пластиковий обмежувач який стоїть у пластиковому корпусі повітряного фільтру двигуна,який обмежує подачу повітря в двигун і багато іншого...

якщо автомобіль для повсякденної їзди і заробляння грошей-чіповка в топку....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене двигун після капіталки.Однозначно після почав краще працювати ніж до.

Просто хотілося б зменшити витрату палива.З оборотами вроді все меньш-більш добре.

наприклад пластиковий обмежувач який стоїть у пластиковому корпусі повітряного фільтру двигуна,який обмежує подачу повітря в двигун

Таку річ я в себе вже зняв. :_02:

в мене Авео з таким режимом по трасі 6.3 літри брала в режимі 130-140 км/год з включеним кондиціонером і 4 чоловіки в салоні,в місті було 8-8.5...люблю газнути....хоча реально вкладатись і менше...

І невже це все завдяки новим свічкам і т.д.?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просто хотілося б зменшити витрату палива.З оборотами вроді все меньш-більш добре.
ЕБУ підстроюється після якоїсь кількості заводок згідно показам лябда-зондів на вході і на виході і оборотами колінвалу. Якщо витрати палива аномальні не варто лазити в прошивку, варто обнулити помилки в ЕБУ і перевірити все на що були помилки і лити в бак нормальне пальне а не дешевий сурогат.

Пояснюю чому не варто лазити в прошивку:

1. Є ідеальна пропорція згорання палива в циліндрі, коли паливо згорає повністю і ККД максимальний.

2. Якщо підкрутити вприск на інжекторах то не факт що щоб догнати оберти ЕБУ не почне лити більше пального в циліндри і не з'явиться перерозхід.

3. Якщо не справний якийсь з датчиків на форсунках то ЕБУ автоматом починає лити максимальну кількість палива від чого знову ж може з'явитись перерозхід.

Чи впливають свічки на згорання палива? ТАК впливають і доволі суттєво "згорівша" свічка пізно запалює суміш від чого недогорівша суміш викидається в трубу. Як наслідок ЕБУ починає доливати паливо щоб догнати потужність.

З.І. це все написано на мій хлопський розум із позиції мого розуміння, порощу профі сильно не копати за помилки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

SysR дякую Вам.Що саме гірше,почав сумніватися тепер. А для чого ж тоді чіпують? Ну прошивка аля СПОРТ зрозуміла. А прошивка ЕКОНОМ? Дійсно буде шкода 400-500 грн.,якщо прийдеться потім робити відкат на стандартну прошивку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо чесно то я не уявляю що можна змінити в ЕБУ (без шкоди для ДВЗ) щоб 1,5 працював як 3,0. В ДВЗ є ціла купа всіляких параметрів, наприклад:

Угол опережения зажигания определяется по углу поворота коленчатого вала двигателя от момента возникновения искры до момента достижения поршнем верхней мертвой точки.

Если угол опережения зажигания больше оптимального, то зажигание раннее. Давление в камере сгорания при этом достигает максимума до достижения поршнем верхней мертвой точки и оказывает противодействующее воздействие на поршень. Раннее зажигание может явиться причиной возникновения детонации.(звенят "пальцы") Если угол опережения зажигания меньше оптимального, зажигание позднее, в этом случае двигатель перегревается и начинает больше жрать бензина

Економ хз, на мою думку економія залежить від стилю водіння. Да і мені якось комфортніше їхати коли машина відкликається на мої дії і коли я сам можу впливати на розхід стилем водіння :)

Є 1 спосіб підвищити ККД без шкоди для ДВЗ, зняти каталізатор, правда в Європу тоді зась :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Почати варто з діагностики і приведення всіх систем до нормальних параметрів. Підвищині витрати палива можуть бути і через надто низький тиск повіртря в шинах, колодки можуть трохи затирати... Про свічки вже писали. Багато причин може бути

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Каталізатор спиляли ще до мене.Попередній власник.І лямбди однієї теж немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі банальний давно міняний повітряний/бензиновий фільтр може повпливати. Один моторист мені порадив повітряний фільтр міняти частіше як раз на 10тик

Нижня лямбда якраз таки і спостерігає за тим щоб все правильно згоріло. А твою тачку "підтюнітгували" на "більше коней".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а ще є магнітні супер-активатори бензину :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

.І лямбди однієї теж немає.

Саме тому і розхід дещо більший. Лямбда звичайно дорога цяцька, але правильно регулює подачу палива. Я пів року без лямбди їздив - розхід на 0,7-1л більший був

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

незнаю як ви їздите але в мене на лансері 10 2.0 автомат 10-11 літрів потолок, й це при включеному клумат контролю й .т.д

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну в мене 8-ми клапанний моторчик 1.5 л. Після чиповки витрата не змінилась, а от динаміка стала набагато кращою. імхо, чиповку треба робити зразу після покупки автомобіля. Благо на такі "народні" авто є вже багато обкатаних прошивок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просто двигуни специфічні 1,6 ,16-ти клапанні. (Ланоси ще є такі,хетчбекі)Там обороти виснуть часто.Перед тим як переключитися на нейтральну двигун сам перегазовує.Цей трабл можна забрати тільки чіповкою.

Стиль їзди нормальний,без "фанатізма".А якщо вдасться зекономити яку літру пального завдяки прошивці ,то буде взагалі чудово.

мав шевік Авео з таким двигуном...мав таку саму проблему...і знав про неї...

Хто хоче то може чіпувати-але не забувайте про ресурс...

нічого кращого немає як нормально обкатаний двигун+хороші свічки+нормальне і правильне масло...можливо навіть такі,які завод не рекомендує...(знову ж наш бензин)

в мене Авео з таким режимом по трасі 6.3 літри брала в режимі 130-140 км/год з включеним кондиціонером і 4 чоловіки в салоні,в місті було 8-8.5...люблю газнути....хоча реально вкладатись і менше...просто шевіки то є автомобіль загадка...і там є куча всіляких приколів...наприклад пластиковий обмежувач який стоїть у пластиковому корпусі повітряного фільтру двигуна,який обмежує подачу повітря в двигун і багато іншого...

якщо автомобіль для повсякденної їзди і заробляння грошей-чіповка в топку....

6,3 литра по трассе фантастика))) на Авео это не похоже , у меня у самого Авео... и кстати тоже на холостых газует особенно когда холодная, я думал это датчик холостого хода навернулся... а что это за пластиковый ограничитель? не слышал, вроде и на форуме об этом не слуха... буду очень благодарен за подсказку.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене двигун після капіталки.Однозначно після почав краще працювати ніж до.

Просто хотілося б зменшити витрату палива.З оборотами вроді все меньш-більш добре.

наприклад пластиковий обмежувач який стоїть у пластиковому корпусі повітряного фільтру двигуна,який обмежує подачу повітря в двигун

Таку річ я в себе вже зняв. :_02:

в мене Авео з таким режимом по трасі 6.3 літри брала в режимі 130-140 км/год з включеним кондиціонером і 4 чоловіки в салоні,в місті було 8-8.5...люблю газнути....хоча реально вкладатись і менше...

І невже це все завдяки новим свічкам і т.д.?

Братику розбирайся зі своїми лямбдами і каталізатором-адже вирізати його теж можна по-різному...в прошивку лізти не варто-неодноразово знаю коли після прошивки під економ після 40тис. пробігу кудись дівалась компресія...хочеш сіє щастя мати-ший по новому...

Невже Ви думаєте що на заводах ідіоти сидять а "вася в гаражі" мега крутий???гляньте котрі суми витрачаються на розробку авто...а вам за 50 баксів щастя роблять...змішно і грішно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...