fazometr Опубліковано 20 Липня, 2010 в 08:28 #1 Опубліковано 20 Липня, 2010 в 08:28 Єсть такє дєло. Моцик МТ Днепр-11. Іскра є, бєнза є, акумулятор заряжений, прокладка між сідлом і рульом нормальна, но не заводиця...Пару раз буркне і глохне, підкажіть хто шо може, буду дуже вдячний. <a href=http://file-loads.ru/ >скачать archicad</a>
YanukAC Опубліковано 20 Липня, 2010 в 09:03 #2 Опубліковано 20 Липня, 2010 в 09:03 давай по порядку: 1 - виставити правильно запалювання (перевірити свічки, хоча кажеш іскра є...) 2 - відрегулювати (початкові настройки рекомендовані заводом див. інструкція по експлуатації) карбюратори 3 - відрегулювати зазори клапанів заведеться при умоваві що в двигун ніхто не лазив і є нормальна компресія якщо в двигун лазили кривими руками: 1 - зняти передню кришку двигуна, перевірити/виставити шестерні по мітках на них див. інструкція по експлуатації 2 - перевірити головки, при необхідності притерти клапани 3 - перевірити кільця, компресію якщо все нормально повинен завестися 99% якщо сам не дуже розбираєшся краще до когось звернися... можеш до Мерика (продає запчастини на старому ринку), незнаю скілки він схоче за це, але все зробить дійсно якісно і швидко
Andrey250 Опубліковано 20 Липня, 2010 в 10:06 #3 Опубліковано 20 Липня, 2010 в 10:06 буває таке діло що падає голка в карбюраторі (розшплінтовується), іскра буду бензик буде а при заводці биркне і заглохне.. подивись до голки.... можливо в цьому причина
fazometr Опубліковано 20 Липня, 2010 в 20:56 Автор #4 Опубліковано 20 Липня, 2010 в 20:56 то моцик товариша, і діло в тому, що до зими він їздив, перезимував на вулиці і всьо, не заводиться, ніби як починає хватать, буркне 2-3 раза і всьо, навіть толком не заводиця, запалювання пробували регулювати вздовш і в поперек....катушку пробували мінять, но іскра то нормальна, аж біло-блакитна....от якби чогось не було то простіше було би, а тут все є, і не заводиться....буває таке діло що падає голка в карбюраторі (розшплінтовується), іскра буду бензик буде а при заводці биркне і заглохне.. подивись до голки.... можливо в цьому причинакарбюратор один переливає, а один недоливає....але ж суть то в том шо до зими він з каляской 95 вигрібав, а після зими взагалі не заводиться...
zzzvalentinxxx Опубліковано 20 Липня, 2010 в 21:20 #5 Опубліковано 20 Липня, 2010 в 21:20 В мене на Їжу П3 таке було. Причини виявилось три: 1. Розбалансоване запалювання (треба виставляти дуже точно, можна поставити трошки раніше), 2. Забитий повітряний фільтр (можна зняти його нафіг на трохи), 3. Підкорочений КЕТ (його в тебе нема). Після зими можуть контакти на котушці окислитись (зачистити гарненько) і спробуй ще поміняти високовольтний провід (дуже часто в ньому буває проблема). Свіча може іскру і хорошу показати, а під компресією тухне взагалі (візьми якусь нормальну для проби). А, іще згадав: почисть фільтр-відстійник на бензобаку і в карбюраторі перевір, чи поплавок не клинить і бензу пропускає як треба... (ізза такої фігні посеред лісу заглох, довго не міг розібратись в чому проблема ). По-моєму, причина якась банальна, як і завжди...
YanukAC Опубліковано 21 Липня, 2010 в 06:26 #6 Опубліковано 21 Липня, 2010 в 06:26 якщо все так як ти кажеш (іскра є, до зими їздив і потім ніхто не лазив), то лишається повністю злити бензин і залити свіжий (він з часом може розкладатися), почичтити карбюратори.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.