lutsk Опубліковано 22 Лютого, 2009 в 17:19 Поділитися #1 Опубліковано 22 Лютого, 2009 в 17:19 Подключу на корпоративные тарифы или переведу с припейда на корп. тарифы.(условие для припейдщиков: стаж более 6 месяцев)(для постояльцев LM форума бесплатно). Тарифы можно выбрать по ссылке: http://kyivstar.ua/business/small_business...fs/newbusiness/ «Бизнес 10» «Бизнес 50» «Бизнес 100»Бесплатный объём в месяц:Звонки между сотрудниками в пределах абонентской группы и на номера абонентов сети «Киевстар», «Djuice», «Мобилыч», мин 200 500 1000Звонки на номера абонентов других операторов мобильной связи Украины и номера фиксированной связи Украины, мин - 50 100Тарифы сверх бесплатного объёма:Звонки между сотрудниками в рамках абонентской группы, грн/мин 0,05 0,05 0,05Звонки на номера абонентов сети «Киевстар», «Djuice», «Мобилыч», грн/мин 0,15 0,15 0,15Звонки на номера абонентов других операторов мобильной связи Украины и номера фиксированной связи Украины, грн/мин 0,90 0,75 0,60Другие тарифы:Плата за соединение звонка, грн 0 0 0SMS-сообщение по Украине, грн 0,35 0,35 0,35MMS-сообщение по Украине, грн 0,75 0,75 0,75Традиционный доступ к Интернету, грн/Мб 4,50 4,50 4,50WAP-доступ к Интернету, грн/Мб 8,50 8,50 8,50Абонентная плата, грн 10 50 100Минимальный ежемесячный объём услуг, грн 0 0 0Одноразовый авансовый платёж при подключении, который в полном объёме надходить на рахунок абонента, грн 100 150 200Для проверки остатка бесплатного объёма минут наберите на телефоне *112# и нажмите на кнопку вызова. Услуга предоставляется бесплатно.Плюсы корпы:самые выгодные тарифы среди тарифов «Киевстар»;от 200 до 1100 бесплатных минут ежемесячно для звонков на разные направления по Украине;без платы за соединение;Минусы:Перевод денег только внутри корпорацииОтключается "Киевстар клуб", но стаж сохраняется!Подключение и отключение дополнительных услуг только через координатора (т.е. только через меня). Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MrVes Опубліковано 22 Лютого, 2009 в 20:55 Поділитися #2 Опубліковано 22 Лютого, 2009 в 20:55 Є ряд запитань:1. Рахунок один на корпорацію, чи окремий на кожного абонента?2. Чи існує можливість контролювати к-ть "наговорених" хвилин та витрати по рахунку.3. Чи зберігається стаж та номер? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Witiok Опубліковано 22 Лютого, 2009 в 21:11 Поділитися #3 Опубліковано 22 Лютого, 2009 в 21:11 Отключается "Киевстар клуб", но стаж сохраняетсяПитання..навіщо потрібен стаж без Київстар-клубу? Невже є можливість знов на Препейд перейти? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lutsk Опубліковано 24 Лютого, 2009 в 17:26 Автор Поділитися #4 Опубліковано 24 Лютого, 2009 в 17:26 Є ряд запитань:1. Рахунок один на корпорацію, чи окремий на кожного абонента?2. Чи існує можливість контролювати к-ть "наговорених" хвилин та витрати по рахунку.3. Чи зберігається стаж та номер?1. Кожен абонент має власний рахунок2. Так, за номером *112# ("наговорені" хвилини) та *111# (витрати по рахунку)3. Номер та стаж зберігаються. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lutsk Опубліковано 24 Лютого, 2009 в 17:30 Автор Поділитися #5 Опубліковано 24 Лютого, 2009 в 17:30 Отключается "Киевстар клуб", но стаж сохраняетсяПитання..навіщо потрібен стаж без Київстар-клубу? Невже є можливість знов на Препейд перейти?Так є, але платно Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MrVes Опубліковано 25 Лютого, 2009 в 10:46 Поділитися #6 Опубліковано 25 Лютого, 2009 в 10:46 Можливе підключення на тариф "Всё просто"?І що взагалі потрібно для підключення? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Luka Опубліковано 25 Лютого, 2009 в 11:14 Поділитися #7 Опубліковано 25 Лютого, 2009 в 11:14 Скільки коштує перехід назад з корпоративного на контрактне некорпоративне обслуговування і на передплату? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lutsk Опубліковано 25 Лютого, 2009 в 18:35 Автор Поділитися #8 Опубліковано 25 Лютого, 2009 в 18:35 Скільки коштує перехід назад з корпоративного на контрактне некорпоративне обслуговування і на передплату?Перехід назад з корпоративного на контрактне некорпоративне обслуговування АБО на передплату - 106 грн. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lutsk Опубліковано 25 Лютого, 2009 в 18:45 Автор Поділитися #9 Опубліковано 25 Лютого, 2009 в 18:45 Можливе підключення на тариф "Всё просто"?І що взагалі потрібно для підключення?Яку суму Ви готові в місяць витрачати? від?....Для підключення потрібна лише Ваша сімка (для обміну) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MrVes Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 06:48 Поділитися #10 Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 06:48 Яку суму Ви готові в місяць витрачати? від?....Для підключення потрібна лише Ваша сімка (для обміну)Кх ... якщо рахунок персональний для кожного абонента, то чим обумовлене питання щодо суми витрат? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lutsk Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 08:01 Автор Поділитися #11 Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 08:01 Яку суму Ви готові в місяць витрачати? від?....Для підключення потрібна лише Ваша сімка (для обміну)Кх ... якщо рахунок персональний для кожного абонента, то чим обумовлене питання щодо суми витрат?Показником ARPU Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MrVes Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 08:22 Поділитися #12 Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 08:22 Показником ARPUА можна більш детально, а то в нашому селі нема на буках таких букв ( Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lutsk Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 08:57 Автор Поділитися #13 Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 08:57 Показником ARPUА можна більш детально, а то в нашому селі нема на буках таких букв (Материал из Википедии — свободной энциклопедииARPU (англ. Average revenue [ˈrevɪnju:] per user, средняя выручка на одного пользователя) — показатель, используемый телекоммуникационными компаниями и означающий среднюю выручку (обычно за месяц) в расчёте на одного абонента. Также данный показатель используется и другими ориентированными на потребителя телекоммуникационными (в частности, интернет-провайдерами), IT-компаниями и др. Является одним из показателей, характеризующих успешность бизнеса компании (корпорации). Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MrVes Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 09:53 Поділитися #14 Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 09:53 "Всё просто"Преимущества:- нет абонентной платы и других обязательных ежемесячных платежей; - единый тариф на звонки абонентам всех сетей — 0,50 грн/мин; - нет платы за соединение; - звонки между сотрудниками внутри абонентской группы — 0,05 грн/мин; - авансовый платеж при подключении — лишь 50 грн.Абонентная плата, грн 0Минимальный ежемесячный объем услуг связи, грн 0Плата за соединение звонка, грн 0Звонки в пределах абонентской группы, грн/мин 0,05Звонки на номера абонентов всех операторов мобильной и фиксированной связи Украины, грн/мин 0,50Одноразовый авансовый платеж при подключении, который в полном объеме поступает на счет абонента, грн 50В самому тарифі немає жодної привязки до кількості використаних коштів.З другого боку якщо я скажу, що буду витрачати 70 грн. на місяць, а по факту 5 грн, то всеодно не впевнений що у тебе виникне бажання відключити мене за 106 грн.В зв`язку з вищесказаним прошу дати більш детальну інформацію.P.S. Абоненты передоплаченной связи «Киевстар» имеют возможность изменить свой тарифный план на «Все просто» с сохранением номера, воспользовавшись бесплатной услугой «Миграция». Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lutsk Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 13:53 Автор Поділитися #15 Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 13:53 З другого боку якщо я скажу, що буду витрачати 70 грн. на місяць, а по факту 5 грн, то всеодно не впевнений що у тебе виникне бажання відключити мене за 106 грн.З твоїх слів, я впевнений що у мене виникає бажання тебе просто не підключати...Що саме цікавить, конкретно? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MrVes Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 14:47 Поділитися #16 Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 14:47 З твоїх слів, я впевнений що у мене виникає бажання тебе просто не підключати...Що саме цікавить, конкретно?Спробуємо побудувати логічний ланцюжок аля др. Хаус.Тебе дратують мої питання (я щось не те написав?) -> Ти не хочеш мене підключати (сказано в пості вище) -> Незважаючи на своє небажання ти конкретизуєш суть питання (тобто розглядаєш мене як потенціального клієнта).Так як я вірю в людську доброту на одному ж рівні з існуванням міфічних істот (звичайно окрім бабая - це панацея), а значить переступити через "себе" тебе заставив або ж фінансовий інтерес або ж дійсно турбота про ближнього (тоді вибач мене не віруючого). Насторожив і акцент на тарифах з обов`язковим щомісячним платежем та запит інформації щодо об’єму послуг.Як результат похід до офісу Київствру (ну цікаво було). Потім дзвінок в службу підтримки ...Як результат: все що ти сказав - істина правда, окрім того, що немає ніякої плати за відключення номера з корпорації. "Замутити" бізнес тарифи та створити свою "корпоративну ланку" може будь хто з юридичних осіб або ж підприємців (це єдина кака в даному питанні).Топіккастеру щира дяка за акцент на цікавій можливості підключення і тарифах. Буду відкривати свою ланку на підприємця.Занавіс. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lutsk Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 18:23 Автор Поділитися #17 Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 18:23 З твоїх слів, я впевнений що у мене виникає бажання тебе просто не підключати...Що саме цікавить, конкретно?Спробуємо побудувати логічний ланцюжок аля др. Хаус.Тебе дратують мої питання (я щось не те написав?) -> Ти не хочеш мене підключати (сказано в пості вище) -> Незважаючи на своє небажання ти конкретизуєш суть питання (тобто розглядаєш мене як потенціального клієнта).Так як я вірю в людську доброту на одному ж рівні з існуванням міфічних істот (звичайно окрім бабая - це панацея), а значить переступити через "себе" тебе заставив або ж фінансовий інтерес або ж дійсно турбота про ближнього (тоді вибач мене не віруючого). Насторожив і акцент на тарифах з обов`язковим щомісячним платежем та запит інформації щодо об’єму послуг.Як результат похід до офісу Київствру (ну цікаво було). Потім дзвінок в службу підтримки ...Як результат: все що ти сказав - істина правда, окрім того, що немає ніякої плати за відключення номера з корпорації. "Замутити" бізнес тарифи та створити свою "корпоративну ланку" може будь хто з юридичних осіб або ж підприємців (це єдина кака в даному питанні).Топіккастеру щира дяка за акцент на цікавій можливості підключення і тарифах. Буду відкривати свою ланку на підприємця.Занавіс.Друже, все що я сказав - істина правда, БЕЗ "ОКРІМ".Скажи будь-ласка де я написав про плату за відключення номера з корпорації?Читай уважно: ПЕРЕХІД назад з корпоративного на контрактне некорпоративне обслуговування АБО на передплату - 106 грн.Вся проблема в тому, що ти читаєш не вдумуючись або не правильно формулюєш запитання..., на що отримуєш відповідну відповідь (я про немає ніякої плати)І на сам кінець мене твої питання зовсім не дратують, а навпаки, будь-ласка, я готовий давати на них відповідь, не переслідуючи комерційної вигоди від тебе.А що дратує так твоя впевненість (або навпаки невпевненісь)... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MrVes Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 18:31 Поділитися #18 Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 18:31 Скажи будь-ласка де я написав про плату за відключення номера з корпорації?Читай уважно: ПЕРЕХІД назад з корпоративного на контрактне некорпоративне обслуговування АБО на передплату - 106 грн. На передплаті є корпорація? Щось мені підказує, що нема, а відповідно мені здається, що "перехід на абонплату" та "відключення від корпорації" в даному контексті тотожні поняття. Щодо конкретики питання: Можливе підключення на тариф "Всё просто"?І що взагалі потрібно для підключення? Яку суму Ви готові в місяць витрачати? від?.... Для підключення потрібна лише Ваша сімка (для обміну) Яка тобі різниця скільки я буду витрачати, якщо: 1. рахунки окремі 2. відсутня абонплата 3. відсутній мінімальний обсяг розмов Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lutsk Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 18:51 Автор Поділитися #19 Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 18:51 Скажи будь-ласка де я написав про плату за відключення номера з корпорації?Читай уважно: ПЕРЕХІД назад з корпоративного на контрактне некорпоративне обслуговування АБО на передплату - 106 грн. На передплаті є корпорація? Щось мені підказує, що нема, а відповідно мені здається, що "перехід на абонплату" та "відключення від корпорації" в даному контексті тотожні поняття. Щодо конкретики питання: Можливе підключення на тариф "Всё просто"?І що взагалі потрібно для підключення? Яку суму Ви готові в місяць витрачати? від?.... Для підключення потрібна лише Ваша сімка (для обміну) Яка тобі різниця скільки я буду витрачати, якщо: 1. рахунки окремі 2. відсутня абонплата 3. відсутній мінімальний обсяг розмов Яка передплата на корпорації? Де ти про це вичитав? Це мої слова? Тикни пальцем де я таке писав? Ти хоть розрізняєш фрази "перехід на абонплату" та "перехід на передплату" +++ ВИВЧИ АЛБАНСЬКИЙ +++ По друге, для чого мені понижувати ARPU корпорації підключаючи абонента, який не знає чи він буде користуватися зв"язком І по третє теза про ПЕРЕХІД адресувалася Luka, який усе без проблем зрозумів... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MrVes Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 19:50 Поділитися #20 Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 19:50 +++ ВИВЧИ АЛБАНСЬКИЙ +++Не бачу підстав вчити твою рідну мову в той час коли в мене є своя.Яка передплата на корпорації?Ти хоть розрізняєш фрази "перехід на абонплату" та "перехід на передплату"З абонплатою вийшла очепятка. Малось на увазі передплату. Менше з тим - повераємося до суті.Читаєм цитату нижче:Читай уважно: ПЕРЕХІД назад з корпоративного на контрактне некорпоративне обслуговування АБО на передплату - 106 грн.Виходячи з твоїх цитат бажаючі відключитися від корпорації будуть повинні сплатити 106 грн.Тепіра тицьни будь-ласка в силку де ця сума озвучена на сайті Київстара і я визнаю, що помилився і вгледів шахрая там де його нема.Шура, где деньги? (с) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lutsk Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 20:30 Автор Поділитися #21 Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 20:30 +++ ВИВЧИ АЛБАНСЬКИЙ +++Не бачу підстав вчити твою рідну мову в той час коли в мене є своя.Яка передплата на корпорації?Ти хоть розрізняєш фрази "перехід на абонплату" та "перехід на передплату"З абонплатою вийшла очепятка. Малось на увазі передплату. Менше з тим - повераємося до суті.Читаєм цитату нижче:Читай уважно: ПЕРЕХІД назад з корпоративного на контрактне некорпоративне обслуговування АБО на передплату - 106 грн.Виходячи з твоїх цитат бажаючі відключитися від корпорації будуть повинні сплатити 106 грн.Тепіра тицьни будь-ласка в силку де ця сума озвучена на сайті Київстара і я визнаю, що помилився і вгледів шахрая там де його нема.Шура, где деньги? (с)От то-то... Для чого ж тобі безпідставні звинувачення???А на рахунокПЕРЕХІДУ назад з корпоративного на контрактне некорпоративне обслуговування АБО на передплату - 106 грн.можеш звязатися знову ж таки з оператором Київстара або завітати в ЦОА (тільки вірно сформулюй запитання).... не всі фінансові сторони оператор висвітлює на власному сайті Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Luka Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 20:55 Поділитися #22 Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 20:55 2Mr.Ves: Між переходом і відключенням є дві великих різниці: при переході залишається номер, абонентський стаж і т.д. Жодного слова про платне відключення я тут не знайшов. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MrVes Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 20:59 Поділитися #23 Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 20:59 можеш звязатися знову ж таки з оператором Київстара або завітати в ЦОА (тільки вірно сформулюй запитання).... не всі фінансові сторони оператор висвітлює на власному сайтіРаз посилання на сайт нема, то для себе я висновки зробив, але про всяк випадок напиши дослівно що питати у оператора, а то раптом якась албано не грамотна людина захоче подзвонити і уточнити...2Mr.Ves: Між переходом і відключенням є дві великих різниці: при переході залишається номер, абонентський стаж і т.д. Жодного слова про платне відключення я тут не знайшов.При переході з корпорації на препейд чи контракт відбувається зміна тарифів. Тобто ви не дзвоните в корпоративній мережі (в межі абонентської групи) скажімо по 5 коп. Тобто ви ПОЗА корпорацією - відключені від неї (покинув, залишив, звалив, урив, дав на кєди, чухнув).Мене цікавило походження озвученої суми і бажання топіккастера уточнити обсяг послуг. Підтверження першого я не віднайшов, а друге немає відношення до суті справи. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lutsk Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 21:41 Автор Поділитися #24 Опубліковано 26 Лютого, 2009 в 21:41 можеш звязатися знову ж таки з оператором Київстара або завітати в ЦОА (тільки вірно сформулюй запитання).... не всі фінансові сторони оператор висвітлює на власному сайтіРаз посилання на сайт нема, то для себе я висновки зробив, але про всяк випадок напиши дослівно що питати у оператора, а то раптом якась албано не грамотна людина захоче подзвонити і уточнити...2Mr.Ves: Між переходом і відключенням є дві великих різниці: при переході залишається номер, абонентський стаж і т.д. Жодного слова про платне відключення я тут не знайшов.При переході з корпорації на препейд чи контракт відбувається зміна тарифів. Тобто ви не дзвоните в корпоративній мережі (в межі абонентської групи) скажімо по 5 коп. Тобто ви ПОЗА корпорацією - відключені від неї (звалив, урив, дав на кєди, чухнув).Мене цікавило походження озвученої суми і бажання абонента уточнити обсяг послуг. Підтверження першого я не віднайшов, а друге немає відношення до суті справи.Висновки зробив кожен для себе свої...Будь-ласка, давай не будемо язвити... Я думаю різницю між переходом і відключенням ти чудово зрозумів... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MrVes Опубліковано 20 Березня, 2009 в 12:08 Поділитися #25 Опубліковано 20 Березня, 2009 в 12:08 Підключив собі тарифи для малого та середнього бізнесу - осьо.Ніяких траблів з створенням корпоративної ланки не було, але отримав пояснення щодо акценту топіккастером на тарифах з обов’язковим щомісячним платежем.Виявляється координатор отримує бонус в розмірі 5% від об’єму передплачених послуг, який може використовувати як грошовий еквівалент. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.