maja Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 06:20 #1 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 06:20 Вчора сідала на Хмельницького у 18-ку, хотіла доїхати до АС2, а водій каже, що їде лише до Старого ринку. Добре хоч попередив. Але: чому змінили графік? це на постійно чи просто йому так схотілося? цікаво, а власник маршруту про це знає? чи це його ідея? і чи це правомірно?Часто буває стоїш на зупинці, їде марштрутка, водій дивиться ледь тобі не в очі і робить вигляд, що не помічає, що ти його спиняєш, особливо якщо на зупинці пільговиків-пенсіонерів багато, найчастіше так роблять водії 107 маршрутів.Нехай мсто знає своїх героїв
DPAKOH Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 07:01 #2 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 07:01 107 та 103 взагалі собі дозволяють їздити без білетів .... пояснюючи те що в них їх немає =)...
Deemon Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 07:03 #3 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 07:03 так де герой, чи хоча б АСХХХХ номер маршрутки, чи скарга на 1580?
san4ez1 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 07:10 #4 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 07:10 Давно пора відмінити пільги на проїзд.Але підняти пенсію на цю суму, в мене бабця не їздить зовсім, а лишня копійка їй би стала впригоді.Бо наприклад на дачу не можливо заїхати, бабки забють всю маршрутку, бо в них по пільговому було 1 грн проїзд, і їздять кілька разів на день щоб "п...здєть", а ти с клумаками стій...
sergK Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 07:45 #5 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 07:45 Летом должны все отменить!
PPArhangel Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 13:01 #6 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 13:01 в мене були такі випадки. в кожній маршрутці є інформація про перевізника і мобільний номер, якщо нема попросити в водія. водій зобовязаний надати таку інформацію. після цього я телефоную перевізнику:- добрий день я на даний момент знаходжусь на маршруті№... де знаходиться кінцева зупинка на даний момент- ....... знаходиться на кінцевій зупинці- чому водій ідмовляється завести мене в пункт призначення?- зараз я перетелефоную водію і поцікавлюсь, дякую за звернення.і в мене нерви в спокої і водія поставили на місце, правда бувають випадки що транспорт поломився тоді він вимушений повернути вам кошти або пересадити на інший маршрут.я наприклад щавжди прошу білет що викликає подив в багатьох водіїв, та пасажирів
maja Опубліковано 15 Квітня, 2015 в 11:04 Автор #7 Опубліковано 15 Квітня, 2015 в 11:04 так де герой, чи хоча б АСХХХХ номер маршрутки, чи скарга на 1580?Того разу не звернула уваги на номери. Надалі буду уважнішою.Сьогодні знову зайшла в 18-ку, там вже висіло дрібним шрифтом оголошення про рішення міської ради щодо зміни маршруту, тепер вона їздить лише з Дубнівської до Старого ринку. Тому, хто раніше користувався - будьте уважні. Від якого числа рішення - не всигла побачити, бо змушена була виходити з маршрутки, але на сайті міської ради поки його немає.
EssaCaliburn Опубліковано 26 Травня, 2015 в 15:38 #8 Опубліковано 26 Травня, 2015 в 15:38 Є питання до власників - Ви вчились в школі? Тоді напишіть, що на табличках означають : Ж.Д.ВОКЗАЛ; З/Д ВОКЗАЛ; ПОСОЛЬСТВО (якої цікаво держави); ГПЗ і ДПЗ (це взагалі шедевр); ЛІКАРНЯ № 2... Шановні перевізники, НЕМАЄ цього в Луцьку.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.