elman Опубліковано 18 Серпня, 2008 в 22:38 Поділитися #1 Опубліковано 18 Серпня, 2008 в 22:38 Чи є у Луцьку кваліфіковані майстри , що можуть зарадити даній проблемі?Чи можливо сервісний центр . Так як фотоапарат є сертифікований і в користуванні один рік і 4 місяці(гарантія виробника 2 роки .а в магазині де купував дали на рік)Пристрій не падав , в піску і воді не був Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Banzai Опубліковано 18 Серпня, 2008 в 22:46 Поділитися #2 Опубліковано 18 Серпня, 2008 в 22:46 я так понимаю объектив при старте не может выдвинутся ? впринципе на моем ис с2 ето бывает если слишком плотно крышка была закрыта ... но потом пару ребутов обычно помогают ... хз можно немного ему помоч потянув насебя - тока нежно ... ) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
elman Опубліковано 18 Серпня, 2008 в 23:30 Автор Поділитися #3 Опубліковано 18 Серпня, 2008 в 23:30 ребутов было не меньше 10 Спасибо , помогло!Но в объективе при выдвижении слышен треск Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vampirich Опубліковано 19 Серпня, 2008 в 05:56 Поділитися #4 Опубліковано 19 Серпня, 2008 в 05:56 В мене також в s3 була така трабла. Сочатку матюкалося на об"єктив, потім почало тріщати, а через певний час його банально заклинило. Благо дали мені гарантію на 2 роки, і офіційний сервісний центр Києва відремонтував без проблем.Так що якщо тріщить - будь готовий що скоро його таки довдеться тарабанити в сервіс Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Andruha_gpz28 Опубліковано 19 Серпня, 2008 в 09:04 Поділитися #5 Опубліковано 19 Серпня, 2008 в 09:04 Якщо магазин дав рік гарантії, то не факт що фотік офіційний. Який смисл магазину давати меншу гарантію і тим самим відлякувати потенційних покупців. Гарантія на офіційний Cаnon - два роки. Хоча, якщо фотоапарат після пляжних прогулянок і в об"єктиві потріскує пісочок, то це буде платний ремонт. Сервісні центри по фототехніці Cаnon в Києві. Ближче нема.Київ СОНИКО-УКРАИНА Щусева ул., 10 (+380 44) 251-29-67(+380 44) 251-29-68(+380 44) 251-29-70DELTA COPY Еленовская ул., 12 (+380 44) 463-78-91 (+380 44) 463-78-90NESATEK-UKRAINE Якира ул., 16 (+380 44) 486-75-99 (+380 44) 486-74-99ОРСИ М.Вовчка ул., 18А (+380 44) 230-34-84КРОК ТТЦ Маяковского пр-т, 26 (+380 44) 459-42-55 (+380 44) 499-29-49РАВИС Русановская Набережная ул.,8 (+380 44) 295-42-85ЮГ-КОНТРАКТ Семьи Хохловых ул., 8 (+380 44) 247-67-34http://www.canon.com.ua/service/Ціни послуг СЦ можна подивитись тут. http://photoservice.com.ua/ Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vampirich Опубліковано 19 Серпня, 2008 в 09:49 Поділитися #6 Опубліковано 19 Серпня, 2008 в 09:49 На рахунок пісочку не зовсім згідний з попереднім постом.Кенон це мега-корпорація, яка береже своє ім"я. Відповідно у сервіс вкладає непогані гроші.Знайомий продає фотіки (свого я у нього брав), і розказував, що через нього на сервіс відправили одного кенона, в якого дітки, коли об"єктив виїхав, руцями його назад заштовхали. себто всій механіці приснився капець.І саме цікаве тут те, що по гарантії поремонтували без проблем.Але тут грає роль ще людський фактор. Все залежить від сервісника. Він сидить собі на зарплаті, і йому по барабану, чи то гарантійний ремонт чи ні. Так що якщо в дядька ремонтника гарний настрій, то яка проблема йому в звіті написати що це гарантійний випадок... хоча всяке буває. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Andruha_gpz28 Опубліковано 19 Серпня, 2008 в 10:38 Поділитися #7 Опубліковано 19 Серпня, 2008 в 10:38 На сайті офіційного сервісного центру чорним по білому написано. Сервисный центр может отказать в гарантийном ремонте в следующих случаях: Отсутствует или не заполнен гарантийный талон (незаполненным считается талон, в котором отсутствует печать, подпись продавца, серийный номер или дата продажи). Истек срок гарантийного ремонта изделия. Изделие имеет механические повреждения. Изделие вскрывалось или подвергалось несанкционированному ремонту, в том числе в сервисных центрах, не уполномоченных производить подобные работы. На изделии поврежден гарантийный стикер (пломба) (если изделие было опломбировано производителем, продавцом или сервисным центром). Изделие использовалось с нарушением гарантийных требований: была проведена доработка изделия, не предусмотренная изготовителем; внутри оборудования обнаружены посторонние предметы и жидкости; изделие эксплуатировалось в условиях, отличных от нормальных условий эксплуатации, определенных для таких изделий и приведенных в инструкции по эксплуатации данного типа изделий (руководстве пользователя, описание) http://photoservice.com.ua/rules/ Приблизно такого ж змісту текст в гарантійному талоні. Якби механіці дійсно приснився капець, то б сервісний центр виставив рахунок за новий об"єктив. А якщо там просто заклинила якась деталька і її за 10 хвилин вернули в нормальне положення і все запрацювало, то це інша справа. Кенон дійсно серйозна фірма і про техпідтримку своєї продукції дбає, але ніколи не почне міняти все, що хтось по дурості поламав. На сервісах не бюро добрих послуг. Вони гроші заробляють і добре відрізняють дефекти, які можуть виникнути з вини виробника, і ті, які створені кривими руками. Завтра можу викласти сюди скан гарантійного талону Canon. Щось я там не бачив ні одного натяку на те, що фірма, протягом гарантійного терміну, безкоштовно обміняє всі механічно поломані користувачем об"єктиви. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.