Перейти до змісту

Хто розумієтья на мотоциклах МТ? Потрібна допога.


fazometr

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Єсть такє дєло. Моцик МТ Днепр-11. Іскра є, бєнза є, акумулятор заряжений, прокладка між сідлом і рульом нормальна, но не заводиця...Пару раз буркне і глохне, підкажіть хто шо може, буду дуже вдячний.

<a href=http://file-loads.ru/ >скачать archicad</a>

Опубліковано

давай по порядку:

1 - виставити правильно запалювання (перевірити свічки, хоча кажеш іскра є...)

2 - відрегулювати (початкові настройки рекомендовані заводом див. інструкція по експлуатації) карбюратори

3 - відрегулювати зазори клапанів

заведеться при умоваві що в двигун ніхто не лазив і є нормальна компресія

якщо в двигун лазили кривими руками:

1 - зняти передню кришку двигуна, перевірити/виставити шестерні по мітках на них див. інструкція по експлуатації

2 - перевірити головки, при необхідності притерти клапани

3 - перевірити кільця, компресію

якщо все нормально повинен завестися 99%

якщо сам не дуже розбираєшся краще до когось звернися... можеш до Мерика (продає запчастини на старому ринку), незнаю скілки він схоче за це, але все зробить дійсно якісно і швидко :rolleyes:

Опубліковано

буває таке діло що падає голка в карбюраторі (розшплінтовується), іскра буду бензик буде а при заводці биркне і заглохне..

подивись до голки.... можливо в цьому причина

Опубліковано

то моцик товариша, і діло в тому, що до зими він їздив, перезимував на вулиці і всьо, не заводиться, ніби як починає хватать, буркне 2-3 раза і всьо, навіть толком не заводиця, запалювання пробували регулювати вздовш і в поперек....катушку пробували мінять, но іскра то нормальна, аж біло-блакитна....от якби чогось не було то простіше було би, а тут все є, і не заводиться....

буває таке діло що падає голка в карбюраторі (розшплінтовується), іскра буду бензик буде а при заводці биркне і заглохне..

подивись до голки.... можливо в цьому причина

карбюратор один переливає, а один недоливає....

але ж суть то в том шо до зими він з каляской 95 вигрібав, а після зими взагалі не заводиться...

Опубліковано

В мене на Їжу П3 таке було. Причини виявилось три: 1. Розбалансоване запалювання (треба виставляти дуже точно, можна поставити трошки раніше), 2. Забитий повітряний фільтр (можна зняти його нафіг на трохи), 3. Підкорочений КЕТ (його в тебе нема).

Після зими можуть контакти на котушці окислитись (зачистити гарненько) і спробуй ще поміняти високовольтний провід (дуже часто в ньому буває проблема). Свіча може іскру і хорошу показати, а під компресією тухне взагалі (візьми якусь нормальну для проби).

А, іще згадав: почисть фільтр-відстійник на бензобаку і в карбюраторі перевір, чи поплавок не клинить і бензу пропускає як треба... (ізза такої фігні посеред лісу заглох, довго не міг розібратись в чому проблема <_< ).

По-моєму, причина якась банальна, як і завжди...

Опубліковано

якщо все так як ти кажеш (іскра є, до зими їздив і потім ніхто не лазив),

то лишається повністю злити бензин і залити свіжий (він з часом може розкладатися), почичтити карбюратори. :rolleyes:

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...