Перейти до змісту

Порадьте б/у авто до 5000$


Atletlutsk

Рекомендовані повідомлення

Доброго дня усім. Порадьте будь ласка б/у авто до 5000у.е. Потрібне для поїздок по місту та інколи виїхати в ліс, на озеро. Потрібно щось легке в експлуатації та ремонті.

Дякую

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доброго дня усім. Порадьте будь ласка б/у авто до 5000у.е. Потрібне для поїздок по місту та інколи виїхати в ліс, на озеро. Потрібно щось легке в експлуатації та ремонті.

Дякую

Lada Kalina

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шукай VW Passat чи Golf - самі надійні за такі гроші, і запчастин як "гною" на ринках...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а як на рахунок авто з дизельним двигуном ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я нетак давно взяв собі VW Passat B3. Машина супер, деталі доступні як в ціні так і не треба шукати. Автівка жвава, зручний салон, комфортний, великий!!! Місця вногах дуже багато, взаді тим більше! Багажний громіздкий, якщо візьмеш універсал то взагалі холоджильники возити будеш. Впринципі автівка економна, по трасі бере 6,6 літра. В місті 8-9. (дивлячись що брати інжектор чи моноінжектор). Автівка має прілічний вигляд. На усіх шротах є на розборках, тобто не так вже важко щось найти оригінальне. За 5000 візьмеш в хорошому стані.

Нещодавно взяв мій товариш універсала, поставив газову установку, також ненатішиться. Маю багато знайомих на В3. Машина проста як двері, та і власників багато, так що якшо шось буде неясно є в кого запитати.

З мінусів можна відмітити можливо дещо жорсткість підвіски, та на трасі вона дає стабільнітсь і стійкість в русі. Випускались з 88 по 93 з немалою варіацією двигунів, наявність гідрача, кондиціонера, повного електропакету та кожаним салоном.

Щодо дизеля незнаю. В мого товариша моноінжектор то в місті бере менше 8 літрів 92го, та і бензиновий думаю потужніший буде. Як на мене краще бенз.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Однозначно VW b3 найкращий вибір до 5К! Надійно, якісно, доступно!

Нарахунок дизеля, то звісно дизель буде кращий! Але в такому випадку бери б3 із останніх, типу 92-94 рр. тоді будеш отримувати розхід 6-7 ДП

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну в ліс на Пассаті то не дуже хороша ідея (хоча дивлячись який ліс) все впирається в кліренс. А взагалі як варіант пропонував би Ауді 100 поч.90-х років. Не машина а танк. Якщо то буде перше авто то дешево і сердито Гольф 2 (Джетта), а здачі вистачить щоб його в тяму привести. Якщо ти від авто невимагаєш великиз габаритів ідеальним буде Поло/Лупо.

На будь-яке б\в авто раджу залишити запас коштів після проходження першої сотні км. Сюрпризи можуть бути і до них треба готуватися.

Коротше я за німецький автопром, котрий і сам юзаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Теж +1 б/у німецькому автопрому :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене дизельний Mercedes Benz 190D якраз в цьому ціновому діапазоні. Витрата пального дійсно радує :-). Аналогічні за об'ємом бензинові інжекторні двигуни на 190E витрачають в два рази більше палива. В мене ж бака на 55л вистачає на 900+ км до засвічування лампочки. Проблем зимою завести машину не було. Головне щоб всі свічки накалу були справні. Минулої зими не завівся один раз після кількох днів стоянки - здох акумулятор. Зі свижою АКБ машина завелася і працювала як часи. Потужності атмосферного дволітрового дизеля для жвавого розгону досить важкого автомобіля на сьогоднішній день малувато, але для спокійної їзди містом цілком вистачає. Тяга на низьких обертах як в паравоза. Можна тронутися з третьої передачі фактично на холостих обертах. Автомобіль не капризний, в обслуговуванні проблем не виникає. Більшість можна зробити своїми руками. Паливна апаратура на старому дизелі досить простенька, турбіни немає. Мерседес є Мерседес, правда за ті самі гроші VW буде років на 5 молодший. Німці роблять хороші авто. Приєднуюся до порад дивитися в цьому напрямку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну в ліс і на озеро кращого ніж Audi 100 quattro (особливо універсал, якщо покласти задню спинку, то рівна площадка 2*1метр - спати можна). + кліренс в 25 см (міряв на своїй). В самого така. Запчастин валом нових і б/у ціни не сказав би що високі, задня підвіска в кватро ДУЖЕЕЕ довго ходить (4й рік без проблем)(хоча ходять байки ніби кватро - то головняк). Наступну купляю тільки 4х4.

П.С. За рекламу не вважати. Саме таку продаю по причині апгрейду і значно дешевше 5000.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Однозначно німець! Раніше мав Пассат Б2 - якби не така стара машина - то ціни їй немає!

VW, Audi - можна щось шукати. Про досвід експлуатації Б3 Пассатів можеш перегляти ТУТ і ТУТ. Машини старі (вік ще ніхто не відміняв), тому краще брати менше укомплектовану машину (без гірдопідсилювача, кондиціонера і т.п.).

Якщо дизель, то тільки атмосферник (1.6D, 1.9D) і НІ В ЯКОМУ РАЗІ не турбований (вони всі вже виробили свій ресурс, матимеш проблем з нею однозначно), і будь готовий зимою після АЗС типу АNP, Аргос, УкрНафта попросту не завестись,не зважаючи на 80 А*год-сильну АКБ.

А в ліс я і на Ескорті з кліренсом 15 см їздю. Так що рекомендую Пассат Б3! :ok:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за відповіді. Думаю на рахунок німецьких

to Саня . Теж багато думав на рахунок mercedes 124 (190,220) дизельний двигун. Хочу запитати як вони в обслуговуванні? казали что ресурс двигуна досить таки великий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо смущає вік запропонованих вище апаратів (в районі двадцаткі), тоді бери Ланос 2004-05рр і не парься :g15:

запчастин валом... ціни на обслуговування самі нижчі після ВАЗів. А взагалі в Ланоса п"яти років експлуатації серйозних проблем наблюдатися точно не буде :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за відповіді. Думаю на рахунок німецьких

to Саня . Теж багато думав на рахунок mercedes 124 (190,220) дизельний двигун. Хочу запитати як вони в обслуговуванні? казали что ресурс двигуна досить таки великий.

Якщо двигун буде 102 серії[m102] (до 220 не відноситься-туди вже таких не ставили),то ресурс двигуна дууУУУже великий,заводські по 1 млн мк накатували(як "Мерседес"каже,так і на практиці перевірено,батька друг на Польщу 123-ім викатав),єдине що моторах бензинових з індексом 920 та 921-треба клапана регулювати,з 924-ого гідрокомпенсатори ставили...А дизельних в нас більше,ніж бензинових...Хоча підвіска як у 124,так і в 190,багаторичажна,у порівнянні з 123-ім складніша і менш надійна,123-ій взагалі крепший...

Але упаси Господь тебе купити авто китайського виробництва !!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за відповіді. Думаю на рахунок німецьких

to Саня . Теж багато думав на рахунок mercedes 124 (190,220) дизельний двигун. Хочу запитати як вони в обслуговуванні? казали что ресурс двигуна досить таки великий.

123

124

190

........ ...

Вибір залишається за тобою..,але помни,що весь автопром поділяється на автомобілі і Мерседеси=)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо смущає вік запропонованих вище апаратів (в районі двадцаткі), тоді бери Ланос 2004-05рр і не парься :g15:

запчастин валом... ціни на обслуговування самі нижчі після ВАЗів. А взагалі в Ланоса п"яти років експлуатації серйозних проблем наблюдатися точно не буде :)

Ооо... тільки не ланос! Не вздумай їх брати з рук, даю щиру пораду! Блін, та в них після року все тарабанить більше чим в німця після 25 :0002:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене зараз лічильник пройденого пробігу добігає до 320 тис. км. Скільки там насправді - хто його знає? Масла майже не бере. За 10 тис. км між замінами доливати не доводиться, рівень навіть на половину не падає. Для такого двигуна допускається витрата масла десь 1л на 1000 км. Тут ж принаймі в 10 разів менше. На високих обертах трохи димить, але це особливості згорання дизельного палива. Апаратура на старому дизелі не досконала. З одного боку це мінус - з іншого плюс. Ремонт в разі необхідності простіший і дешевший. Перевіряв форсунки на стенді. Тиск спрацювання трошки зменшився, але знаходиться в межах норми. Головне, що він рівномірний по циліндрам, розпил рівненький. Поміняти форусунки труднощів не становить. Це лише трошки складніше, ніж викрутити і вкрутити свічки запалювання на бензиновій машині. Доступ хороший, тільки треба ключ спеціальний.

Свічки накалу поміняв після купівлі. Одна перестала працювати, друга барахлила трошки. Після заміни комплекту проблем з запуском не було.

На таких старих машинах спостерігаються проблеми з замком запалювання. На рестайлах з "плаваючою" щіткою склоочисника з цією хитрою конструкцією бувають проблеми. Підвіска живуча, але ремонт її досить дорогий. Зато раз виклався і їздиш не заглядуючи пару років. Звісно, по ямах літати не варто. Задня багатоважільна підвіска складна по конструкції, але завдяки цьому забезпечується хороша плавність ходу і машина чудово тримає дорогу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ооо... тільки не ланос! Не вздумай їх брати з рук, даю щиру пораду! Блін, та в них після року все тарабанить більше чим в німця після 25 :0002:

людині порада, а не фантазії потрібна (це я про " після року все тарабанить").

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для такого двигуна допускається витрата масла десь 1л на 1000 км. Тут ж принаймі в 10 разів менше.

не 1 Л !!!На мотор об"ємом 1 Л СТАКАН (тобіш 100 грам) масла на 1000 КМ пробігу !!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

багато хто пропонує купити lada 099 2005-их років. як Ви ставитесь до цієї машини?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для такого двигуна допускається витрата масла десь 1л на 1000 км. Тут ж принаймі в 10 разів менше.

не 1 Л !!!На мотор об"ємом 1 Л СТАКАН (тобіш 100 грам) масла на 1000 КМ пробігу !!!

Почитай мерсокнижку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не 1 Л !!!На мотор об"ємом 1 Л СТАКАН (тобіш 100 грам) масла на 1000 КМ пробігу !!!

На Фольксах-дизелях 20-річної давності в сервісних книжках пояснено: 1 л на 1000 км - максимально допустимий розхід мастила. При перевищенні показника - капремонт двигуна!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

багато хто пропонує купити lada 099 2005-их років. як Ви ставитесь до цієї машини?

Краще Ланос. Вважаю на ВАЗ на вторинному ринку ціна взагалі невиправдано завищена.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Фольксах-дизелях 20-річної давності в сервісних книжках пояснено: 1 л на 1000 км - максимально допустимий розхід мастила. При перевищенні показника - капремонт двигуна!

класс!!!!масло менять вообще не надо :lol:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5000 чуть-чуть мало. За 6000 з невеликим можна купити 3ого гольфа в пристойному стані.

Ще на Ютюбі можеш пошукати тести машин теле-програмою "Главная дорога". Там москалі досить цікаво тестили машини і спеціаліст автосервісу розповідав які і в яких машин слабі місця/ремонтопридатність тощо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...