myhajlyk Опубліковано 12 Жовтня, 2015 в 07:26 #1 Опубліковано 12 Жовтня, 2015 в 07:26 Стоїть питання заміни/ремонту турбіни. Нові(бюджетні) - переважно та ж реставрація. Б/в - швидше такі як і моя. Нова(оригінал) - дорого.Можливо хтось реставрував свою, цікавить як бігає, ціна, доцільність і т.д.
him Опубліковано 13 Жовтня, 2015 в 15:33 #2 Опубліковано 13 Жовтня, 2015 в 15:33 Чув що внас ніхто неремонтує (нереставрує) усі відправляють на польшу а там гуд реставрують
pasha717 Опубліковано 13 Жовтня, 2015 в 15:41 #3 Опубліковано 13 Жовтня, 2015 в 15:41 всі так говорять,десь вродь в києві є кантора, але також всі не роблять і багато відправляють в ту ж таки польшу.діагностувати по любому треба, поляки скажуть буде жить чи ні, і чи доцільно ремонтувати, навіть гарантію можуть дати, як де.
santei516 Опубліковано 13 Жовтня, 2015 в 15:56 #4 Опубліковано 13 Жовтня, 2015 в 15:56 завозив турбіну на ремонт то бачив коробки з київськими адресами))
butaha Опубліковано 13 Жовтня, 2015 в 16:06 #5 Опубліковано 13 Жовтня, 2015 в 16:06 Ремонтував, років 3 назад, турбіну у Луцьку. Була, а може ще є, така канторка на ківерцівський. Не дай Бог і Вам, скористатися послугами даного сервісу. Відремонтували турбіну, проїхав рівно 120 км і лягла. Звинуватили мене, що я закалив вал (хоч їздив по їхніх рекомендаціях), гроші не повернули.Потрібно шукати в Польщі.
nigtzer Опубліковано 13 Жовтня, 2015 в 17:57 #6 Опубліковано 13 Жовтня, 2015 в 17:57 Брав після реставрацій в Польщі собі на Віто . Пока бігає вже тисяч 6 км пробігла .
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.